چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۴
در پی ناکامی هیئت مدیره و اسپانسر صورت می‌گیرد؛

شروع بحرانی قرمزها / پرسپولیس در آستانه تغییر؟

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 372285
ناتوانی حامی مالی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا این روزها موجب شده تا این مجموعه در آستانه تغییرات در سطوح مختلف باشد.
شروع بحرانی قرمزها / پرسپولیس در آستانه تغییر؟
سرویس ورزشی جهان نيوز - بعد از آن که حامی مالی باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات خود عمل کند و چک آن نیز برگشت خورد، شائبه هایی مبنی بر تغییرات در ترکیب هیأت مدیره کنونی و حامی مالی مطرح شده که در همین راستا تا امروز هم چندین جلسه میان تصمیم سازان در وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس برگزار شده تا شاید تیم قرمزپوش پایتخت از بن بست فعلی خارج شود.

به گزارش جهان، ماجرا به جایی رسیده که علی دایی نیز در روزهای اخیر نشست های متعددی با دوستانش برگزار کرده تا این مشکلات را به شکلی حل کند. او در این جلسات بر لزوم اقدامات فوری در پرسپولیس تاکید داشته که با توجه به حضور توامان این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، ضروری است.

بر اساس اخبار دریافتی خبرنگار جهان، مدیران ارشد ورزش کشور امیدی به اسپانسر فعلی نداشته و در حال بررسی شرایط برای انتخاب گزینه جدید هستند.

در همین حال برخی ناظران معتقدند احتمال دارد، ترکیب اعضای هیئت مدیره نیز ممکن است با تغییراتی مواجه شود؛ چرا که نتوانسته اند به وظایف خود شکل اجرایی دهند و عملا ناموفق بوده اند.

بر همین اساس خبرنگار جهان نيوز کسب اطلاع کرد که به احتمال فراوان، هفته آینده شاهد اضافه شده یک شخص جدید به هیئت مدیره پرسپولیس خواهیم بود که قبل از این نیز در هیئت مدیره حضور داشته است. وی گزینه‌ای بود که پیش از این قرار بود این باشگاه برای چند سال به وی واگذار شود. البته وی هنوز رضایتش را اعلام نکرده است.

در این بین، برخی دلالان که در یک روزنامه ورزشی نیز نفوذ دارند، در تلاش هستند تا این انفعالات را به خود نسبت داده و از این محل برای خود آب و نانی دست و پا کنند. این افراد به مدیرعامل پرسپولیس نیز نزدیک شده و خود را نماینده وی در برخی محافل معرفی می‌کنند تا بتوانند به منافع‌شان دست یابند.
https://jahannews.com/vdcevw8xnjh8fwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevw8xnjh8fwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
Canada
همش سیاه بازی است. باز همان بند و بساط های خفت را به راه خواهند انداخت و مقابله ها خواهد شد...
امیرپور
Iran, Islamic Republic of
کی بشه در این باشگاه قرمز و آبی رو ببندند بودجه اش رو صرف پرورش استعدادهای علمی کشور بکنند. میشه یعنی؟!!!!
حسین
منم جای حامی مالی بودم وقتی ببینم سرمربی یک تیم بالاتر از دو میلیارد پول میخواد پا به فرار میگذاشتم.
Iran, Islamic Republic of
پس سردار کجا رفته از پول های بابک ولخرجی کند