پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

کره فینالیست جام ملت های آسیا شد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 403983
کره جنوبی با برتری مقابل عراق به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تیم های کره‌جنوبی و عراق که از مرحله نیم نهایی جام ملت های آسیا که از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت تهران)، در شهر سیدنی برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر کره جنوبی به پایان رسید.

برای کره در این دیدار لی یونگ هیوپ (۲۰) و کیم یونگ وون (۵۰) گلزنی کردند.

در حالی که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر کره به پایان رسید بود، در آغاز نیمه دوم نیز حملات کره روی دروازه عراق ادامه داشت. کره‌ای ها چند فرصت خوب گلزنی را خلق کردند تا این که در دقیقه ۵۰ کیم یونگ وون پشت محوطه جریمه عراق صاحب فرصت شوت زنی شد و با یک ضربه دقیق پای چپ، گل دوم چشم بادامی‌ها را به ثمر رساند.

بر همین اساس کره جنوبی باید روز ۱۱بهمن ماه به مصاف برنده دیدار امارات و استرالیا برود. عراق نیز ۱۰ بهمن به مصاف بازنده این دیدار خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عراق معلوم بود به فینال نمی رسه خودشونم فکر نمی کردند تا این مرحله بالا بیان بعد از شکست از کره جنوبی خیلی عادی این مساله رو پذیرفتن
افسانه عاملی
عراق حقش بود که ببازه
حضور بازیکن دوپینگی عراق در این بازی شدیدا آبروی ای-اف-سی رو برد... با اینکار کاملا روشن شد حکمشون درباره نتیجه بازی ایران-عراق مشکوک و مغرضانه بوده، چون خودشون قبل از این اعلام کرده بودن این بازیکن دوپینگی بوده!