شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

لغو طرح زوج و فرد سراسری از شنبه

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 325584
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح زوج و فرد از شنبه در محدوده مصوب قبلی اجرا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا سردار حسین رحیمی روز جمعه، افزود: طرح زوج و فرد از در منازل که هفته گذشته به دلیل افزایش آلاینده‌ها اجرا شد از روز شنبه لغو شده است و این طرح همانند روزهای عادی و در محدوده مصوب شورای عالی ترافیک اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
بابا اخبار اعلام کرد که هستش که
مهدی
تو تهران امسال 5 میلیون خودرو تردد میکنه ، طرح زوج و فرد اجرا میشه 2 و نیم میلیون ماشین میاد خیابون حالا اگه 2 سال دیگه تعداد ماشینهای تهران بشه 10 میلیون اون موقع در طرح زوج و فرد 5 میلیون خودرو میاد خیابون یعنی طرح زوج و فرد چند سال دیگه تهران میشه به اندازه ای که الان کل خودرو ها میان خیابون، اون موقع چیکار میخوان بکنن؟
الان خودرو ساز های خارجی هستند که موتورهایی ساختند 1000 سی سی 4 سیلندر که 100 اسب بخار قدرت تولید میکنه یعنی به اندازه سمند و یک سوم سمند بنزین مصرف میکنه و یک پنجم سمند هوا رو آلوده میکنه باید خودرو ساز های داخلی از این موتورها استفاده کنن، برای تهران غیر از این روش هیچ راه دیگه ای وجود نداره