جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
لیبرمن:

تصمیم درباره ایران باید در اسرائیل گرفته شود

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 410886
وزیر خارجه رژیم اسرائیل گفت تصمیم درباره برنامه هسته ای ایران باید در کابینه این رژیم گرفته شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با جروزالم پست گفت تصمیم درباره ایران باید در سرزمین های اشغالی گرفته شود.

وی با حمایت از سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در کنگره آمریکا گفت تصمیم‌گیری‌های حیاتی مانند چگونگی مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران باید در درون دولت این رژیم گرفته شوند.

لیبرمن در این گفتگو خواستار حفظ همه گزینه ها بر روی میز در قبال ایران شده و گفت: اول از همه تصور می‌کنم توقف ایران امکان‌پذیر است و دوم آنکه ما باید تمام گزینه‌ها را روی میز داشته باشیم.

وی اختلاف باراک اوباما و نتانیاهو بر سر ایران را موقتی دانسته و در عین حال گفت: این یک تنش شخصی نیست بلکه اختلاف میان دو دولت است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ایران را بزرگترین چالش پیش روی این رژیم خوانده و گفت:این چالش نه تنها برای اسرائیل بلکه برای خاورمیانه و تمام دنیا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امریکا تصمیم دارد از درون توافق هسته ای امتیاز بزرگی هم برای متحد استراتژیک خود در این منطقه در جهت تضمین امنیت این رژیم از ایران بگیرد و دولت اسرائیل هم می داند که اگر در این مقطع نتواند چنین امتیازی از ایران از طریق امریکا بگیرد بزرگترین فرصت تاریخی خود را از دست داده است تمام این نمایش های مسخره مثل سخنرانی نتانیاهو در کنگره امریکا علیرغم مخالفت اوباما و گفته لیبرمن که تصمیم در مورد ایران باید در کابینه رژیم صهیونیستی گرفته شود حول محور این سیاست طراحی شده است و پیام این نمایش ها این است . ولی ایران باید بی توجه به این سیاست فقط روی توافق هسته ای و مذاکره با شش کشور متمرکز شود و بشدت بر حجم تبلیغات ضد صهیونیستی خود بیفزاید و اینطور القا کند که فقط صهیونیستها مخالف توافق هستند و شکاف سیاسی و رسانه ای میان صهیونیستها و شش کشور را برجسته تر کند حتما" به نتیجه خواهیم رسید حتی امریکا هم نهایتا" مجبور است سیاست امتیازگیری بزای صهیونیستها را کنار بگذارد اما ایران باید صبر داشته باشد.