پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

هك16سايت غيراخلاقي توسط ارتش خورشيد

پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 141489
16 وبسايت معروف كه به مسايل غيراخلاقي مي‌پرداختند، توسط تيم ارتش خورشيد هك شد.

وبلاگ بلوغ سياسي نوشت: گروه ارتش آفتاب با سابقه نفوذ به وبسايت‌هايي نظير سازمان فضايي آمريكا (ناسا) و بيش از 500 سايت انگليسي، بار ديگر به مناسبت 8 آبان ماه - روز نوجوان - در اقدامي ميهن‌پرستانه و در حركتي فرهنگي بعد از يك هفته تلاش بي وقفه موفق به نفوذ به سروري شد كه تمامي محتواي مربوط به 16 وبسايت غير اخلاقي - در راس آنها وبسايت 56 ام جهان از نظر بازديد - قرار دارد. گفتني است سرور مورد نفوذ قرار گرفته به عنوان يكي از امن ترين و غير قابل نفوذ ترين وب سرور ها در جهان امنيت مطرح است؛ و از ابتداي شروع به كارش تا به امروز مورد نفوذ قرار نگرفته است. به نقل از تيم امنيتي آفتاب طي اين حمله چيزي بالغ بر 4/5 محتواي اين سايت حذف شد و يك صفحه به عنوان پيام اين تيم بر روي صفحه ي نخست اين وبسايت قرار گرفته است.

پايگاه داده اين وبسايت خسارت جبران ناپذيري خورده است؛ به طوري كه بعد از گذشت 2 روز از حمله موفقيت آميز اوليه، هنوز يك پيام حاوي عذرخواهي از عدم كاركرد اغلب بخش هاي اين وبسايت در بدو ورود به سايت به چشم مي خورد.

رژيم صهيونيستي از گرداندگان وبسايت هاي مذكور است. به طوري كه تمامي مديران اين وبسايت با آدرس هايي از سرزمين هاي اشغالي به وبسايت وارد مي شوند.

شايان ذكر است در اين حركت يكي از پربازديدترين سايت هاي شبكه جهاني اينترنت با رتبه 56 به لحاظ آمار مراجعين مورد نفوذ قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایول
خیلی حال کردم
Iran, Islamic Republic of
درودبرسربازان سایبری ولایت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت .
به خدا قسم وقتی این خبر رو از تلویزیون شنیدم , بی اراده چند قطره اشک از چشمام جاری شد...
احسنت به این هوش و همت شما.
اجر شما با خود خدا و امام زمان(عج)...