پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵
در گفت و گو با جهان نیوز مطرح شد؛

واکنش مایلی کهن به ادعای اخیر قلعه نویی

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 256923
سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: «برخی افراد در این فوتبال هستند که سخت تشنه رسیدن به نیمکت تیم ملی هستند و اگر لازم شد درباره آنها شفاف حرف می زنم.»
محمد مایلی کهن، سرمربی تیم فوتبال گهر استیل آذین لرستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «جهان» شرکت کرده است که متن صحبت های وی را در زیر می خوانید:

*همیشه در ایام عزاداری سالار شهیدان به بازار تهران می روم و امسال نیز در تاسوعا و عاشورا راهی بازار شدم و در گذر کفاش ها که محل عبور دسته های عزاداری است به عزاداری پرداختم و شبها نیز در منزل و از طریق تلویزیون مراسم عزاداری در شهرهای مختلف کشورمان را تماشا کردم.

*در بازی برابر سپاهان بچه های من مستحق باخت نبودند و حتی بعد از بازی خبرنگاران اصفهانی این موضوع را عنوان کردند و به نظرم یکی از بهترین نمایش های ما در اصفهان بود. خود اصفهانی ها بر این نظر بودند که هیچ تیمی سپاهان را در آن شهر آنقدر تحت فشار قرار نداده بود و گل پیروزی حریف هم در دقیقه 89 به ثمر رسید.

*تیم ما یک مشکل اساسی دارد که به کمبود بازیکن برمی گردد و بهترین دفاع وسط مان هم در بازی قبل اخراج شد.

*اینکه بخواهم از حضور در تیم گهر ابراز پشیمانی کنم و از این قبیل صحبتها، در واقع فرار به جلو کرده ام که بنده اهل این کار نیستم.

*بازی با سپاهان بنده را خیلی به این تیم و آینده اش امیدوار کرد.

*قرار بود از این بازی در شهر خودمان به میدان برویم اما نشد و به احتمال زیاد از نیم فصل در شهر درود و یا یکی دیگر از شهر های استان لرستان به میدان خواهیم رفت.

* از این بابت که قرار است در استان خودمان بازی کنیم خوشحالم چون معتقدم انسان هر چه از مرکز دورتر می شود محبت و صمیمیت بیشتری بین مردم می بیند.

*بعد از بازی با سپاهان خبرنگاران از بنده درباره صحبت های آقای قلعه نویی پرسیدند که ابتدا نمی خواستم صحبتی کنم اما اصرار شد و بنده هم بطور کلی گفتم که این بحث ها کم لطفی است. ضمنا بنده این موضوع که افراد باید در تخصص خودشان فعالیت کنند را سالها قبل زمانی که با باشگاه پاس و آقای آجورلو بحثی داشتیم مطرح کرده بودم اما نمی شود ما از رانت استفاده کنیم و بعد بگوییم نظامی ها و سیاسی ها بد هستند.

*یک بحث هایی اخیرا درباره تیم ملی قبل از بازی های جام ملت ها مطرح شده و برخی گفته اند برای حضورشان در تیم ملی به آنها التماس شده است که این موضوع حقیقت ندارد و اگر لازم شد بنده یک روز آن اتفاقات را می شکافم. آنهایی که از اتفاقات آن مقطع مطلع هستند می دانند که بنده از سوی خرد جمعی بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم و مسوول وقت فدراسیون با بنده صحبت کرد و با «محمد خاکپور» که در آمریکا بود تماس گرفتم تا برای همکاری با بنده خودش را آماده کند، حالا نمی دانم دوستان چرا این حرفها را می زنند اما شما بدانید که یک عده در این فوتبال تشنه سرمربیگری تیم ملی هستند که اگر لازم شد بعدا در باره این موضوع بیشتر صحبت می کنم.

*روزی که به گهر آمدم درباره مشکل نیکبخت پرسیدم و به مسوولان تیم گفتم برای حل مشکلش تلاش کنند و خوشبختانه 99 درصد مشکلش حل شده و در این مدت هم که در کنار ما بوده وی را بسیار آماده دیدم و ضمنا نشان داد که شخصیت خوبی دارد و بچه های تیم نیز او را دوست دارند و به آنها روحیه می دهد اما وی با باشگاه قرارداد دارد و درباره حضورش در پرسپولیس و یا تیم دیگر ابتدا باید باشگاه تصمیم بگیرد نه بنده اما سعی می کنیم تصمیمی بگیریم که به صلاح خودش باشد.

* ما در اینجا مدیری داریم که هر روز حضور و غیاب می کند و فکر می کنم فقط بنده باشم که حتی یک دقیقه هم تاخیر یا غیبت نداشته ام.    
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد امیر قلعه نویی
Iran, Islamic Republic of
ول کنید تورو خدا. تخته کنید در این فوتبال بلا استفاده رو. فوتبال چه ارزش اخروی برای احدی داره که خبراشو این طور در صدر قرار میدید.
درود بر تنهاترین سردار عرصه فوتبال کشور حاج مایلی شجاع و صادق
مایلی کهن رو عشقه حیف که زود عصبانی میشه ...
درود بر حاجی مائیلی