جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۰
۲۰
رابطه منافقین و سران فتنه ۸۸؛

رجوی: از 'موسوی' حمایت کردیم و خواستار حفاظت از او شدیم

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 375525
مریم رجوی مدعی شد: وقتی سال 2009 آقای موسوی خواستار رد نظام آخوندی شد ما از او حمایت کردیم و حتی خواستار حفاظت از او شدیم.
رجوی: از
به گزارش جهان، روزنامه وطن امروز در مطلبی نوشت: رابطه فتنه ۸۸ و منافقین موضوعی است که در همان ایام فتنه کاملا اشکار شد. حضور برخی اعضای کادر منافقین در کنار میرحسن موسوی به نام مشاور، اعلام حمایت رسمی مریم رجوی، سرکرده منافقین از میرحسین موسوی و نیز طرح موضوع اعدام‌های سال ۶۷ از سوی فتنه‌گران و مظلوم‌نمایی برای تروریست‌های رجوی، موضوعاتی است که در همان ایام ثابت شد و اکنون دیگر همانند افتضاح «نه‌غزه نه لبنان» غیر‌قابل ماله‌کشی است. البته موضوع از ماله‌کشی نیز گذشته چراکه سرکرده منافقین در گفت‌وگویی درباره نزدیکی‌اش با موسوی توضیحاتی ارائه کرده است. به گزارش «وطن امروز»، مریم رجوی در گفت‌وگو با سایت العربیه، وابسته به دربار سعودی، درباره دلایل حمایت خود از موسوی توضیح داد. رجوی درباره ارتباط خود با میرحسین موسوی گفت: شما می‌دانید که آقای موسوی سالیان نخست‌وزیر [امام] خمینی بوده ولی با این حال وقتی سال ۲۰۰۹ گامی به سمت مردم برداشت و خواستار رد نظام آخوندی شد ما از او حمایت کردیم و حتی خواستار حفاظت از او شدیم.

رجوی البته درباره پیشنهاد گروهک خود برای حفاظت از موسوی توضیحات بیشتری ارائه نکرد. با این حال نزدیکی رجوی و موسوی به اندازه‌ای بود که سرکرده منافقین حفاظت از سرکرده فتنه را یک ضرورت می‌دانسته است البته ماجرای نقش‌آفرینی منافقین در فتنه ۸۸ موضوعی است که پیش‌تر مقامات امنیتی ایران بارها درباره آن اظهارنظر کرده‌اند.

در این میان افشاگری افراد وابسته به این جریانات مهر تاییدی بود بر ائتلاف «نفاق – فتنه». حمله به پایگاه بسیج و مانور رسانه‌ای روی آن یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که درباره همبستگی فتنه‌گران و منافقین فاش شد. مازیار بهاری از فعالان فتنه در گفت‌وگویی که با سایت خودنویس انجام داده بود؛ به تقسیم کار فتنه و منافقین در فتنه ۸۸ اشاره کرده بود. او در پاسخ به این سؤال که «شما در تفسیر نماهایی که از حمله گروهی از مردم به یک مرکز بسیج در تهران برای گزارش ویدئویی برداشته‌اید، گفته‌اید که کار مجاهدین ‌خلق[منافقین] بوده؛ آیا برای این حرف خود مستندی داشتید یا براساس نوع رفتار به این نتیجه رسیدید؟» با تأکید براینکه منافقین با خط‌‌دهی به حامیان فتنه سبز، عامل حمله به یک پایگاه بسیج بوده‌اند، گفت: «من نمی‌گویم همه کسانی که کشته شدند یا حمله کردند، متعلق به سازمان مجاهدین[منافقین] بودند؛ اما شعارهای این گروه، شعارهایی نبودند که با ماهیت آن روز نسبتی داشته باشند و مشخص بود که یک سازمان دیگری دخالت دارد. من آن روز حدس زدم سازمان مجاهدین[منافقین] این تحریک را شروع کرده و جمعیت هم تحریک شد و به سمت پایگاه حمله کردند.»

بهاری با تأکید بر اطلاع اطرافیان میرحسین موسوی از این مساله، افزود: «فردای آن روز در صحبت با افراد نزدیک به مهندس موسوی، آنها به من گفتند طرفداران یا اعضای سازمان مجاهدین [منافقین] آن حمله را سازماندهی کرده بودند.»

مریم سنجابی از آزادشدگان جریان نفاق هم چندی پیش در یک نشست خبری در تسنیم گفت: سازمان روی این جریان (فتنه) سوار شد و یک علت اساسی که انتخابات به سمت خشونت رفت، کار و هدایت سازمان مجاهدین خلق بود و سازمان نیز اشخاصی را می‌فرستاد تا آنها شروع به کارهای خشونت‌آمیز کنند و سپس عکس و فیلم‌هایی را تهیه می‌کرد یا حتی فیلم‌هایی را می‌ساختند و در یوتیوب قرار می‌دادند.

مردم ایران هسته‌ای را نمی‌خواهند!

مریم قجرعضدانلو ابریشمچی رجوی در ادامه این گفت‌وگو درباره جاسوسی هسته‌ای منافقین از ایران برای آمریکا نیز گفت: باید به شما بگویم که برنامه اتمی ملاها یک برنامه ضد ملی است. مردم ایران مخالف آن هستند. ۷۰درصد مردم ایران زیر خط فقرند. بیش از ۳۰۰میلیارد دلار تا الان خرج برنامه اتمی شده است و صدها میلیارد خسارت‌های جانبی آن است. بنابراین آری مقاومت ایران افتخار می‌کند که اولین کسی است که سایت‌های مخفی اتمی ملاها را افشا کرده و منطقه و جامعه بین‌المللی را از یک دیکتاتوری مذهبی مسلح به سلاح اتمی نجات داده است. بنابراین ما خواستار این هستیم که در مذاکراتی که در پیش است با ملاها به آنها امتیاز ندهند. آنچه باید در قلب این مذاکرات باشد، اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت است و قطع کامل غنی‌سازی. برای اینکه یک دیکتاتوری مذهبی که به بمب اتم مسلح باشد، به هیچکس رحم نخواهد کرد. این مذاکرات باید نقض حقوق بشر و همچنین نسل‌کشی در سوریه و عراق را شامل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


u
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم دیگر در حال غرق شدن هستید به هر حربه ای برای نجات دست می زنید
مرگ بر فتنه گر
Finland
اتفاقا این هفکفران شما بودند که حتی دست به دامن این منافقین هم شدند ...
موسوی و کروبی اعدام باید گردند ....
Iran, Islamic Republic of
موسوی بی آبرو پیش امام و شهدا چه جوابی داره؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق و وهابی
ننگی از بالاتر که تروریستهای همکار داعشی ها و تکفیری ها برای سران فتنه دلسوزی کنند؟ اصلاح طلبان و رهبرانشان چرا از این ننگ برائت نمی کنند و خودشان را طلبکار نظامی می دانند که نانش را خورده اند؟
تامرگ ازاین گرونترنشده بمیروگرنه بدمیمیری مطمین باش خودم میکشمت جانوردرنده وطن فروش
ادم قیافه نجس ونحسشومیبینه بایدکفاره بده نکبت
مرگ برمنافق
میکروبی به میکروبی گفت :ساعت چند پرواز داری؟ گفت بعد از نفخ بعدی ! حکایت سازمان منافقینه هر جا نفخی اتفاق می افته اینا به پرواز میان و روش موج سواری می کنن
حسین
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین شیطان صفت مردم فریب وطن فروش و فتنه گر.......!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه غیر از این بود تعجب داشت
چقدر فامیلی این نکبت زشت و عجیب غربیه
زیره
لطفا عکس این بدکاره ادمکش رو بردارید لعنت خدا بر پدر و مادرش کاش مادرش بجاش ....
محمد رهنما
برای موسوی ذلت از این بالاتر که یک زن چند شوهره از او حمایت کنه. چشم خانم رهنورد روشن از بس مشغول فتنه شد امثال مریم لجنی را اطراف شوهرش ندید.
ببین کی داره دم از حقوق بشر میزنه!
زنیکه من دو سال نداشتم که گروه شما پدر 28 ساله ام رو ترور کرد!
.....؟
افریطه شیطان صفت
منطغد
به به دم خروس حضرات فتنه زد بیرون.حضراتی می گفتند این حادثه را فراموش کنید وفضای دوستی ایجاد کنید وخودش هم پیش قدم شدوبلافاصله عناصر دسته دوم فتنه را در دولت منصوب کرد جوابی برای این افاضه مریم قجر فلک زده سرگردان جهان دارند.
به تازگی یکی ازطرفدان فتنه فرهنگ عاشوراراهم نادیده گرفته است!بی دلیل نبودکه هتاکان به عاشورالقب مردمان خداجوی گرفتند!چراکه اعتقادی به عاشوراندارندومنافقت میکنندکه خودشان رامسلمان واقعی معرفی کنند!
حمید
نباید عکسشو میزدید
این جانورها میخوان هر چند وقت یک بار اسمشون و عکسشون به سایتها بیاد.
البته به زبان اوردیم ولی با فحش و نفرین
Iran, Islamic Republic of
میر حسین!

با کافران چه کارت گر بت نمیپرستی؟!!!
آگو
Iran, Islamic Republic of
خفه شو فاسقه‌ی فاسده‌ی خائنه‌ی ملعونه...