چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مشکل بیمه خبرنگاران حل شد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 424782
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: مشکل بیمه خبرنگاران کاملا حل شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن محرابی دقایقی پیش در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور در خرم‌آباد اظهار داشت: مشکل بیمه خبرنگاران حل شده به این صورت که بخشی از بیمه خبرنگاران برعهده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز نشریات و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: بخشی دیگر از خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سایت سمان ثبت نام و کارت حرفه‌ای خبرنگاری و روزنامه‌نگاری را دریافت کنند که از آن طریق وزارت ارشاد می‌تواند بخشی از بیمه آن‌ها را پرداخت کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک هفته از شروع سیستم جدید ثبت‌نام از خبرنگاران حرفه‌ای در سایت سمان گذشته است و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت ارشاد شرایط ثبت‌نام در سایت سمان را مطالعه و پیگیری کنند.

وی افزود: بسته حمایتی روشنی برای پایگاه‌های خبری، نشریات و مطبوعات در آن سایت طراحی شده است که خبرنگاران می‌توانند به آن مراجعه و آن را مطالعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش جدیدی به تعداد رسانه‌ها اضافه شده، دنبال این هستیم که یارانه پایگاه‌های خبری را پیگیری کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: دنبال این هستیم که بخشی از آگهی‌های دولتی به سایت‌های خبری داده شود تا از این طریق بتوانند درآمدی داشته باشند اما در این زمینه مشکل داریم و باید افراد را توجیه کنیم.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *