پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

چه کسانی از یگان ویژه هراس دارند؟

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 448687
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، گفت: نام یگان ویژه پشت مخلان نظم و امنیت را می لرزاند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محمود تشکری در مراسم افتتاح پروژه های مهندسی یگان های ویژه در جمع خانواده کارکنان این یگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه منا بیان کرد: یگان ویژه یک مجموعه کار آمد در نیروی عظیم انتظامی ، گره گشا در زمان بروز مشکلات و در ماموریت ها موفق است.

وی در ادامه افزود : یگان ویژه در همه صحنه ها نشان داد که با وجود همه مشکلات، باروحیه بالا و با آمادگی کامل در همه صحنه ها حاضر بوده و مایه آبرو و حیثیت نیروی انتظامی و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به اقتدار و صلابت یگان ویژه ابراز کرد : نام یگان ویژه همیشه و در هر زمان پشت مخلان نظم و امنیت و افرادی که به انواع مختلف بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند را خواهد لرزاند.

وی خطاب به قانون گریزان و هنجار شکنان گفت:کسانیکه فضای امن جامعه را به مخاطره می اندازند بدانند مشت محکم و آهنین یگان ویژه به سمت آنها روانه خواهد شد و آنان را پشیمان می کند از همین جا تاکید می کنم یگان ویژه ، نیرویی ویژه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *