جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲۳

هاشمی:مردم این پول‌ها را می‌گیرند ولی لعنتتان می‌کنند

شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 168480
فریبکاری‌ها موقت است آمار دروغ دادن، ادعای دروغ کردن، پول بیخودی مصرف کردن که مردم می‌فهمند یک بازی است و بیت‌المال را به غارت بردن برای خرید چند رای و امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی‌دهد حتی اگر مردم نیاز داشته باشند این پول را می‌گیرند ولی لعنت‌شان هم می‌کنند •امید صدام برای موفقیت حمله به ایران به اختلاف افکنی های گسترده رئیس جمهور وقت بود •بعد از عزل بنی‌صدر وحدتی در جامعه بوجود آمد بطوری که مردم با اعتماد و عشق به نظام و با دست خالی و امکانات کم در صحنه حضور داشتند •همه باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده‌اند اعتماد آن‌ها را برگردانیم چون مردم آگاه آسان‌تر برمی‌گردند و لجبازی نمی‌کنند بشرط آن‌که واقعیت را ببینند •باید به اعتماد، عشق مردم به نظام و مدیریت بی‌نظیر امام(ره) در دفاع مقدس که حقیقتا الگوی بسیار موفق رهبری و فرماندهی در تاریخ اسلام بودند

هاشمی رفسنجانی در سخنانی عجیب، تند و متاسفانه غیر منصفانه با تکرار ادعاهای دوران فتنه خود گفت : فریبکاری‌ها موقت است آمار دروغ دادن، ادعای دروغ کردن، پول بیخودی مصرف کردن که مردم می‌فهمند یک بازی است و بیت‌المال را به غارت بردن برای خرید چند رای و امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی‌دهد حتی اگر مردم نیاز داشته باشند این پول را می‌گیرند ولی لعنت‌شان هم می‌کنند.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت حماسه‌سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی که شامگاه پنج شنبه در سالن همایش‌های روزنامه اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه خداوند در هشت سال جنگ تحمیلی به وعده خود عمل کرد و می توان امروز نصرت خداوند را از آنچه بر سر حزب بعث عراق، صدام، نظامیان مقصر عراقی و منافقان جاسوس آمده را دید تاکید کرد : باید به اعتماد، عشق مردم به نظام و مدیریت بی‌نظیر امام(ره) که حقیقتا الگوی بسیار موفق رهبری و فرماندهی در تاریخ اسلام بودند، بالید. خداوند این هدیه را با رهبری امام(ره) به ما داد که ما توانستیم مقاومت کنیم و مردم نیز فداکاری کنند.

متن کامل سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بدین شرح است :


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شرایط جامعه را بر وضعیت اعتماد مردم موثر دانست و بر ضرورت حضور مردم درصحنه بیش از گذشته تاکید کرد و افزود : فداکاری‌های مردم در دوران جنگ ناشی از اعتماد آن‌ها به نظام بود که با عشق و اعتماد به قتلگاه رفتند. ما از این سرمایه و اعتماد در همه مبارزات استفاده کردیم و تا این اواخر از آن استفاده می‌نمودیم.


آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: اگر بخواهیم امروز یک حرف درستی بزنیم و نصیحتی انجام بدهیم آن است که نظام و به طور کلی همه باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده‌اند اعتماد آن‌ها را برگردانیم و صفای بین دولت و مردم، نظام و مردم و حکومت و مردم را ایجاد کنیم. این کار آسان‌تری است چون مردم آگاه آسان‌تر برمی‌گردند و لجبازی نمی‌کنند بشرط آن‌که واقعیت را ببینند.

ایشان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله آن‌قدر احساس وظیفه در بین مسوولان باشد تا سرمایه مهمی که ما ۵۰ سال به آن تکیه می‌کنیم و در میدان مانده‌ایم را حفظ و تقویت کنند. بدانید که امروز دشمنان ما چهار چشمی ما را نگاه می‌کنند و دنبال رخنه می‌گردند تا حضور بیشتری پیدا کنند. این چیز روشنی است و همه می‌توانند آن را بفهمند. خدا کند که ما هم این چشم باز را داشته باشیم.

هاشمی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه و با بیان این‌که «در حال حاضر دنیا عوض شده است» یادآور شد: می‌توان منطقه را دید که مردم هوشیار، آگاه، مجاهد و مبارز شده‌اند. مردم یمن ماه‌هاست در خیابان هستند و شهید می‌دهند. در لیبی نیز مردم می‌جنگند و کشته می‌دهند. در سوریه نیز مردم مقاومت می‌کنند. در بحرین که یک مظلمه‌ای است و هیچ پناهی نیز در این دنیا ندارند. در مقابل مردم در مصر موفق شدند و در جاهای دیگر حرکت آغاز شده و این‌گونه حرکات ادامه دارد، چون مردم آگاه شده‌اند و حاضر نیستند که استبداد و وابستگی به استعمار را بپذیرند.

ایشان در ادامه افزود : مردم با علم وارد شده و تحصیل‌کرده‌ها نیز مردم را روشن‌تر می‌کنند. در این بین کانال‌های فراوان رادیو و تلویزیونی و سرعت انتشار اخبار اینترنتی و وب‌ها همه در اختیار مردم است. اگر حادثه‌ای در هر گوشه از دنیا اتفاق افتد همه مردم در همه جای دنیا می‌توانند آن را ببینند و تحلیل کنند. این‌چنین مردم آگاه دیگر زیر بار استبداد و استکبار نمی‌روند و فقط می‌توان با خدمت درست و با صداقت اعتمادشان را به دست آورد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌که جنگ تحمیل شده به ایران اهداف بسیار شومی داشت، گفت: دشمنان ما پیش از به راه انداختن جنگ تلاش کردند از راه‌های بسیاری همچون کودتا، شورش مسلحانه و تحریم‌های مختلف انقلاب را از بین ببرند که به دلیل آنکه نتوانستند از این راه‌ها بجایی برسند شرق، غرب، ارتجاع عرب و دولت بعثی عراق با متحد شدن تصمیم گرفتند، علیه ایران جنگ کنند.

ایشان خاطر نشان کرد : البته پس از پیروزی انقلاب شیعیان عراقی با الهام از انقلاب ایران می‌خواستند نهضت خود را شروع کنند که بعثی‌ها آنها را تار و مار نموده و عده بسیاری را شهید و زندانی نمودند. با وجودی که شعله‌های قیام مردم عراق را خاموش کردند، اما تصمیم گرفتند که با جنگ علیه ایران بجای این‌که ایران الگوی جهاد مردمی در تاریخ باشد آن را عبرت تاریخی کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد : هدف اولیه آنها از جنگ انهدام انقلاب و پس از آن تصرف خوزستان بود. یعنی این هدف را برای خود تعیین کرده بودند که اگر نتوانند انقلاب را انهدام نمایند خوزستان را تصرف کنند؛ چرا که باورشان این بود با تصرف خوزستان بسیاری از منابع مالی ایران از بین می‌رود و دیگر نمی‌توان کشور را اداره کرد. آخرین قطعه از پازل‌شان نیز گرفتن خرمشهر و آبادان بود که با این هدف جنگ را شروع کردند.

هاشمی افزود: شرایط داخلی آن روز ایران وضعیتی بحرانی و دارای اختلاف بود. در آن دوران اختلافات بسیار جدی بنی‌صدر و تاخت و تازهای منافقان وجود داشت و می‌خواستند چند منطقه همچون خوزستان، بلوچستان و ترکمن صحرا و بخش‌هایی از آذربایجان را تجزیه نمایند. این اختلاف بسیار در داخل کشور و شرایط ارتش آن زمان ایران که در حال تصفیه بود و سران و فرماندهان ارتش دستگیر شده یا فرار کرده بودند و از سوی دیگر سپاه تازه در حال شکل‌گیری بود، در مجموع شرایطی را به وجود می‌آورد که بعثی‌ها تصور می‌کردند می‌توانند حمله موفقی را داشته باشند.

وی افزود: البته عراقی‌ها شش ماه قبل از آغاز جنگ با انجام حدود ششصد عملیات به ایران تجاوز کردند که در همه عملیات‌ها ایران اعتراض خود را انجام داده است. بالاخره عراق به بهانه قرارداد الجزایر جنگ را شروع کرد. آنها فکر می‌کردند در روز اول با انهدام پایگاه‌های دفاعی هوایی ما را زمین‌گیر می‌کنند و دیگر نمی‌توانیم پرواز کنیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور عرفات در ایران، گفت: در آن دوران مرحوم عرفات به ایران آمد و به خود بنده گفت که در اطاق جنگ عراق دیده است که هدف فوری آنها گرفتن بهبهان و مسجدسلیمان و بدست گرفتن همه خوزستان بود. منتهی قبل از این‌که ایشان چنین حرفی را بزنند ما عراقی‌ها را در پشت جاده اندیشمک و آبادان متوقف کردیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به ادعای صدام مبنی بر گرفتن یک هفته‌ای تهران پس از شروع جنگ، گفت: صدام با پشتوانه پولی و تبلیغاتی آمریکا، اروپا، روسیه، چین و ارتجاع عرب وارد جنگ علیه ایران شد و به همین دلیل ما به حق نام آن را دفاع مقدس گذاشتیم. چون ما فقط در این جنگ دفاع می‌کردیم و حداکثر خواسته‌مان نجات مردم عراق از دست بعثی‌ها بود.

ایشان با بیان این‌که نکته اساسی و مهم آن دوران اعتماد مردم به انقلاب بود، گفت: بعد از عزل بنی‌صدر وحدتی در جامعه بوجود آمد، بطوری که مردم با اعتماد و عشق به نظام و با دست خالی و امکانات کم در صحنه حضور داشتند. حضور مردم در صحنه ضعف ارتش و کمبود سپاه را حل کرد و مردم بسیج عمومی را تشکیل دادند و نیروهای مردمی در جبهه‌ها حاضر شدند. در واقع نقطه قوت ما در جنگ داوطلبان دفاع بود.

هاشمی گفت: باید به اعتماد، عشق مردم به نظام و مدیریت بی‌نظیر امام(ره) که حقیقتا الگوی بسیار موفق رهبری و فرماندهی در تاریخ اسلام بودند، بالید. خداوند این هدیه را با رهبری امام(ره) به ما داد که ما توانستیم مقاومت کنیم و مردم نیز فداکاری کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به آمار ارایه شده در مورد شهدا، گفت: شنیده می‌شود که از تعداد شهدا ارقام نجومی بیان می‌شود که این موضوع صحت ندارد. مجموع شهدا از ابتدای قیام در سال ۴۰ به بعد تا دوران جنگ و بعد از آن و بمباران و همه حواشی آن به ۲۰۰ هزار نفر شهید نمی‌رسد که بیشتر آنها در بمباران و قبل از انقلاب شهید شدند. بنابراین صحبت از میلیون‌ها شهید در این دوران درست نیست.

هاشمی رفسنجانی همچنین تاکید کرد: تلفات ما در دوران جنگ بسیار کمتر از تلفات رانندگی در جاده‌هاست. به گونه‌ای که سالانه ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم در تصادفات می‌میرند که این میزان دو برابر تلفات جنگ است. جنگ هشت ساله‌ای که مردم با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها و ابرثروت‌ها جنگیدند و چنین نتیجه مهمی را بدست آوردند.

ایشان با تاکید بر این‌که خداوند در هشت سال جنگ تحمیلی به وعده خود عمل کرد، گفت: چه کسی باور می‌کرد که ایران در سازمان ملل بتواند عراق را محکوم کند. اکثر کشورها در سازمان ملل با ما موافق نبودند، ولی به دلیل قدرتی که ما در جنگ نشان دادیم و با مقاومت‌هایی که در مقابل حملات آمریکایی‌ها و حملات وسیع عراق انجام می‌دادیم، نشان می‌دادیم که قدرت دفاعی‌مان بسیار است و به همین دلیل سازمان ملل پذیرفت که عراق یک متجاوز بوده و ما را ذیحق برای گرفتن غرامت دانست. با وجودی که هنوز این غرامت پرداخت نشده، ولی در سازمان ملل به تصویب رسید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: البته دبیر کل وقت سازمان ملل فردی شجاع و منصف بود که برای تهیه قطعنامه‌ای برای متوقف کردن جنگ تلاش می‌کرد. البته ما در آن دوران توانستیم امام(ره) را برای متوقف کردن جنگ قانع کنیم، بطوری که در یک جلسه با حضور پنج نفر از سران خدمت امام(ره) رفتیم و وضع را تشریح کردیم. امام(ره) نیز خیلی سریع فهمیدند و آن نامه عجیب و تاریخی را نوشتند و خودشان مسئله را حل کردند.

وی افزود: البته می‌توان اینگونه به جنگ نیز نگاه کرد که اگر عراق شهرهای مهم چون تبریز، کرمانشاه و حتی تهران را همچون حلبچه بمباران شیمیایی می‌کرد، چه بر سر مردم می‌آمد؟ همان موقع بمباران شیمیایی تهران برای عراق با داشتن هواپیماهای بلندپرواز روسیه کار آسانی بود. اگر بمباران شیمیایی می‌کردند شاید ده‌ها هزار نفر شهید شیمیایی داشتیم و اکنون به اینجاها نمی‌توانستیم برسیم.

هاشمی رفسنجانی همچنین تاکید کرد: نصرت خداوند را می‌توان دید از آنچه بر سر حزب بعث عراق، صدام، نظامیان مقصر عراقی و منافقان جاسوس آمده است. دیگر وعده نصرت خدا بهتر از این نمی‌شد.

ایشان در ادامه با مرور خاطر‌اتی از عملیات کربلای ۴ به بیان خاطره‌ای از عملیات حلبچه در خاک عراق پرداخت و گفت: هنگامی که نیروهای ایرانی حلبچه را تصرف کردند عراقی‌ها بسیار عصبانی و دیوانه شدند و مردم خود را بمباران شیمیایی نمودند. این برای من بدترین صحنه جنگ بود. عراقی‌ها با داشتن پیشرفته‌ترین سلاح شیمیایی که حتی در جنگ جهانی دوم نیز بکار برده نشده بود، مردمان‌شان را تنها به این دلیل که با نیروهای ایرانی نجنگیدند، بمباران شیمیایی نمودند.

هاشمی افزود: در آن دوران پنج هزار نفر از مردمان عراق در حلبچه شهید شدند و ما همه مصدومان‌شان را برای معالجه به ایران آوردیم. آن وقت بود که دنیا قدرت پزشک ما را فهمیدند و پزشکان این مردمان را همچون بقیه رزمندگانمان معالجه کرده و نجات دادند که با بهبودی‌شان بسیاری از آنها به عراق بازگشتند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنانش گفت: بسیار از این فرصت پیش آمده برای حضور در بین پزشکانی که در جنگ حضور داشتند خوشحالم. شما پزشکان در یک دوره‌ای بهترین خدمت‌ها را به اسلام و انقلاب کرده‌اید که بنده تاکنون این توفیق را پیدا نکرده بودم که دست جمعی از شما تشکر کنم. من به عنوان مسوول جنگ تشکر بسیار جدی‌ای را به شما پزشکان بدهکارم،ا گر چه شما برای تشکر در جنگ نبودید. شما با تشخیص وظیفه در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار رزمندگان حضور داشتید.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در این همایش و خاطره‌های برخی پزشکان، گفت: مطالب امروز شما برای من جالب و آموزنده بود. اظهارات خاطره‌گونه و مسائل جدی‌ای را مطرح کردید که می‌توان به اظهارات دکتر ظفرقندی، دکتر خزعلی، دکتر معصومی، دکتر فاضل، دکتر علیزاده و ... اشاره کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به پزشکان حاضر در جلسه، گفت: تقاضا دارم تا خاطره‌های پزشکان حاضر در جنگ را جمع‌آوری کنید. مطمئنا مجموعه خاطرات‌تان می‌تواند دائره‌المعارف عالمانه‌ای برای متخصصین باشد.

هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که پزشکان در طول جنگ کار بزرگی را انجام دادند، افزود: نباید رزمندگان خط مقدم را فراموش کرد و گفت که کار شما پزشکان از آنها مهمتر است، ولی با این وجود تاثیر کار شما بسیار سودمند بود. بطوری که نگرانی ما در عملیات‌های بزرگ از مجروحان و آسیب‌دیده‌ها بود که شما در آن دوران بخوبی این موارد را اداره می‌کردید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در تشریح وضعیت آن دوران، گفت: در دوران جنگ بسیاری از پزشکان حاذق از کشور رفته بودند و تعداد باقیمانده نیز همچون این روزها متخصص نبودند، ولی با این وجود همین افراد در جبهه‌ها، بیمارستان‌ها را با پرستاران و تیم‌های پزشکی‌شان اداره می‌کردند و از این رهگذر به دانش خود اضافه می‌نمودند. بطوری که پزشکان در دوران جنگ رشد و تجربه بی‌نظیری کسب کردند.

وی با بیان این‌که پزشکان در دوران جنگ تجربه‌های بسیاری را کسب کردند، گفت: می‌توانیم تجارب خود را دائره‌المعارف دنیا ثبت کنیم تا مورد استفاده بشریت قرار گیرد. شما در آن دوران کار بزرگی کردید، اما به نظر می‌رسد که این کار شما کمتر در حال فراموشی است. وظیفه شما در این برهه آن است که اتفاقات رخ داده و کارهای پزشکان را در دوران جنگ به مردم بگویید. این کار با جمع‌آوری خاطرات از همه پزشکان میسر می‌شود.

هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که تاکنون مراسمی برای تجلیل از پزشکان دوران جنگ برگزار نشده است، گفت: مراسم‌های گوناگونی در شهرها و استان‌ها برای تجلیل از بخش‌های مختلف درگیر در جنگ همچون دانشگاهیان، علما، طلبه‌ها و بانوان برگزار شده که بسیار بجا نیز بوده است. پزشکان نیز باید اینگونه مراسم‌ها را بصورت عمومی‌تر برای مردم برگزار کنند تا اینگونه کارهای بسیار مهم در تاریخ ثبت شود.

شایان ذکر است پیش از سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور دکتر ظفرقندی، دکتر فاضل، دکتر فرهادی و حجت‌الاسلام دعایی از خانواده شهید دکتر کاظمیان، جانباز حبیب حاج‌میرآقا، آزاده دکتر رضا یوسفیان و ایثارگر زرین‌تاج کیهانی‌دوست از ایثارگران جامعه پزشکی با ارایه لوحی تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی دقیقا درست است همانگونه که مردم دیگر به شما اعتقادی ندارند اقای احمدی نژاد هم با حمایت از مشایی همین مسیر را میرود ضمنا دیگر نیازی به دلسوزی شما نداریم با افتضاحات فرزندان شما وحمایت شما از انها
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي!

قطع برق در چندين شهر كشور در سال 84 به هنگام پخش سخنان تنها رقيب شما در دوره دوم انتخابات رياست جمهوري نهم را چگونه توجيه مي كنيد؟


براي فرار پسر عزيز جون جوني ات كه در انگليس بسر مي برد چرا هر روز بهانه اي علم كرديد ؟

يادتان كه نرفته، مي گفتيد من خودم سياسي هستم دولت سياسي نمي خواهيم همه به كارهايشان برسند. اين تجميع قدرت را چگونه ارزيابي و توجيه مي كنيد.

راستي چه شده كه اين سخنان شما كارخانه اي از قند را در دل صداي امريكا و بي بي سي و العربيه و فتنه گران سبز لجني آب كرده و خوراكي تبليغاتي را ضد نظام فراهم كرده ايد؟

شما كه اينقدر از سرعت انتشار اخبار آگاهيد چرا در بيان حرفهايتان دقت كافي نداريد؟

ضد انقلاب به فراخور حالشان از شما استفاده ابزاري مي كنند و به به و چه چه تان مي كنند و به محض عدول از نظرشان و يا آنكه حس كنند ديگر فايده اي برايشان نداريد بدترين توهين ها را نصيب شما مي كنند. مردم را داشته باشيد و ....

مگر يادتان رفت كه در دوره سياه اصلاحات چطور به فلاكت كشاندندتان؟

واقعاً غير از متدينين كسي هم براي شما ارزشي قائل بود؟

راستي چرا در دوره دولت قبلي كه هر روز مورد لطف توهينشان بوديد اين گونه اظهار نظر نمي كرديد؟

امام چه گفتند و شما چه كرديد؟ و چه گفتيد؟ و چه كساني را شاد كرديد و چه كساني را ناراحت و نگران؟

Latvia
تمام اين فتنه ها و اختلافات زير نظر هاشمي است.
United States
خدا را شکر هاشمی به یکی از انحرافاتش واقف شد
حالا باید ضمن توبه در پیشگاه خدا از مردم رسما عذرخواهی کند و به اغوش مردم واسلام برگردد
Iran, Islamic Republic of
8 سال مردم رو با کارهای دیکتاتورمابانه فریب میدادی،الان هم آقازاده محترم را لندن نشین کرده ای،دستان دختر نازت هنوز به خون کشته های اغتشاشات اخیر آلوده است،برامون دم از فریب و..میزنی؟!!
Iran, Islamic Republic of
گویا اقای هاشمی فراموش کردند که چه کسانی در جریان انتخابات باعث فشار آوردن غربی ها به ایران شدند. همین آقایان آبروی نظام را بردند و تحمل باخت را نداشتند. واقعا مردم خوب میدانند و فراموش نمی کنند. کارهای فائزه و مهدی هاشمی را.
Iran, Islamic Republic of
ایشون مهدیشونو بیارن و فائزه شونو کنترل بکنن بهتره
منظورش از مردم خوش و همسرش و بچه هاش هستند.
منم اگه پسرم فراری بود و وضعیت دخترم اینجوری بود به زمین و زمان گیر می دادم
Iran, Islamic Republic of
هاشمي بهتره به ياد بياره كه در دوران حكومتش چگونه مردم ازفقر كمر خم كرده بودند
Iran, Islamic Republic of
چنانچه به قول آقای هاشمی "اعتمادبخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده اند..." باید پرسید سهم آقای هاشمی و دولت کارگزارن و خانواده ایشان در این بی اعتمادی چقدر است؟
United States
من مسئول جنگ بودم یعنی چه؟
فرمانده جنگ خود حضرت امام بود و بسیج و سپاه و ارتش هم سربازان گوش به فرمان امام بودند.هر پیروزی و افتخاری هم که نصیب مردم و کشور شد، نتیجه رهبری حضرت امام و فداکاری و شهادت طلبی مردم بود و کسی حق ندارد پیروزی های دوران دفاع مقدس را به نفع خود مصادره کند.
Iran, Islamic Republic of
بنظرم ما باید این ایده رو که تا آخرین لحظه حیات، همه تواناییهامون در حد اعلاست رو کمی تعدیل کنیم. بنظر میرسه سیاسیون ما باید به این پختگی برسند که در شرایطی که قوای جسمی یا روحیشون اجازه نمیده و امکان تحلیل شرایط و استنتاج در اونها ضعیف شده، حداقل کمتر یا کوتاهتر یا با وسواس بیشتری سخنرانی کنند!
Iran, Islamic Republic of
حرف هاي رفسنجاني يا غير رفسنجاني مهم نيست. مهم اينه كه باور كنيم واقعا ديگه نميشه مردم رو با دروغ فريب داد..
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی از راه و روش سیاسیت و رفتار منتسبانت متنفرم.

Iran, Islamic Republic of
خوبه بذار هاشمی این حرفارو بزنه بلکه احمدی نژاد به هوش بیاد که با ما چه کرد.
Latvia
آقاي هاشمي شما دست از سر دولت و ملت برداريد. همه چيز درست خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفم از اين كه آنقدر جريانات عليه ةاشمي رفسنجاني است كه زماني كه حرف درست و واقعي هم ميزند عليه‌اش موضع گيري مي شود.كمي مطالعه و آگاهي مشكلات را حل مي‌كند.متاسفانه مردم ما آگاه نيستند.
آينده نشان خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
ببینید چه کسی از بیت المال و غارت و کار سیستماتیک در فریب مردم حرف می زند !!!! آقای هاشمی شما ما مردم را (بلانسبت) ابله فرض و خود را مخ جامعه انگاریده ای !!!! همین ملت برای فریب کار و غارت بیت المال از سوی دار و دسته شما چندین بار به شما و ازنابتان پشت کرد و بازهم در آینده پشت خواهد کرد .. ما مردم حافظه تاریخی خوبی داریم .....
United States
مردم زیادی بودند و هستند که هاشمی را هم لعنت می کردند. اطرافیان او را هم که پول دانشگاه آزاد و ... را برای انتخابات دوره هفتم یا هشتم یا نهم مصرف می کردند لعنت می کردند.ایشان قطعا دچار هوای نفس شده است و چشم ندارد حقایق را ببیند. الان هم نمی تواند خوب و بد را تفکیک کند و فرصت را مناسب دیده تا به بهانه اختلاف مردم با اطرافیان احمدی نژاد ماهی مراد خود را صید کند
بالاخره اگه لعنت ميخورن يه پولي ميرسونن به مردم
دوره خودت چي كه هم لعنت ميخوردي هم پول نميدادي
Iran, Islamic Republic of
اشتباه ما از اول اين بوده كه به سخنران توجه داشتيم نه به اصل سخن
حرف درست و منطقي را هر كس بزنه بايد پذيرفت ميخواد هاشمي باشه يا مخالف هاشمي
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي سرگرم كردن مردم و عوامل نظام به فتنه سال 88 كه فرزندان شما براي اين مردم ترتيب دادند وحمايتهاي بي دريغ جنابعالي از آنها باعث شيوع انحراف در دولت مردمي آقاي احمد نژاد شده.
Iran, Islamic Republic of
به فرض اینکه از احمدی نژاد هم عبور کنیم مطمئن باشید رو به عقب و به سمت شما نمی آییم!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی فراموش کردن خودشون هم هشت سال رئیس جمهور بودن و مردم هم وضعیت اقتصادی آن دوران را به خاطر دارن و هم وضعیت آزادی بیان رو در اون زمان

آقای هاشمی در انتخابات مجلس تهران و ریاست جمهوری نهم که شرکت کردین مردم نظرشون رو راجع به شما اعلام کردن
برای برکشت اعتماد به مردم که شما از ان دم می زنید ابتدا از خود و خانواده و اقاراده محترم فراریتان شروع کنید .واقعا چه کسی فریب کار است ؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمي ، ياور رهبري
بالاخره برای خوشایند انگلیس و عدم اخراج مهدی گاهی مجبور می شوند این ها را بگویند تا مهدی را نگه دارند
Iran, Islamic Republic of
سلام
راست میگه هاشمی
کسانی که دروغ گفتند و در انتخابات معلوم نیست پول از کجا خرج کردن و مردم پولشون رو گرفتند و حالا دارند لعنت میفرستند کسانی جز موسوی و کروبی و آقازاده ها و.... نیستند
جناب هاشمی برو نماز جمعه هفته بعد از انتخابات رو نگاه کن که رهبر در مورد دروغ و آمار اشتباه و رمال خواندن محمود چی گفته بعد لب به سخن باز کن
خدایا به عزت و جلالت قسم به رهبر ما و امت حزب الله در این وانفسا صبر عنایت بفرما
Latvia
عجب اعتماد به نفسي دارد اين آقاي هاشمي رفسنجاني
خوبه بدونن که برای مردم شناسنامه نظام جمهوري اسلامي ولايت مطلقه فقيه هست
Iran, Islamic Republic of
به این دو جمله دقت کنید و تا ته داستان را بفهمید.
"ما در آن دوران توانستیم امام(ره) را برای متوقف کردن جنگ قانع کنیم."
"امام(ره) نیز خیلی سریع فهمیدند و آن نامه عجیب و تاریخی را نوشتند."
کسی که نگاهش به امام اینجوری باشه بایدم از سران فتنه حمایت کنه که می خواستن زیر آب ولایتو بزنن
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی آنقدر مردمی شده که رئیس جمهور منتخب 25 میلیون نفر را لعن می کند! این رئیس جمهور اشکالاتی دارد اما تاکنون بسیار بهتر از دولت شما عمل کرده که سرمایه مملکت را در اختیار عده ای معدود قرار دادید. همانهایی که اول نیروی شما بودند بعد نیروی خاتمی شدند. خاتمی را چه کسی خاتمی کرد؟
Iran, Islamic Republic of
مدیران محبوب و توانای ایشان اشخاصی مانند آقای جاسبی هستند.
Iran, Islamic Republic of
از هاشمي بپرسيد مهدي هاشمي براي چه فرار كرده است ببينيم اينهمه زبانش باز ميشود
دروغگو معلوم است كه كيست
مردم ميفهمند هاشمي چه كلاهي سرشان گذاشت
Iran, Islamic Republic of
خدا به ملت ما رحم كند كه يك روز از دروازه رد نمي شيم و روز ديگه از...مگر هاشمي يا احمدي نژاد امروز اين اخلاق و روش را پيدا كرده اند كه اينطور حمله سراسري صورت مي گيره سي سال هاشمي هست چرا در حدود ده سال اخير ؟ يا هفت سال هست كه احمدي نژاد داره كار مي كنه چطور شد امروز شد ...؟يا در طي اين سالها مردم خواب بودند يا خودشان را به خواب زده بودند . كمي فكر كنيم و به عقل خودمان مراجعه كنيم همه چيز روشن است .
Iran, Islamic Republic of
من به صحبتهای آقای هاشمی کار ندارم جدای از این مسائل حتما توجه دارین که هنوز 2سال دیگه مونده، دوره اول ریاست جمهوری جناب احمدی نژاد خیلی حاشیه نداشت ولی کی فکر میکرد دوره دومش این طور بشه؟ اول که در مورد نامه ی رهبری در خصوص مشایی اونطور عمل کردن (میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست!)،بعد مخالفت با مجلس و اجرا نکردن مصوبه مجلس حالا هم که به سلامتی نظر شورای نگهبان هم مبنی بر اینکه سرپرستی رئیس جمهور بر وزارت نفت تخلفه هیچ توجهی نمیشه خدا به خیر کنه بعد از این رو..! شما هم تا میتونید خودتون رو بزنید به اون راه و همه چیز رو بندازید گردن معاونان رئیس جمهور ولی ما خوب میفهمیم وقتی جناب رئیس جمهور اون طور محکم از بقایی و مشایی و...حمایت میکنن یعنی چی! تازه بذار دوره ریاست جمهوری ایشون تموم بشه ببینین چه خبره چون برخی کارها صداش چند سال بعد درمیاد! حالا دیگر خود دانید که خود را با اینکه همه چیز تقصیر اطرافیان رئیس جمهور است گول بزنید یا اینکه واقعیت را ببینید فقط امیدوارم زودتر ! امیدوارم حداقل نظر منو بذارید!
Iran, Islamic Republic of
من وقت نگذاشتم که همه حرفهای ایشان را بخوانم، چون معتقدم حتی اگه صد در صد حرفهای ایشان درست باشد و فتنه ای در آن نباشد، مدتهاست که حنای ایشان برای مردم رنگی ندارد و اگر مردم احمدی نژاد را هم نخواهند، هیچ گاه به سراغ ایشان نخواهند رفت. ایشان در سالهای گذشته بارها امتحانهای خود را پس داده.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی «حرف» بیجایی نزده اند. واقعیات را گفته اند. ایشان به اشتباه خودشان در رابطه با دوران ریاست جمهوری شان واقفند. در مورد ایشان هم بنده معتقدم دقیقا پشت سر آقا باشید. رابطه حضرت آقا با ایشان رابطه دو همسنگر است که گاهی از دست هم دلخور شده اند. به هر حال حرف هایی که زده اند غیرمنصفانه نیست.
Iran, Islamic Republic of
هاشمي خود ازهمه پر فريب تر بود كه سرنوشتش اين شد
Iran, Islamic Republic of
همش همون مواضع دشمن شاد کن نماز جمعشه

با دشمنان انقلاب اسلامی محشور میشی هاشمی انقدر که دم به دیقه شادشون میکنی
Iran, Islamic Republic of
سهمیه بندی سوخت،هدفمندی یارانه ها،پیشرفت قابل توجه در انرژی هسته ای دروغ است؟آقای هاشمی بدانند اگر مردم به فرض مثال از این دولت هم به خاطر جریان انحرافی روی گردان شوند سراغ ایشان نخواهند رفت.سراغ همان کسی خواهند رفت که مورد تایید مقام معظم رهبری و ضد فتنه گران و اربابان غربی آنها باشد
Iran, Islamic Republic of
شنیده بودیم در انتخابات ریاست جمهوری که ستادهای آقای هاشمی برای استفاده از برچسب HASHEMI 2005 به جوانها پول می دادند، جوانها پولها را گرفتند و ... و رأیشان را به کسی که می خواستند دادند.
Iran, Islamic Republic of
"خدایا به عزت و جلالت قسم به رهبر ما و امت حزب الله در این وانفسا صبر عنایت بفرما"





الهی آمین
الهی آمین
الهی آمین..
Iran, Islamic Republic of
به هر حال حرفهاي درستي است حال از زبان هركس كه گفته شده فرقي ندارد
Iran, Islamic Republic of
اين ديدگاه جناب آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني در باره خودشان و حزب منحله كارگزاران نيز صدق مي كند. واقعا درست و صادقانه مي فرمايند ديگر سخنان ايشان و همفكران و خاندان همسو با ايشان مورد پذيرش نيست. چون با گفتار و رفتار و مواضع منفي خود باعث سلب اعتماد شده اند.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی بعد از فتنه 88 که رهبر صراحتا فرمودن که مواضعتون را مشخص کنید و اعلام موضع کنید و رهبر خون دل میخوردن ساکت بود و هیچ نمیگفت


البته 1 بار نامه بدون سلام و والسلام و سراسر توهین و تهدید را به رهبری مظلوم که به تنهایی بار سنگین این انقلاب را به دوش میکشد نوشت


حالا که رهبری بنا به مصالح کشور و مصالح خیزش اسلامی منطقه ای سکوت اختیار کردن و جامعه را به آرامش فراخوندن هاشمی مدام اظهار نظر میکنه و شده خواص با بصیرت!!!و مواضعش را خیلی روشن و دو روز یک بار بیان میکنه .

اقای هاشمی رفسنجانی چرا ما باید مانند کوفیان علی زمان را تنها بذاریم؟ و بر خلاف راه رهبری حرکت کنیم؟


اما این را برای اقای هاشمی و بقیه همراهانشان میگم که

"اگر از سرهای ما کوه بسازند نخواهیم گذاشت در تاریخ بنویسند که علی دوباره تنها ماند"

United Kingdom
من واقعامتاسفم برای آقای هاشمی
شماکه خودت میخواستی صد هزار تومان به هرخونواده ایرانی بدهی
Latvia
آقاي هاشمي رفسنجاني! بخش بزرگي از افكار عمومي در عجب است كه چرا شما با وجود مشخص شدن وزن خود در چند انتخابات اخير از جمله مجلس ششم، انتخابات نهم و دهم رياست جمهوري و رياست مجلس خبرگان محترمانه از دنياي سياست كنار نمي رويد و همچنان اصرار بر ماندن داريد و خاندان و ياران به حاشيه رانده شما از هر فرصت و ابزار اخلاقي و غير اخلاقي براي تخريب جريان احمدي نژاد كه با همه انتقادات وارد بر آن نويد تغييرات عميق و گسترده را مي دهد دارند!
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
هر مسئولی که غیرت اسلامی دارد باید خدمت گزار ملت مستضعف جامعه باشند .
United Kingdom
آقای هاشمی شما خود را نظام می‌دانید مردم در شما تردید کردند نه در نظام
Latvia
با توجه به عملكرد شخص آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانش در تخريب رييس جمهور محبوب ملت در6 سال اخير نظير نامه بدون سلام 19خرداد88 او به رهبري، توصيه به شورش همسر مكرمه اش در صورت راي نياوردن آقاي موسوي ، نقش ليدري مهدي و فائزه خانم در تخريب آقاي احمدي نژاد قبل از انتخابات و گروكشي هاي كور خياباني بعد از انتخابات22 خرداد88 همدلي آنها با آشوبگران بديهي است.
United Kingdom
این همه حضرت آقا در نمازجمعه که در فتنه برگزار شد تاکید کردند نگویید مردم اعتمادشان به نظام از دست رفته و باید اعتماد را برگردانیم، مردم به نظامشان اعتماد دارند و آن را دوست می‌دارند
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست از این آقا بپرسد که جریان وقف دانشگاه آزاد که می خواستی برای بچه هایت وقف کنی، فریب کاری و بازی با یکی از بزرگ ترین مسائل حکومت اسلام نبود؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی
" لم تقولون مالا تفعلون"
آیا به همین زودی فراموش کردید نوع نگاه و رفتار ارباب و رعیتی دولت خود و حلقه تکنوکرات های دور خویش را با مردم؟
بله امروز دیگر نمیشود به مردم دروغ گفت و حقوق آنان را تضییع کرد، اما دیروز چطور؟
فرمودید: "امید صدام برای موفقیت حمله به ایران به اختلاف افکنی های گسترده رئیس جمهور وقت بود " آیا تا به حال این سؤال را از خود پرسیده اید که رفتار سیاسی شما در جریان فتنه 88 چقدر به ورشکستگان سیاسی که 30 سال از ملت تو دهنی خورده بودند و به کنجی خزیده بودند جرأت و جسارت حضور در صحنه و هتاکی به نظام را داد؟ آقا زادگان چه کسی مدیریت شورش علیه نظام را به عهده داشتند و در این راه از حمایت های همه جانبه پدر بزرگوار خویش بهره مندند؟ (البته باید ببخشید ، یادم نبود "دانستن" از منطقه ممنوعه جنابعالی و فرزندانتان "حق مردم" نیست) و به راستی اگر نبود حمایت های شما و خانواده شما و اعوان و انصارتان و نفوذی های ایشان در جریان اصولگرایی، آیا امثال موسوی ها به این میزان ظرفیت به چالش کشیدن نظام را داشتند؟ و سؤال دیگری که باید پاسخ داده شود این است که در ورای این جنگ زرگری که بین جناح شما و جریان انحرافی وجود دارد، ارتباط یا بهتر بگوییم اتحاد اقتصادی تنگاتنگ این دو جریان که مافیایی عظیم را تشکیل داده اند، چگونه قابل توجیه است؟
آقای هاشمی از لعنت مردم بر مسؤلین خائن سخن گفته اید که سخن حقی است، اما بدانید خدا و رسول خدا و انبیاء الهی و ملائکه و مؤمنین جریانی را که تلاش کردند انقلاب را از مسیر اصلی و اصیل خویش منحرف سازند تا قیامت لعن میکنند، مگر توبه کنند و اصلاح شوند.
والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
آقایان هاشمی و خاتمی و میرحسین و احمدی نژاد و ... وای به حال کسی که به آقا از گل نازک تر بگه .
جانم فدای رهبر
درود بر هاشمی -شجاعدل قهرمان- با آمار دروغین که تورم نیست ، بیکاری نیست ، اجاره مسکن گران نشده که نمیشه هی مردم رو گول زد
بالاخره یکی هم حرف دل مردم رو زد .
هاشمی خدا نگه دار تو ...
Iran, Islamic Republic of
حنای هاشمی رنگ نداره مهدی رفته از انگلیس براش رنگ بیاره
Iran, Islamic Republic of
هاشمي غير از نامه معروف تا بحال از حريم ولايت تحت هر شرايطي دفاع كرده و هميشه مي گويد من مطيع رهبرم ولي آقا محمود هنوز غوره نشده گفت من مويزم.
Iran, Islamic Republic of
نه بابام جان! پولها رو به مردم نباید داد باید داد به یک سری آدمهای خاص وجون جونی و بعد هم ملت از ته دل دعاشون میکنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی با سلام و احترام /جنابعالی از سال 84 تا به امروز به قول معروف هم به نعل زده اید و هم به میخ تا همه را داشته باشید ولی همانطور که خودتان بیان فرمودید تنها چیزی که جواب می دهد صداقت در گفتار و کردار است و مردم مسائل را به خوبی درک می کنند و به همین دلیل اکنون جنابعالی همه را از دست دادید و مورد اعتماد کمتر کسی هستید
United States
آقای هاشمی اعتماد مردم را امثال شما سلب کردید نه هیچکس دیگر این بی اعتمادی از دوران شما شروع شد.یعنی شما آمار دروغ ارائه نمیدادید؟بیکاری نبود ؟دزدی نبود ؟هنوز به پرونده های اتهامی اختلاس وهزاران مورد دیگر در مورد منتسبان رسیدگی نشده.
Iran, Islamic Republic of
مردم كسي را لعنت مي‌كنند كه آرمانهاي انقلابشان را لگدمال كرده باشد... مردم كسي را لعنت مي‌كنند كه نابرابري را در جامعه رواج داده باشد... مردم كسي را لعنت مي‌كنند كه بخواهد خاندانش را بر ايران انقلابي حاکم کند
Iran, Islamic Republic of
اقای رفسنجانی شما وهمفکرانتان خیلی وقته که مردم را ساده فرض کردید زمان شما بیکاری وتورم بود پول هم دست مردم نبود قضیه ان شهرهایی که به خاطر فقر تظاهرات کردند راهم توضیح دهید
Iran, Islamic Republic of
هاشمي بداند نظر عامه مردم از فتنه 88 و از فتنه اخير در مورد او و روش و اطرافيانش هيچ تغييري حاصل نشده است. زحمت زيادي نكش!!!
Iran, Islamic Republic of
شما با بيت المال چه كرديد؟ احتمالا مهدي پسرتان با هزينه ي شخصي اش در لندن است ؟
Iran, Islamic Republic of
کل اگر طبيب بودی، سر خود دوا نمودی.
از لحاظ ولایت پذیری هاشمی بسیار جلوتر از احمدی نژاد است.این را با یک مرور ساده در مواضع آقایان احمدی نژاد و هاشمی در 2سال اخیر میتوان فهمید.به جای اهانت به آقای هاشمی اگر پاسخی منطقی و تحلیلی دارید بدهید.به نظر من با شلوغ کردن و اهانت کردن نمیتوان حق را مخفی کرد
Iran, Islamic Republic of
"نه بابام جان! پولها رو به مردم نباید داد باید داد به یک سری آدمهای خاص وجون جونی و بعد هم ملت از ته دل دعاشون میکنند."



واقعا نظر فوق العاده ای بود.
خدا خیرت بده کلی ما را شاد کردی
Iran, Islamic Republic of
ببینید آقاي ميم چه اوضاعي درست كرده كه امثال آقاي هاشمي دوباره از نظام طلبكار شدن!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی هم دوران شما را دیدیم هم یارانتان را !!! شما دیگه از آب گل آلود ماهی نگیر و به فکر بازگشت مهدی و جواب فائزه در دادگاه باش
Iran, Islamic Republic of
ترسم که به کعبه نرسی ......
آقا بیا و از این راه که می روی این آخر عمری توبه کن .هرچند اولین سنگ بنای کژی را شما گذاشتید اما هنوز فرصت هست . میتوانید حر بشوید.خود را به جهنم نزدیک می کنید.
United States
آنچه كه باعث شد اين آقا دوباره زبان به تندي باز كند اختلافات فعلي رئيس جمهور با اصول گرايان است
اميد واريم كه هرچه زودتر اين اختلافها را حل كنند تا اخراجي ها نفوذ نكنند
Iran, Islamic Republic of
بهتر است دیگر خودش را بازنشسته کند.دوران تعریف و تعریفاندن از خود گذشته است.
Iran, Islamic Republic of
زبان بریده به کنجی نشسته صمٌّ بکم
به از کسی که نباشد زبانش اندر حکم
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
مخاطبین عزیز سعی نمایید از غرض ورزی دوری کنید چون هیچگاه جرم فرزند را به پای پدر نمی نویسند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی یک شخص نیست بلکه یک جریان فکری است. خدایا هر کسی را با هر که دوست دارد محشور فرما.
"امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی‌دهد حتی اگر مردم نیاز داشته باشند این پول را می‌گیرند ولی لعنت‌شان هم می‌کنند"
شک نکنید این اطلاعات رو دخترش فائزه بهش داده...
Sweden
آیا بازنشستگی در قاموس سیاستمداران ما نیست ؟‌ این آقای هاشمی‌ خودش از معماران اوضاع کنونی‌ است که باید محاکمه‌ شود.
هاشمی دلخوش همان مردم! سبز و مردودین فتنه باشد.
بعضی ها که حق مردم را قبل از هدفمندی یارانه ها می خوردند، ناراحتند و خدمتگزاران کشور را لعنت می کنند، وگرنه اکثریت مردم از اینکه می بینند پولشان به جیب خودشان می آید و خرج اسراف دیگران را نمی دهند، دولت خدمتگزار و ولایی را دعا می کنند.
Iran, Islamic Republic of
عجب اعتماد به نفسی
البته از آدمی که سابقه شکست در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را دارد بعید هم نیست
در انتخابات ریاست خبرگان هم می فرمایند: اگر اقای مهدوی بیاید من...!
واقعا مرحبا

اگر زودتر تکلیف بچه های اینها مشخص شود و تکلیف سوء مدیریت شخص شخیصشان اینهمه مشکل برای نظام پیش نمی اید

این طوری رئیس جمهور دوره بعد را هم بغض هاشمی مشخص خواهد کرد!
Latvia
اين حرفها جهت تبرئه كردن خودش و خانواده است.
Iran, Islamic Republic of
"" من رئیس جنگ بودم!!!!!!!"""

مرسی اقای رئیس
اگه تو رئیس نبودی الان ما جنگو باخته بودیم
مولای ما فرمود: هیچ کس برای من هاشمی نمیشود.
پس شما هم که مدعی پیروی از ولایت (فقیه) هستید همه فرمایشات ایشان را مد نظر داشته باشید
درود بر خامنه ای و هاشمی ستون های انقلاب اسلامی.
Canada
اگر کسی متن سخنرانی رو بخونه متوجه میشه که آقای هاشمی همچین چیزی نگفته . و سایت ایشون این جملات رو به دروغ به هاشمی نسبت داده ! تا دوباره جامعه کمی متشنج بشه ! چرا تو متن کامل سخنرانی همچین چیزی نیومده ؟!
Iran, Islamic Republic of
مولای ما فرمود: هیچ کس برای من هاشمی نمیشود.
پس شما هم که مدعی پیروی از ولایت (فقیه) هستید همه فرمایشات ایشان را مد نظر داشته باشید
درود بر خامنه ای و هاشمی ستون های انقلاب اسلامی.


قابل توجه جنابعالی که امام خمینی (ره) هم منتظری را قائم مقام رهبری کرده بودن و کروبی را رئیس بنیاد شهید و .. کرده بودن


این چه دلیلی است که سخن حضرت آقا را که در زمان خودش گفته شده به الان ربط میدهید؟؟

میزان حال فعلی افراد است.
هاشمی تا زمانی که مورد تایید دشمنان انقلاب اسلامی نبود در خط انقلاب بود اما الان فعلا مورد تایید بی بی سی و ووآ و .. است
Iran, Islamic Republic of
حرف های هاشمی دیگر خریدار ندارد.در دوران فتنه خودش و خانواده اش خوب خودشان را نشان دادند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سياسيون عزيز .جناب هاشمي فرمودند بيشتر شهداي ما در بمباران شهيد شده اند! كه واقعا جاي تاسف دارد.اين همه رشادت وحضور عزيزانمان در جنگ و از خود گذشتگي هاي خارق العاده انها بايد اينگونه جواب داده شود.اگر خودت و خانواده عزيزت در جنگ نبوده اي لااقل حضور عزيزان ما در جنگ را هم لوث نكنید
Russian Federation
لطفاً بنويسيد، همين:
به هر حال حرفهاي ايشان غلط است و مبناي علمي ندارد. زير سؤال بردن طرح بزرگ هدفمندي يارانه ها كه به نفع قشر مستضعف و زجر كشيده و دلسوخته است، خيانت به بيت المال مسلمين است.
القاي دروغ و فريبكاري مسؤولان نظام در ميان مردم، به خصوص نزد جواناني كه نظام براي جلب اعتماد آن ها، سختي هاي زيادي متحمل شده است و خون هاي زيادي نثار كرده است، نه تنها اجر عبادات و خدمات گذشته را از بين مي‌برد، بلكه غضب خداوند متعال را در پي دارد.
بزرگنمايي نقايص و ضعف ها - البته بيش از آنچه هست و نه ميزان واقعي نقايص- ضربه زدن به اصل نظام است و نام ان انتقاد نيست، انتقام است.
توهين و تهمت زدن به مسؤولان ارشد نظام مبني بر بازي درآوردن براي مردم علاوه بر بعد فردي، پيگيري دادستاني را ايجاد مي نمايد.
ضماناً كساني كه از رهبري معظم انقلاب هزينه مي كنند و هاشمي را همسنگر رهبري مي نامند، ذره اي به ولايت فقيه اعتقاد ندارند. شك نكنيد. اگر اعتقاد داشتند پيش از آن به اسلام اعتقاد مي آوردند كه مي‌گويد افراد را با رفتارشان و نه سابقه‌شان و رفت و آمدهايشان بسنجيد. چيزي كه رهبري عزيز نيز بارها فرموده اند، اما عده اي تا كم مي‌آورند از رهبري هزينه مي كنند.
ختم كلام اينكه فريب اسامي و عناوين را نخوريد كه از دام هاي شيطان، همين شخص پرستي ها است.
Iran, Islamic Republic of
در هر پاراگراف سخن از (اعتماد) مردم بنظام شده یکی بپرسد جه کسی این اعتماد را نابود کرد؟!بسیاری از کسانی که در سال 84 وحتی 88 به احمدی نژاد رای دادند از ترس روی کار آمدن مجدد شما وامثالتان بود وهست که هیچ اعتمادی بشما ندارند .
آقاي هاشمي يادتان باشد که مردم براي اين ‌که شما و طيف شما رأي نياورند به خاتمي و احمدي‌نژاد رأي دادند و اين مقابله مردم با جريان شما بود... الان هم هر کس در مقابل شما باشد محبوب مردم است...
Iran, Islamic Republic of
هاشمي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کسی که گفته "مولای ما فرمود: هیچ کس برای من هاشمی نمیشود....
مولای ما جدا از مسئله جریان انحرافی از رویکرد اقتصادی دولت و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها حمایت کامل کردند"
این حرفا دیگه خریدار نداره
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اهالی جهان نیوز: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. حضرت امام روح الله
Iran, Islamic Republic of
انصافا" اگر در بین مسئولین نظام بعد از مقام رهبری یک سیاستمدار باهوش و توانا وجود داشته باشد آن هم هاشمی رفسنجانی است کاش از اول حرف او را گوش کرده بودند . امروز کشور دچار این وضعیت نبود . خداوند ایشان را حفظ نماید .
Iran, Islamic Republic of
فریبکاری؟آماردروغ؟پول بیخودی مصرف کردن؟.....
آقای هاشمی مابه شمااجازه نخواهیم دادکه منتخبمان راباادبیاتی که شایسته آن نیست نسبت ناروادهی مایک تارموی گندیده احمدی نژادرا بافتنه گران واصحاب سکوت و بعضی ازمنتقدین به ظاهردلسوزمعامله نخواهیم کرد!مااحمدی نژادمکتبی انقلابی و ولاییمان رابه امثال شمانمی فروشیم چون ارزان بدستش نیاوردیم که آسان ازدستش دهیم؟آقای هاشمی چه کسانی بیت المال راهزینه انتخاباتیشان کردند؟چه کسانی تورم49درصدرادرکشورایجادکردند؟و....
چه کسانی عزت رابه کشورمابرگرداندند؟چه کسانی ارزشهاوآرمانهای امام (ه)رااحیاکردند؟چه کسانی عمران وآبادی و"سازندگی واقعی"رادرکشوراجراکردند؟هرانسانی دارای اشتباه است که قطعارئیس جمهورهم معصوم نیست البته خداوندایشان رابه مابرگردادندوبه حمدخدامردم بابصیرت و انقلابیمان هیچ گاه پشت رهبرورئیس جمهورشان راخالی نخواهندگذاشت واجازه سوءاستفاده به مخالفین معاندین ومنحرفین وسودجویان نخواهندداد
Iran, Islamic Republic of
"""قابل توجه اهالی جهان نیوز: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. حضرت امام روح الله"""




قابل توجه جنابعالی!!!::
میزان حال فعلی افراد است. حضرت امام روح الله


قابل توجه جنابعالی 2:
اگر دیدید دشمنان و امریکای جنایتکار از شما تعریف کردند بدانید راه شما باطل است. حضرت امام روح الله.

قابل توجه جنابعالی3:
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.حضرت امام روح الله


قابل توجه جنابعالی 4:
ولایت فقیه ادامه ولایت پیغمبر و امامان است و سرپیچی از اوامر ولایت فقیه سرپیچی از فرمان پیامبر است.حضرت امام روح الله.

قابل توجه جنابعالیn:
...


"سخنان حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی که رحمت و رضوان خدا بر او باد
بی خیال بابا از لندن چه خبر ؟! داش مهدی حالش خوبه ؟ مشکلی نداره اونجا ؟!
Latvia
ملت يك تار موي احمدي نزاد را به فتنه گران كه توهم خدمت محض در 25 سال دارند نمي فروشند ... ولي اين را راست گفت اين پولها را بايد داد به اقازادها كه بنده خداها پروژه‌هاي انها در امارت و كاناداو انگليس ناتمام شده است تا انها هم مردم را دعا كنند .
اينكه ايشان فرمودند بيت المال را به غارت بردن براي خريد چند راي و امثال اين چيزها ديگر در مردم جواب نميدهد، منظورشان اين بوده كه قبلا جواب ميداده. قبلا يعني زماني كه ايشان راي مي آورد ؟ يا زماني كه ايشان رئيس جمهور بود؟
یه مصداق روشن برای:


از آب گل آلود ماهی گرفتن


هاشمی حنات دیگه رنگ نداره
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آناني كه گفته هاي چندين سال پيش آقا را در خصوص هاشمي ملاك قرار داده اند بدانند حضرت آقا در سال 85 در سالگرد در مرقد امام هم در مورد آقاي احمدي نژاد فرمودند از دوران مشروطه تاكنون يعني در اين صد و اندی سال هيچ دولتي مثل دولت ايشان با اين اندازه محوبيت و... روي كار نيامده است.
يا در نماز جمعه بعد از انتخابات سال 88 فرمودند من با آقاي هاشمي اختلاف سليقه و نظر دارم و لي نظرات اقاي احمدي نژاد به من نزديك تر است...
يا فرمودند من از همه دولتها حمايت كردم ولي از اين دولت (قااي احمدي نژاد) حمايت خاص مي كنم.
آيا پس طرفداران ايشان هم بايد اينها را چماق كنند بكوبند بر سر قيب؟
ثانيا حضرت امام گفته اند ملاك حال فعلي افراد است.
اين حرفي كه حضرت آقا زده اند مربوط به خرداد سال 76 است يعني زماني كه هاشمي تا در خط امام و رهبري بود و براي همان موقع بود نه براي الان...
وگرنه هاشمي كه امتحان خود را در جريان فتنه خوب پس داد. ايشان به جاي حمايت از رهبري و ايستادن پشت سر ايشان پست سر جريان فتنه ايستاد و اين رويه را هنوز كه هنوز است دارند ادامه مي دهند.
در ضمن پيغمبر(ص) هم طلحه و زبير لقب سيف الاسلام دادند آخرش چه شد؟ آنها امدند بعد از ايشان مقابل علي ايستادند.
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه وقتی ما همه کثافت کاری های فائزه و مهدی را فراموش کنیم و همشه دنبال اولویت های فرعی با شیم هاشمی ها هم مدعی میشن دیگه
United States
شما این همه به مردم دروغ گفتی اما مورد لعن قرار نگرفتی شما را مردم به خدا حواله دادند حالا این شدی که هستی.
بله هاشمی زنده است ...
بله اگر هاشمی نبود .......
بله هاشمی خدمت زیادی کرده و...
بله هاشمی ازیاران صدیق امام و....
بله هاشمی هوش و زکاوت بسیاری دارد و....
ولی حضرت امام ره فرمودند میزان رای ملت است
ولی حضرت امام ره فرمودند میزان برای ما وضعیت فعلی افراد است نه گذشته و...
امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آیسبی نرسد
جناب آقای هاشمی سردار سازندگی :
بله شما درست میگوئی این کارها حیف ومیل بیت المال است
اما شما که خود را از این اتهامات مبرا میدانی چرا زیرساختها را درست نکردی
چرا ما تا الان باید وارد کننده بنزین باشیم
چرا باید وارد کننده گندم باشیم
چرا الان باید یارانه ها هدفمند باشد
و چراهای دیگر
چرا در دوران فتنه 88 از سخنان مقام عظمای ولایت حمایت نکردید
چرا سران فتنه را محکوم نکردید
برای شما متاسفم کجابودی زمانی که لشگر اعزام میشد وبه صورت دسته برمیگشت عقب
چرا حرفی از انحراف و حیف و میل بیت المال منتسباه به خودت نمیگی
جناب هاشمی یک تنه به میدان نرو
یکم به عاقبت کارهات فکر کن
طلحه و زبیر های روزگار را ببین
واقعا متاسفم که شما باید چنین شخصیتی باشید
شمائی که امام می فرمودند جناب هاشمی یکی از ارزشمند ترین افراد انقلابند پس چرا الان ........
سلام بنده سراپا تقصیر را به مهدی جانتان برسانید به او بگوئید بابا جان تا من هستم خیالت راحت ......
ای کاش ...........
Malaysia
آقای هاشمی شما اگه خیلی انسان کار درستی هستی اول اون حرف پسرت رو توی مصاحبه با APتکذیب کن که گفت اگر پدرم رئیس جمهور می شد اختیارات ولی فقیه در قانون اساسی را محدود می کرد.
این روزگاری که داری یواش یواش به آن دچار می شوی نتیجه همان لعنتهای مردم است . راستی به آقامهدی بگو درسرزمین فتنه واستعمار خوش باشد
Iran, Islamic Republic of
مردم كساني رو هم كه با پول بيت المال آتش فتنه را داغ كردند مثل فائزه و مهدي هاشمي رو هم لعنت مي كنند!
Iran, Islamic Republic of
درستي همه حرفهاي آقاي هاشمي بتدريج داره براي همه مردم آشكار ميشه. فقط افرادي كه مجذوب احمدي نژاد هستند نمي خواهند واقعيات را قبول كنند.كه انشاء الله اين گروه هم حقايق را باور كنند
United States
پولو میگیریم و لعنت میفرستیم بر کسانی که این همه سال پولای (حق ) ما رو میخوردن
Iran, Islamic Republic of
همش عین حقیقت بود
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی کم لطفی در کلام را به اوج رسانده اید تمام اقتصاد دانان به طرح امید بسته اد و رهبری حمایت و شما این گونه........ جای خجالت دارد
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی داشت محبوبیت رئیس جمهور پائین می اومد دوباره حرف نزن الکی باز رای میارن شما هیچی نگو مگر نمیدونی احمدی نزاد همینجوری باتو مخالفت کرد رای آورد مردم دیگه تو رو دوست ندارند شما زمانت گذشته زوری که نیست مگر با خدا معامله نکردی چرا اینقدر لج بازی میکنی شما وگروه انحرافی دو لبه یک قیچی هستید
آره دیدم تو انتخابات شما چه پولایی که خرج نکردین همتون دست به دست هم دادین تا هر چه سریع تر به آرزوهای باقی ماندتون برسید البته ناکام موندین
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی قهرمان
Latvia
لعنت به جاه و مقام و قدرت كه هاشمي در آن غرق شده است.
حق با هاشمی است. بنده خدا خودش همه این کارها کرد و حالا هم دارند لعنتش می کنند. بهترین شاهد زنده برای مدعای خودش است.
اعتماد مردم را وقتی 40 میلیون از آنها به نظام رای دادند دیدیم. اعتماد آنها را در 9دی و 22 بهمن دیدیم. اگر فتنه گران و دوستان ضد انقلاب هاشمی تردید دارند تردیدشان درست است. این نظام ذره ای از آرمان ها انقلاب دور نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی با نفت 8 دلاری مملکت اداره کرد. اداره کشور با نفت 100 دلاری و میلیارد ها دلار درامد پتروشیمی که بانی ساختش هاشمی بود هنری نیست.
نه که تمام ای مشکلات زمان آقای هاشمی نبود!
Iran, Islamic Republic of
ايشان فرموده اند عراق با پشتيباني آمريكا روسيه چين و اروپا و اعراب مزدور به ايران حمله كرد با اين حساب چرا دولت ايران فقط با آمريكا دشمني مي كند؟
Iran, Islamic Republic of
"ملت يك تار موي احمدي نزاد را به فتنه گران كه توهم خدمت محض در 25 سال دارند نمي فروشند" اخوی از خودت مایه بذار ایشون تا موقعی که پشت ولایت فقیه باشند برای ملت باازرشند ولی برای شما یک نفر نمی دونم!!!
United States
اين يك شانتاز تبليغاتي كهنه است كه بگويم نفت در زمان هاشمي چقدر بود در زمان احمدي نزاد بالا رفت
اولاان موقع ميزان حقوق و درامد مردم چقدر بود؟
دوما ميزان توان داشته هاست بنده ان موقع مردم هيچي نداشتند فقط طبقه اشرافيت همه چيز داشت مثل كرباسچي اما الان داريهاي مردم بيشتر از گذشته است مثل مبايل ماشين خانه ولوازم و...
پس ملاك دلار تنها نيست بلكه ملاك اين است من در زمان هاشمي چه داشته ام حالا چه دارم
سوما برخي از طرح هايی كه هاشمي به نتيجه رساند از زمان طاغوت نيمه كاره بوده و هاشمي تكميل كرد و برخي در زمان خود هاشمي شروع و اتمام شد و برخي نيز در دولت خاتمي يا احمدي نزاد به پايان رسيد البته همين داستان براي احمدي نزاد است و البته دولت احمدي نزاد صد ها برابر هاشمي كار اقتصادي كرد كه هيچ ربطي به دولت هاشمي ندارد
مثل آزاد راه خرم‌اباد زال يا آزادراه قم گرمسار يا قضيه هسته ای ماهواره موشكها و و....
مشكل مردم با هاشمي بحثهایي چون
عدم تبعيت از رهبري است درست كردن طبقه اشرافيت رانت خواري ثروت اندوزي از بين بردن طبقه مردم و مخالفت با عدالت اجتماعي كه در خطبه هاي سال 60 خوند و..
و ترديد مردم با احمدي نزاد اين است كه دارد كه شائبه فاصله گرفتن از رهبري است و گرنه احمدي نزاد يك تار مويش به خیلی ها ميارزند اقتدار ما در زمان خاتمي در دنيا از بين رفت بي حجابي از زمان خاتمی تخمش كاشته شد مردم را برده حساب مي كردند مردم آزادي نداشتند
Iran, Islamic Republic of
پایگذاری شرکتهای پیمانکاری دلال نیروی انسانی(برده داری مدرن)در زمان تو اتفاق افتاد . نمیبخشیمت