جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۱

پاسخ‌های جالب کاربران فضای مجازی به آشنا

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 386523
کاربران فضای مجازی پاسخ های جالبی به مطلب اخیر حسام الدین آشنا در گوگل پلاس دادند.
به گزارش جهان، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور اخیراً در صفحه گوگل پلاس خود نوشته بود:
«بخشی از مصاحبه حضرت آیت الله جنتی در برنامه شناسنامه:سال 92 روزهای سختی داشتید؛ در انتخابات سال 92 تا چه میزان از تجربیات سال 88 استفاده کردید؟
جنتی: ما از این تجربه سال 88 که بسیار سخت و بد بود استفاده کردیم.آن تجربه برای ما تابلو بود که باید حواسمان را جمع کنیم و خیلی دقت کردیم این اتفاقات تکرار نشود. من نمی توانم خیلی توضیح بدهم.
سوالاتی که می شد پرسید ولی مجالی برای آن ها نبود:  کدام بخش از تجربیات 88 در 92 مورد استفاده قرار گرفت؟ نتایج بهره گیری از آن تجربیات چه بود؟»


پاسخ های کاربران فضای مجازی به آشنا
برخی از کاربران فضای مجازی به مطلب آقای آشنا واکنش نشان دادند و در کامنت های ذیل مطلب فوق به وی پاسخ دادند. برخی از آنها به شرح زیر است:
*نظام مدیون شما نیست که ازش خرده می گیرید و زیر سوال می بریدش ... شما مدیون نظام هستید که از هیچ آورد به شما مسئولیت داد و کسی شدید ...

*شاید از جنس اون تجربیاتی که شما تو دوران مدریتتون تو قم داشتید! البته شما گویا بیشتر آشنا هستید!

*فهمیدن افرادی مثل هاشمی رفسنجانی که جنبه شکست رو ندارند، تایید صلاحیت نکنند.

*حکم موسوی و کروبی اعدام است! از این دست تجربه ها...

*مهمترین تجربه این بود که آمریکاییها رو تایید نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکبر
امان از سیاست میخ و نعل! ما که نفهمیدیم این آشنا کدوم وری است؟ یه بار یه چیزی به فتنه گران میده یه بار...
علوي
زنده باد جنتی 88 ساله که خار چشم بدخواهان است. یار صدیق امام و رهبری آیت الله جنتی است که همچنان بر آمانهای 57 استوار مانده است نه جت اسکی سوارانی که فرزند خطاکار خود را بر همه ملت ایران و خط امام ترجیح میدهند
تجربه 88 این بود که جلوی خائنین بایستند
افراشته
احسنت آقای آشنا خوب نوشتید. شما جهان نیوزی ها هم بهتر است که کدورت های سال 88 را فراموش کنید. تا کی میخواهید بر آن سوءتفاهم ها بدمید؟
فرض کنید حتی اگر آقای موسوی و کروبی محکوم هم باشند، با این حصر باید دوره محکومیت شون تموم شده باشه و آزاد بشوند.
بیایید همه با هم دوستانه در کنار یکدیگر زندگی کنیم هموطن
مگه به پا کردن آشوب و بهم ریختن مملکت طی 8 ماه و کشته و مجروح شدن این همه انسان و بردن مملکت تا مرز به جان هم افتادن مردم، چقدر محکومیت داره آخه؟ بسه دیگه. ولشون کنید برن. گناه دارن طفلکیا!
متین
کدورت ها !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
معنی برادرانه را هم فهمیدیم! ما کی با آمریکا و اسرائیل برادریم؟! کی با فحاشان به امام حسین برادر شدیم؟ کی با دشمنان غزه و لبنان برادر شدیم؟ شما بروید برادران تان را جای دیگری پیدا کنید اینجا برادر ندارید! البته رفته بودید پیش ارباب تان اما آمدید حکومت را قبضه کنید نتوانستید حالا به گدائی سیاسی افتاده اید. برادرانه!!
عباسی
اگر این استدلال(مغالطه ی) شما درست باشد، باید با منافقان(برادران منافق) هم آشتی کنیم!
Iran, Islamic Republic of
شما با هفت صدم آرا بیشتر، جشن و پایکوبی راه انداختین و اگه کسی به دولت انتقاد کنه داغونش میکنید بعد انتظار دارین دولتی که اگر چه مدافعش نیستم با 12 میلیون رای بیشتر رای آورد بخواین سرنگونش کنید و نظام رو به چالش بکشید؟؟ آقای یا خانم افراشته اگه داغ کسانی که بچه هایشان را در این فتنه از دست دادند اکنون خاموش شود و آنها آرام شوند بقیه مردم هم از 88 آرام میشوند. خیانتی که شد جنگ احزابی بود که بر علیه نظام راه انداختید و تا قبل از انتخابات که ندای مظلوم رو سر می دادید و بعد انتخابات هم که ندای سو تفاهم ها... طلبکار که هستید هیچ اکنون هم می خواهید مثلا ... بیخیال..
منظورت هموطنای آمریکائیه دیگه ؟؟؟؟؟!!!!!!
زنده باد جنتی یار وفادار انقلاب