پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳

وحشیانه‌ترین پذیرایی داعش از یک مادر

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 410787
یک شبه نظامی کردِ عراقی تبار گفت: گروه تروریستی داعش گوشت جسد یک اسیر پیشمرگهِ کرد را به مادرش که برای یافتن او، به شهر موصل رفته بود، خوراند.
به گزارش جهان، العالم به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میرور خبر داد، "یاسر عبدالله" یک شهروند انگلیسیِ کرد تبار که از ۶ ماه پیش برای جنگ با گروه تروریستی داعش در قالب گروه های پیشمرگهِ کرد به عراق رفته است، گفت: سال گذشته (میلادی) یک مادرِ کرد برای پیدا کردن فرزند اسیرش به قرارگاه داعش در شهر موصل رفت. عناصر داعش در قرارگاه به این زن گفتند که چون از راه دور آمده و خسته است، ابتدا باید استراحت کند و سپس غذا برای او می آورند. مادرِ فرد اسیر شده پس از خوردن غذا از فرماندهان داعش می پرسد که چگونه می تواند پسرش را ببیند که آنها نیز پاسخ می دهند؛ غذایی که خورد از گوشت پسرش تهیه شده بود.

به نوشته این روزنامه، یاسر عبدالله ۳۶ ساله در سال ۲۰۰۰ به بریتانیا مهاجرت کرد و در منطقه یورکشایر اقامت گزید. او هم اکنون صاحب همسر و ۴ فرزند است.

این شهروند کردتبار عراقی گفت که سال گذشته پس از اطلاع از این ماجرا تصمیم گرفت تا به عراق برود و در قالب نیروهای پیشمرگه کرد با داعش مبارزه کند.

هر روز، خبرها و گزارش های هولناکی از جنایت های وحشیانه داعش منتشر می شود که گویای خوی وحشیانه و ددمنشانه عناصر تروریستی این گروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *