جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ذخائر آب تهران به وضع قرمز نزدیک است

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 377929
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هشدار داد: اگر مصرف آب در تهران کاهش نیابد و بارش مناسب در بالادست سدهای تامین کننده آب نداشته باشیم، تهران در پاییز به وضع قرمز آبی نزدیک می شود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر؛ حمیدرضا جانباز در نشستی خبری بابیان اینکه وضع قرمز وضعیتی است که در آن میزان مصرف بیش از تولید آب باشد افزود: ‌البته برنامه ریزی شده تا تصفیه خانه هفتم آب تهران ؛ مهر وارد مدار شود و خط انتقال آب از غرب تهران به شرق در حال احداث است تا منابع آب غرب تهران برای آبرسانی به شرق تهران مهیا شود .

وی ابراز امیدواری کرد با مدیریت مصرف شهروندان و بارش مناسب در پاییز از این مشکل عبور کنیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور با اشاره به وضع آب سدهای لار و لتیان تاکید کرد: آب این سدها در پایین ترین حد خود نسبت به سالهای اخیر قرار دارد اما این به معنای جیره بندی در تهران نیست.

جانباز تصریح کرد :در حال حاضر از میان ۱۲ کلان شهری که پیشتر اعلام شده بود آب شهر اصفهان و کرمان همچنان در وضع قرمز است و تهران در وضع زرد و بقیه در وضع سبز قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا وزارت نیرو هیچ برنامه ای ندارد