جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

موضع باکو در قبال حقوق هسته ای ایران

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 356427
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران تاکید کرد: کشورش حقوق مسلم ایران در دستیابی به فناوری هسته‌ای برای اهداف صلح آمیز را به رسمیت می‌شناسد.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، جوانشیر آخوندوف سفیر جمهوری آذربایجان در ایران در جریان سفر به استان اردبیل تصریح کرد: الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در جریان سفر اخیر خود به تهران بر حقوق مسلم هسته‌ای ایران تاکید کرده و این حقوق را به رسمیت شناخته است.

وی در ادامه از گسترش روابط خوب بین تهران و باکو استقبال کرد و افزود: آذربایجان قصد دارد روابط دو جانبه خود با جمهوری اسلامی ایران را در تمامی زمینه‌ها به خصوص بخش انرژی گسترش دهد.

سفیر آذربایجان همچنین در دیدار با استاندار اردبیل در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در این استان رایزنی و گفتگو کرده است. استاندار اردبیل نیز ضمن اشاره به روابط تاریخی بی همتای بین ایران و آذربایجان تاکید کرد: سفیر اخیر الهام علی اف به ایران فصل جدیدی را در ارتقای روابط تهران و باکو گشوده است.

۹ آوریل یعنی ۱۳ روز پیش علی اف سفری یک روزه به ایران داشت و با مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی از جمله حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرده است.
https://jahannews.com/vdcewp8xfjh8nei.b9bj.html
jahannews.com/vdcewp8xfjh8nei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *