دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۹
۱۰

دلیل برکناری معاون امنیتی استاندار تهران

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 466623
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه برکناری معاون امنیتی استاندار تهران انتخاباتی نیست، گفت: وی به دلیل موضوع سفارت عربستان برکنار شد.
دلیل برکناری معاون امنیتی استاندار تهران
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسینعلی امیری در برنامه متن - حاشیه که امشب از شبکه سوم سیما پخش شد، با بیان اینکه بنای ما بر تعامل با شورای نگهبان است،گفت: حدود ۱۸۰۰ مدیر ستادی داریم و چهره به چهره آنها را توجیه کردیم که هیچ بخشدار و فرمانداری حق خروج از بیطرفی را ندارد و وزیر کشور با متخلفان برخورد خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی از طریق گزارشاتی که از منابع چهارگانه می گیرد، صلاحیت ها را احراز می کند، ادامه داد: درصد زیادی از نامزدها تایید صلاحیت شدند، مثلا صلاحیت تمامی نامزدهای استان بوشهر، توسط هیات اجرایی احراز شد.
 
سخنگوی وزارت کشور گفت: به نامزدهایی که تایید صلاحیت نشدند، با ذکر ماده قانونی دلیل ردصلاحیتشان ابلاغ شده است.
 
امیری همچنین تشکیل هیاتی برای بررسی مجدد صلاحیت ردصلاحیت شدگان توسط هیات اجرایی، از سوی استاندار اصفهان را قانونی دانست.
 
وی در ادامه اظهارات خود به شهادت رساندن شیخ نمر و اعدام ۴۷ نفر دیگر توسط دولت عربستان را خلاف موازین بشری دانست و گفت: در عین حال حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری در مشهد، محکوم است
 
امیری تاکید کرد: باید نیروی انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی پیش بینی لازم را می کردند ولی نمی توان درباره آن داوری کرد.
 
وی با بیان اینکه هیاتی برای بررسی ماجرای سفارت تشکیل شده است، ادامه داد:  ۶۰ نفر را در ارتباط با موضوع سفارت عربستان دستگیر کردیم و به دستگاه قضاییه می سپاریم.
 
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برکناری معاون امنیتی استانداری تهران گفت: برکناری وی انتخاباتی نبود بلکه به دلیل موضوع سفارت عربستان برکنار شد. البته براتلو قبلا هم تذکراتی گرفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مطمئنید همین بوده؟؟؟
راستی انتخاباتم نزدیکه ، گفتم در جریان باشید
میگم چطوره تحویل سعودی ها بدنش تا گردنش رو بزنن شاید دوباره روابطشون را با دولت برقرار کنن !!! چندی پیش وزیر کشور از ورود پولهای کثیف به انتخابات خبر میداد ! نکنه بعضی ها که خیلی از قطع رابطه سعودی دستپاچه شدن منتظر دلار های سعودی برای تبلیغات انتخابات بودن ؟ چون برای تجاوز به زائر ایرانی در فرودگاه جده و فاجعه منا اینقدر به رگ غیرتشون برنخورد !
والبته پول های وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
من به هیچ وجه به حرفها یو ادعاهای این دولت و ارکانش اعتماد ندارم...
اگر احمدی نژاد 4 تا دروغ تحویل مردم داده باشه... این آقایان که...
علتش ..ه
ايا مسولين عربستاني هم مقصرين حادثه فرودگاه جده ، منا و حمله به سفارت ايران در يمن را بركنار كرده اند ؟
اين چه خفت و خواري است كه ما از دست تدبير و اميد ميكشيم.
آره
تو گفتی و من هم باور کردم
محسن
Iran, Islamic Republic of
تعجب می کنم چطور تا حالا براتلو رو تحمل کردن آخه این بنده خدا تو دولت احمدینژاد آمد تو وزارت کشور
کریمیان
Belgium
ایکاش دولت عربستان هم مصببین فرودگاه جده وحوادث منارابااین قاطعیت قلع وقم میکرد البته شایداگردولت مردان ایران هم با این قاطعیت دولت عربستان اقدام میکردندبهترنتیجه میگرفتیم..
Iran, Islamic Republic of
اگه مسئول نالايق حذف شود بقيه مسئولين حساب دستشون خواهدآمد ومملكت آباد خواهد شد.