جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱
تکمیلی/ با رای قاطع خبرگان ملت؛

آیت‌الله مهدوی‌کنی بار دیگر رئیس مجلس‌خبرگان شد

آیات شاهرودی و یزدی نواب رئیس
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 275283
آیت الله مهدوی کنی با رای اکثریت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر رئیس این مجلس شد.
آیت‌الله مهدوی‌کنی بار دیگر رئیس مجلس‌خبرگان شد
به گزارش خبرنگار سیاسی جهان نيوز، در اجلاس صبح امروز مجلس خبرگان رهبری که با دستورکار انتخاب تعیین هیئت رئیسه جدید این مجلس برگزار شده بود، آیت‌الله مهدوی کنی با رای اکثریت نمایندگان بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس تعیین شد.

در این انتخابات آیت‌الله مهدوی‌‌کنی با 64 رای از 70 رای موخوذه به عنوان رئیس انتخاب شد.

همچنین در انتخابات امروز، آیت‌الله هاشمی شاهرودی به عنوان نائب رئیس اول و آیت الله محمد یزدی به عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین پس از شمارش آراء اعضای حاضر حجج الاسلام دری نجف آبادی و سید احمد خاتمی به عنوان منشی و رئیسی و حسینی بوشهری به عنوان كارپردازهای مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری هر 2 سال یک بار برگزار می شود.

ریاست با تدبیر و عقلانیت آیت الله مهدوی کنی و هدایت مجلس خبرگان به دور از حواشی سیاسی، از علل رای مجدد و قاطع اعضای مجلس خبرگان به وی ارزیابی می شود.

در همین راستا بود که حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از انتخابات گفت: در دوران ریاست آیت الله مهدوی کنی یک مجلس هماهنگ و به دور از تشنج را تجربه کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
خداوند ایشان را حفظ کند.وجود ایشان مایه کوری چشم طمع دشمنان از مجلس خبرگان است.