پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کمک سپاه در بین مردم زلزله زده

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 376281
فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام از کمک سپاه در بین مردم زلزله زده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار صادق حسینی صبح پنجشنبه در بازدید از مورموری اظهار داشت: سپاه همانند سایر دستگاه ها از ساعت های اولیه زلزله کار امدادرسانی را آغاز کرده و همکاران ما درناحیه آبدانان خود به شهر مورموری رساندند.

سردارحسینی افزود: سایر نواحی هم مانند دهلران و دره شهر هم کمک کردند و اقلام و امکاناتی را در حد وسع و توان ارسال کردیم.

وی اضافه کرد: تیم های پزشکی ما اعزام شد و امکاناتی که در شهر داشتیم در اختیار امدادگران قرار دادیم.

این مسئول اظهار داشت: اقلامی مانند آب و نان تامین کردیم و امیدواریم بتوانیم حداقل خدمات مورد نیاز مردم را برای آنها فراهم کنیم.

استاندار ایلام نیز میزان برآورد خسارت ناشی از زمین لرزه چند روز اخیر در شهرستان های آبدانان و دهلران و دره شهر را یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

محمد مروارید با اشاره به جمع بندی صورت گرفته در زمینه خسارت به تخصیص های زیربنایی این سه شهرستان گفت: ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، تاسیسات، آب و فاضلاب، برق و مخابرات و کشاورزی از جمله این تاسیسات آسیب دیده هستند.

وی در ادامه از ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده در این مناطق خبر داد و افزود: بیشترین میزان خسارت های وارده به واحدهای مسکونی در شهرستان آبدانان شناسایی شده که میزان آن ۱۰ هزار واحد مسکونی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *