جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۴
وقتی دفتر رحیمی به سخن حجاریان استناد می‌کند

سنگ‌تمام ایسنا برای رحیمی و تخریب توکلی

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 207828
خبرگزاری نیمه دولتی ایسنا در مطلبی که آن را بطور ویژه در صفحه اول خود نیز بازتاب داد، همسو با جریان انحرافی به تخریب احمد توکلی و دفاع از رحیمی پرداخت.
به گزارش جهان، این خبرگزاری مطلبی را به نقل از "اداره اطلاع رساني دفتر معاون اول رییس جمهور" و در پاسخ به سخنان توکلی منتشر کرد که طی آن رییس مرکز پژوهش های مجلس به "دروغ گویی"، "ويژه‌خواري"، "اخذ مدرک تحصيلي بدون استحقاق"، "اکتساب دارايي‌هاي شبهه ناک" و "ايجاد جو بدبيني و بي‌اعتمادي در بين مردم" متهم شده است.

نکته جالب این خبر این است که دفتر رحیمی برای حمله به توکلی حتی به سخنان سعید حجاریان تئوری پرداز جریان اصلاحات و از متهمان اصلی فتنه 88 نیز استناد کرده و آن را سند ادعاهای خود قرار داده است. در بخشی از این مطلب آمده است: "از ماجراي روزنامه شما و اخذ مجوز چاپخانه و ارز دولتي و فروش آن که بنا به نظر آقاي سعيد حجاريان «هم کاغذ مفت گرفته‌ايد هم چاپخانه» مي‌گذريم و شرح آن را به مجالي ديگر مي‌سپاريم".
احمد توکلی در دوران اصلاحات بخاطر انتقادات شدید از جریان دوم خرداد همواره هدف حملات گروه ها و افراد مختلف جریان اصلاحات قرار داشت.

دفتر رحیمی در حالی به احمد توکلی حمله کرده که حتی یک سطر نیز به سخنان اخیر احمد توکلی درباره رحیمی پاسخ نداده است.

مشخص نیست که حمله دفتر رحیمی به احمد توکلی و بازخوانی سوابق توکلی توسط ایشان! به استناد کدام بند قانونی انجام شده و در راستای کدامیک از وظایف معاون اول بوده است.

گفتنی است که ایسنا هم اکنون توسط نزدیکان محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور اداره می شود. اگر چه حمایت گسترده و همه جانبه این رسانه از رحیمی دور از ذهن نیست اما انتشار جوابیه دفتر رحیمی در صفحه اول این خبرگزاری معتبر تعجب فعالان رسانه ای را برانگیخته است.

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم، حمله به چهره های اصولگرا از سوی اصلاح طلبان، جریان انحرافی و برخی گروه های دیگر تشدید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اتفاقا خوبه
Iran, Islamic Republic of
خداوند افولگرایان را در بحران مضاعف قرار داده است.
آقا جان چند بار به شما بگيم كه كنار اسم رحيمي از واژه دوكتور (دكتر) از نوع آكسفورديش هم استفاده كنيد
نه این طوری که شما میگید نیست .
Germany
ایسنا فقط نامه را منتشر کرده.توکلی جواب بده
United States
ایسنا هم مثل ایرنا تبدیل به رسانه جریان انحرافی شده. آقای م... ابتدا ایرنا را نابود کرد و الان به سراغ ایسنا امده است.
Iran, Islamic Republic of
گرچه این شبهه ها قبلا هم مطرح شده بود اما به جاست آقای توکلی مجدد پاسخ دهند
کجا استناد کرده به حرف حجاریان
بعنوان طعنه از جمله ی حجاریان استفاده کرد
Netherlands
وقتی آقا در خطبه دوم فرمودند تهدیدها با وحدت و وفاق مسئولین از بین می رود منظورشان پرهیز از همین حرکات بود به نظر من این روزها با توجه به نوع برخورد جریانهای سیاسی می توان ملاک خوبی از ولایت پذیری آنها برای انتخابات به دست آورد.به هر حال دعوت آقا به وفاق امر پوشیده ای نیست
Iran, Islamic Republic of
چيزي نشده اگر كذب است آقاي توكلي پاسخ دهند . اتفاقا براي تنوير افكارعمومي لازمه
Iran, Islamic Republic of
بالاخره حلقه خیابان فاطمی چی شد؟!!!
خوب بیاد جواب بده
شما هم اگه رسالتتون خبر رسانیه منتشر کنید
آقای توکلی جواب می ده
United States
به استناد كدام بند قانوني انجام شده يعني چي؟ اتهامي كه به آقاي رحيمي زده شد به استناد كدوم قانون بود نماينده كه حق دخالت تو كار معاون رييس جمهورو نداره.
United States
نماینده حق داره به دولت نظارت کنه که معاون رئیس جمهور هم یکی از اعضای دولته. چرا میگید نماینده حق نداره به کار معاون اول نظارت کنه (البته خوی استبدادی نظارت رو به دخالت تعبیر می کنه)