جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۳

کیهان خطاب به احمدی نژاد: چند ماه است به مرخصي رفته‌ايد!

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب: 286227
اقدام دور از انتظار و غيرقانوني رئيس جمهور و برخي اعضاي دولت در همراهي با مشايي براي ثبت‌نام انتخاباتي، موجب تعجب ناظران سياسي و حقوقي شد.
کیهان خطاب به احمدی نژاد: چند ماه است به مرخصي رفته‌ايد!
به گزارش جهان، روزنامه کیهان نوشت:

رئيس جمهور ديروز به همراه وزير مسکن و آقايان بقايي و شيخ‌الاسلام و... مشايي را براي ثبت‌نام در دقايق آخر همراهي کرد و با او به ستاد انتخابات کشور آمد. احمدي‌نژاد در پاسخ سؤال خبرنگاران که آيا حضور شما در حمايت از مشايي اقدام غيرقانوني نيست، گفت: حضورم در کنار مشايي به دليل اينکه در مرخصي به سر مي‌برم تخلف انتخاباتي نيست.

احمدي‌نژاد گفت: سه روز روزه و چهار هزار صلوات نذر کرده‌ام و امروز به اينجا آمدم!!

اين در حالي است که احمدي‌نژاد ظرف 8-7 ماه گذشته، با بهانه و بي‌بهانه مشغول تبليغات غيرقانوني به نفع مشايي در همايش‌ها و سفرهاست و بعضاً اين رفت‌وآمدها اصلاً براي رجل سياسي ساختن از رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري صورت گرفته است.

به عنوان مثال چند سفر استاني ماه‌هاي اخير احمدي‌نژاد عملاً به مراسم پرچم‌گرداني ميان وي و مشايي در انظار استقبال‌کنندگان کم شمار تبديل شده است. آنچه در اين ميان قابل تأمل است اينکه مردم رشيد شهرهاي مختلف (از جمله اصفهان، تبريز، رشت و...) نيز با درک همين مطلب، به سفرهاي منحرف شده از هدف اصلي سفرهاي استاني بي‌رغبت شده و کمترين استقبال را نشان داده‌اند که تصاوير منتشره از ورزشگاه‌هاي محل استقبال، سند اين ادعاست. به همين دليل هم طراحان اين سفرهاي تبليغاتي غيرقانوني مجبور شدند محل مراسم استقبال را از ورزشگاه‌هايي که گنجايش 150-100 هزار نفر جمعيت را دارند به چهار راه‌ها و ميادين مرکز کوچک شهر در اروميه و ساري انتقال دهند تا بدين ترتيب هم از ازدحام طبيعي ميادين مرکزي شهر در روزهاي عادي بهره ببرند و هم تصاوير خالي بودن استاديوم‌ها را باز توليد نکنند.

به هر حال با اين اوصاف به نظر مي‌رسد که آقاي احمدي‌نژاد نه فقط ديروز را مرخصي گرفته باشند بلکه 8-7 ماه است که به مرخصي رفته و البته يادشان هم رفته که مسئوليت‌هاي قانوني دارند. خروجي اين موضوع نيز رهاشدگي مديريت دولت به ويژه در زمينه چالش اقتصادي و مهار تورم بوده و به جاي آن به وعده‌هاي پولي نظير يارانه‌هاي 250 هزار توماني تأکيد شده است.

طبق اصل 115 قانون اساسي رئيس جمهور بايد رجل سياسي-مذهبي، مدير و مدبر و داراي حسن سابقه و امانت و تقوا باشد؛ ويژگي‌هايي که با حداکثر ارفاق به آقاي مشايي نيز شامل وي نمي‌شود و لو با مرخصي رفتن احمدي‌نژاد و گرفتن عکس‌هاي يادگاري در کنار وي.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم شورای نگهبان تسلیم فشارها نشود.
Iran, Islamic Republic of
" آقاي احمدي‌نژاد نه فقط ديروز را مرخصي گرفته باشند بلکه 8-7 ماه است که به مرخصي رفته و البته يادشان هم رفته که مسئوليت‌هاي قانوني دارند. "
الحق که گل گفته
ناشناس
4سال است به مرخصي رفته
جابر
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا هم همينطور بود در صورت تاييد صلاحيت نامبرده كه مطمئنا مشايي نه رجل سياسيت و نه اگاه به مسائل مذهبي و اقتصاد و سياست و اگر ادامه دهنده راه 4 سال اخير احمدي ن‍ژاد باشد كه از الان بايد فاتحه رو خواند هر چند كه مردم فهيم ما هيچ علاقه اي به اين فرد نداشته و به او راي نميدهند
محمد
عاقبت بخیری که میگن یعنی این!
نگار
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد مملکت واجب تره یا مشاتیی واقعا اون رای که بهت دادیم
سرمایه گزاری سوخته
اگر صلاحیت کسی مثل مشایی تایید بشه باید فاتحه دین داری رو خوند.به نظرم فرار کنیم از دست اینا بهترین کار باشه
Iran, Islamic Republic of
اگه قراره مشایی رد صلاحیت بشه دلیلی نداره که هاشمی رد صلاحیت نشه
ایران
جهان با اینکه هیچ وقت نظرهایی که در مورد احمدی نژاد میدم نمیذاری اما باز هم نظرم رو میدم فقط اینکه در مورد دکتر خیلی بی انصافید خیلی ...
محمود
ای وای میترسیدم ااز این روزا
احمدی نژاد از سال 87 مرخصی بود و کیهان و جهان تازه متوجه شدند !
ساعت خواب !!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
و سوگندی هم که جناب رئیس جمهور خورده یعنی کشک ... !!!!!!!!!!