جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
امشب صورت می گیرد؛

مناظره جعفری‌جوزانی و نوباوه در برنامه هفت

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 393561
در برنامه این هفته هفت مسعود جعفری‌جوزانی و بیژن نوباوه‌وطن (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) در زمینه سینمای اجتماعی به مناظره خواهند پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در برنامه این هفته هفت بنا به ضرورت بحث و گفتگو پیرامون سینمای اجتماعی با هدف رسیدن به نقطه‌ای مشترک بین سینماگران و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، بین آقایان مسعود جعفری‌جوزانی و بیژن نوباوه‌وطن (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) مناظره‌ای در این زمینه صورت می‌گیرد.

محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی هفت در برنامه این هفته خود مانند دو برنامه قبلی‌اش مناظره ای درباب سینمای اجتماعی و مرز سیاه‌نمایی در سینمای ایران به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌برد.

این مناظره‌ها به بهانه حساسیت‌های اخیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به اکران نشدن چند فیلم اجتماعی و با توجه به سابقه حساسیت‌ها پیرامون سینمای اجتماعی ایران با حضور جریانات فکری متفاوت در هفت کلید خورد و غلامرضا موسوی و محسن یزدی، خان اول مناظره‌ها را رقم زدند. هفته گذشته هم رسول صدرعاملی و لاله افتخاری (دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) به مناظره درباره سینمای اجتماعی ایران پرداختند.

گفتنی است برنامه سینمایی هفت جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *