پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فقط پاسپورتم را از استقلال می‌خواهم

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 309483
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم از این تیم جدا شوم و اگر پاسپورتم را ندهند به سفارت صربستان می‌روم.
به گزارش جهان، گوران لاوره در گفت و گو با فارس در مورد جلسه خود با علی فتح الله زاده و تصمیمی که دارد صحبت های زیر را انجام داد:
 
سرانجام تکلیف شما با باشگاه استقلال چه شد ؟ پولی دریافت نکردی؟
 
واقعا نمی دانم جواب سئوال شما را چطور بدهم. در این مدت تجربه خیلی تلخی داشتم . هیچ کس از باشگاه استقلال سراغی از من نمی گیرد. واقعا وضعیت بدی دارم . آنها حتی سئوال نمی کنند بپرسند که من کجا ساکن هستم و اینجا چطور زندگی می کنم ! من در هیچ کجای دنیا چنین رفتاری را از یک باشگاه حرفه ای ندیدم . آن هم باشگاهی که الان جزو 8 تیم برتر آسیا هست . نه پول پیش قرارداد من را می دهند. نه جایی را تهیه می کنند که من در آن زندگی کنم، نه هتلی و نه حتی یک تلفن برای اینکه از من دلجویی کنند.
 
با فتح الله زاده جلسه ای نداشتی؟
 
مدیرعامل دو هفته قبل به من گفت که یک چک 10 روزه به تو می دهم اما هرگز آن چک را به من ندادند و الان آن 10 روز هم گذشته و تازه امروز دوباره به مدیر برنامه من گفتند که تا یکشنبه صبر کن تا برویم پیش وزیر ورزش و مشکلات را با وزیر در میان بگذاریم.
 
پس تا روز یکشنبه باید صبر می کنی؟
 
من مطئن هستم که روز یکشنبه هم اتفاقی نمی افتد . اینجا هیچ کس سر قول و تعهدش نیست . من می خواهم از ایران بروم . آنها باید پاسپورت من را تحویل بدهند در غیر این صورت حتما از طریق سفارت صربستان در تهران موضوع را پیگیری می کنم . من با کلی اشتیاق و انگیزه به ایران آمدم و محیط استقلال و بازیکنان و کادر فنی این تیم رفتار خیلی خوبی با من داشتند . به خصوص هواداران استقلال که واقعا دوست داشتنی بودند اما باور کنید با هیچ غریبه ای در هیچ کجای دنیا در فوتبال حرفه ای این طور رفتار نمی کنند ! از طریق همین مصاحبه به مدیریت باشگاه استقلال اعلام می کنم باید پاسپورت من را تحویل بدهند و حتما حقوق خودم را از طریق فیفا پیگیری می کنم .
 
 قبل از اینکه به ایران بیایی ، اطلاعی از وضعیت مالی باشگاه استقلال داشتی؟
 
نه ، اطلاعی نداشتم اما در ایران یکی از بازیکنان استقلال با یکی از بازیکنان خارجی سابق این تیم تماس گرفت و من با این بازیکن صحبت کردم . او به من گفت که در این تیم نه چک تو پاس می شود و نه به تو پول می دهند و باید شکایت خودت را از طریق فیفا پیگیری کنی . این بازیکن خارجی الان علیه استقلال در فیفا شکایت کرده و تازه این حرفها را دو هفته قبل به من زدند . با این وضعیت باز هم تاکید می کنم که می خواهم از ایران بروم . رفتاری که اینجا با من شد نه جوانمردانه بود و نه با روحیات ایرانی ها سازگار بود . من اینجا نه خانه ای برای زندگی دارم و نه هیچ امکاناتی . من در باشگاههای معتبر اروپا بازی کردم و بازیکن درجه سه  کشور دور افتاده نیستم که این طور رفتار می کنند . من حتما جریان زندگی ام در این چند هفته را برای فیفا خواهم نوشت و حتما گزارش آن را در رسانه های خارجی منتشر می کنم . من از مردم ایران و هواداران استقلال جز محبت چیزی ندیدم اما رفتار مسئولان باشگاه استقلال به شدت غیر حرفه ای بود و حتی باشگاههای آماتور هم در دنیا حداقل امکانات اولیه زندگی را در اختیار بازیکن خارجی قرار می دهند . امروز بعد از مدتها مدیرعامل باشگاه به مدیر برنامه من گفته که فردا به باشگاه برود و یک فقره چک برای دو ماه زندگی من در ایران دریافت کند . من به آن چک هم نیازی ندارم . چون مطمئن هستم که این چک هم اعتباری ندارد و فقط پاسپورتم را می خواهم برای خروج از ایران . دلیل آنکه در مصاحبه هایم این حرفها را می زنم این است که هیچ کدام از مسئولان استقلال پاسخگوی من نیستند و همه آنها موبایل هایشان را پاسخ نمی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *