جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احمدی‌نژاد به جای بیانیه عذرخواهی کند

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 404784
حمید رضا ترقی رئیس مرکز امور بین المل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ تفاوتی میان مردم با آقازاده‌ها نیست و قوه قضائیه باید به شکل یکسان بدون هیچ‌گونه تبعیضی با فساد برخورد کند.
به گزارش جهان، ترقی در گفت و گو با افکار نیوز در پاسخ به سوالی درباره پرونده رحیمی و واکنش احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی‌نژاد در موضوع پرونده رحیمی باید از مردم به دلیل بی‌توجهی و وقوع چنین فسادی عذرخواهی می‌کرد نه اینکه علیه رحیمی بیانیه صادر کند و پس از آن رحیمی مجبور به افشاگری شود.

وی اظهار داشت: من معتقدم برای مبارزه با فساد پیش از آن باید پرهیز از فساد فرهنگ‌سازی شود.

ترقی با اشاره به رفتار چینی ها در مبارزه با فساد گفت: کشور چین به عنوان یکی از کشورهای مبارزه کننده با فساد راهی را که رفته بر سه محور است، کسی جرأت نکند فساد کند، کسی نتواند فساد کند و کسی نخواهد فساد کند .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص مبارزه با فساد تاکیدات فراوانی داشته اند و راهکار ارائه داده اند اما متاسفانه همواره مسئولان از میان کسانی انتخاب شده‌اند که خود از دانه درشت‌ها و مصادیق مفاسد بوده‌اند.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم در ابتدا باید فساد را ریشه یابی کرده و گلوگاه آن را بسته و پس از آن در صورت چنین رخدادهایی برخوردی کاملا مساوی و بدون تبعیض را از دستگاه قضایی شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد قصد بازگشت به صحنه سیاسی کشور را دارد بیان داشت: احمدی‌نژاد با توجه به عملکردی که داشته و حالا پس از موضوع پرونده رحیمی معاون اول زمان ریاست جمهوری اش فکر نمی‌کنم دیگر به صحنه سیاست بازگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *