جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۰

جعل امضا و فریب نمایندگان مجلس برای حفظ ریاست!

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب: 120482
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد روز سه شنبه در مجلس حاضر شد و تلاش کرد با ترفند جدیدی نظر نمایندگان مجلس را برای ممانعت از تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد جلب کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان در همین رابطه نمایندگان "جاسبی" در مجلس تلاش کردند برای طرح تفسیر ماده 5 قانون محاسبات عمومی کشور از میان نمایندگان امضا جمع کنند.
 
در این طرح تفسیر آمده است که آیا شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند اساسنامه مراکز غیر دولتی را تغییر، تدوین و یا اصلاح کند که جواب این استفسار، منفی بیان شده است.
 
نمایندگان جاسبی با همراهی چند نماینده مجلس با طرح این استفساریه تلاش کردند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد را زیر سؤال ببرند.
 
فارغ از این تلاش مذموم که هدفی جز حفظ ریاست جاسبی در دانشگاه آزاد ندارد، 2 اقدام غیر اخلاقی نیز همزمان صورت گرفته است؛ اول اینکه امضا برخی از نمایندگان مجلس پای این طرح تفسیر جعل شده است. بدین معنا که در میان نام امضا کنندگان اسم "حسین فدائی" و "ذوالانور" را نیز نوشته اند که این دو اعلام کردند به هیچ عنوان چنین طرحی را امضا نکردند و دیگر اینکه آنچه که از نمایندگان امضا گرفته اند نیز ظاهراً مربوط به اصلاح ماده 5 قانون محاسبات عمومی کشور است و صراحتاً به دانشگاه آزاد در آن اشاره نشده است.
 
البته این طرح تفسیر پیوستی دارد که در آن از دانشگاه آزاد صراحتاً نام برده شده است که این پیوست را به امضا کنندگان طرح نشان ندادند و به این ترتیب برخی از امضا کنندگان این طرح پس از متوجه شدن موضوع، نسبت به این اقدام غیر اخلاقی اعتراض کردند.
 
اگر چه این افراد با روش های ناشایست و دور از شأن مجلس، قصد تغییر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارند، اما نمایندگان مجلس نیز باید دقت کنند که برای حفظ ریاست یک مدیر پر مسأله، دنیا و آخرت خود را نفروشند. بدون شک مردم این خیانت بزرگ را فراموش نخواهند کرد. جهان در روز های آینده نام کسانی که این طرح را امضا کرده اند، در صورت عدم انصراف، منتشر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا هرچه سريعتر دست اين مفسدان اقتصادي را از غارت بيت المال كوتاه كنيد.
مگه اين پست و مقام ارثيه باباي آنهاست .
United States
به نظر من اگر مملکت چهار تا مدیر مثل جاسبی داشت الان خیلی جلوتر بودیم
جاسبی اگر اشتباهاتی هم داشت ولی کارهای بزرگی انجام داد که اونها رو می پوشاند.
Iran, Islamic Republic of
اون فردی که اولین نظر رو داده فکر می کنم زمان کرباسچی هم می گفت باید مثل کرباسچی داشته باشیم .. درسته که خودش و مدیراش خوردند ولی کار هم کردند .. یعنی دقیقا نظریه ای خلاف اسلام
Iran, Islamic Republic of
بله امثال جاسبی و کرباسچی و احتمالا شهرام جزایری برای مملکت مفیدن کار میکنن سازندگی میکنن تجارت میکنن در کنارش هم ....
Iran, Islamic Republic of
بعضی از توجیهات بعضی از دوستان واقعا شرم آوره. این چه توجیهیه که فلانی کارهای بزرگی کرد ،در کنارش اگه هم از بیت المال سوءاستفاده کرد، ایرادی نداره؟ اینم شد حرف؟ مگه نمیشه کسی سالم کار کنه و دزدی هم نکنه؟ این توجیهات از جانب کسانی مطرح میشه که ظاهرا معنی حکومت اسلامی را نمیدونن.
دوستان،این آقایان شاید خدماتی بزرگ کرده باشند،ولی کارهای خلافشان همه آن خدمات را از بین برد،کارهای خلافشان نه تنها از بعد مادی به کشور ضربه زد،بلکه زمینه ساز بد بینیهای فراوان در میان مردم شد.
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان مجلس گناهي ندارندو تا انجا كه من اطلاع دارم . دانشگاه ازاد در طول 6 دوره مجلس. پس از هر انتخابات با نمايندگان جديد تماس گرفته و براي انها كارت دانشجويي صادر كرده است و در پايان دوره هم به انها ليسانس داده است. بسياري از نمايندگان مجلس مديون دانشگاه ازاد هستند.
Iran, Islamic Republic of
كاش نمايندگان يه ذره از وقتشــــــــــان را تلف كرده و به فكر مردم باشند
Iran, Islamic Republic of
ببين اين دانشگاه ازاد چي داره كه جاسبي و رئيسش دو دستي به آن چسبيده اند و نميتوانند ذره اي از آن دل بكنند. بابا شما كه ميخواهيد وقفش كنيد بياييد ملي اش بكنيد برسه دست مردم
Latvia
آقايان و مراجعي كه دادشان از آقاي احمدي نژاد به هوا بلند شده كه چرا قانون را اجرا نمي كند پس چرا خود با سوءاستفاده از شان مجلس پشت سرهم قانون را نقض و زير پا مي گذارند.صرف ...........
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم کامنت های حمایتی را آقای جاسبی شخصا" نوشته است زیرا کسی درکشور وجود ندارد که بخواهد ازاین فرد و عملکردش دفاع کند