شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

اختفای جسد همسر دوم در كمد ديواري

پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 377424
فردي كه پس از قتل همسر دومش، جسد او را داخل كمد ديواري خانه پنهان كرده بود، دستگير شد.
به گزارش جهان به نوشته اعتماد، سرهنگ عرب زاده، رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در تشريح جزييات اين حادثه گفت: حدود دو سال پيش، گزارشي در خصوص كشف جسد زني در كمد ديواري به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام شد.

با اين خبر، دستگيري همسر فراري مقتول از سوي كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان در دستور كار قرار گرفت. پس از گذشت ۱۸ ماه از متواري بودن وي، در تحقيقاتي كه پليس انجام داد، مشخص شد او در يك شركت خدماتي در چالوس مشغول به كار است.

پس از آن كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان به شهرستان چالوس اعزام شده و با همكاري ماموران آگاهي آن شهرستان متهم فراري را دستگير و به خراسان جنوبي منتقل كردند.

سرهنگ عرب‌زاده در ادامه بيان داشت: متهم وقتي در برابر مدارك و شواهد پليس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف و انگيزه قتل خود را اختلافات خانوادگي عنوان كرد. متهم گفت كه روز حادثه با همسرم مشاجره لفظي داشتم. نمي‌دانم چه شد كه اين مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوي او را فشردم و وقتي او را رها كردم كه ديگر بي‌جان شده بود. من كه حسابي ترسيده بودم، جسد او را داخل كمد ديواري گذاشتم و متواري شدم. متهم ۴۲ ساله در ادامه گفت: در اين ۱۸ ماه، كابوس دستگيري خواب را از چشمانم ربوده بود و دايم محل زندگي‌ام را تغيير مي‌دادم تا دستگير نشوم، اما سرانجام به دام پليس افتادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohamad
مثه كه جهان با كمبود خبر مواجه شده
آکنده
اتفاقا نقل اتفاقات و حوادث اینچنینی بسیار مهمتر از نقل اخبار سیاسی و خبرهایی است که در همه جا قابل دسترسی است.
شاید که درس عبرتی برای ما خوانندگان این خبرها باشد و جنایاتی که از طریق فضای مجازی یا اعتیاد و مستی بر اثر مصرف مشروبات الکلی و.... اتفاق میافتد را دریابیم و مواظب خود و خانواده و دوستان و اجتماع پیرامونمان باشیم انشاءالله.