جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تثبیت قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 383661
مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با بیان اینکه در آینده نه چندان دور قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها در مجلس به تصویب می‌رسد، گفت: این قانون می‌تواند چارچوب‌ها را برای احیای تالاب‌ها مشخص کند.
به گزارش جهان؛ محسن سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، از تصویب قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران افزود: با تصویب این قانون در آینده نه چندان دور دیگر شاهد ادامه روند تخریبی تالاب‌ها نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه این قانون هم‌اکنون در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است، گفت: تا کنون نوبت رسیدگی و تصویب این قانون در بهارستان نرسیده است اما ظرف هفته‌های آینده انتظار می‌رود قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها مصوب شود.

سلیمانی با بیان اینکه قوانین بر توسعه کشور موثر هستند، ادامه داد: پیش از این شاهد همکاری دستگاه‌ها برای حفاظت از تالاب‌ها بوده‌ایم اما با تصویب و ابلاغ این قانون، دستگاه‌ها در چارچوب اجرایی مشخصی قرار می‌گیرند.

مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران خاطرنشان کرد: قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها می‌تواند چارچوب‌ها را برای احیای تالاب‌ها مشخص کند.
https://jahannews.com/vdcepx8xzjh8vpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepx8xzjh8vpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *