دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲
۷

دختری که با بنزین زنده است + عکس

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 343863
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز ؛ دختر ۲۱ ساله اهل منطقه «اونتاریو» در کشور کانادا که به اسم «شانون» معرفی شده است از یک سال قبل به این طرف هر روز بنزین می‌نوشد. این دختر که از یک سال پیش نوشیدن بنزین را آغاز کرده است هر روز چیزی در حدود ۱۲ قاشق چای خوری بنزین مصرف می‌کند. او خود درباره این عادت اینگونه توضیح می‌دهد: بنزین برای من طعم بسیار خوبی دارد.


چیزی بین یک مزه شیرین و ترش را احساس می‌کنم و این احساس خیلی خوش آیند است. در ابتدا و پس از مصرف بنزین کمی گلوی من می‌سوخت اما بعد از مدتی این مشکل هم رفع شد. حتی در صورتی که این عمل به من آسیب هم بزند من این کار را دوست دارم چون به من احساس خوبی را منتقل می‌کند.

در حال حاضر او همیشه یک بطری بنزین در منزل دارد و به صورت جرعه جرعه بنزین می‌نوشد. زمانی نیز که از خانه بیرون می‌رود در یک بطری آب بنزین پر کرده و با خود به همراه می‌برد. مادر او در ابتدا باور نمی‌کرده است که وی اینچنین حرکتی را انجام می‌دهد اما پس از مدتی متوجه می‌شود که حتی نفس‌های دخترش نیز بوی بنزین می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نظرمو نمیتونم بذارم!
بابا اینا بد آموزی داره اونم تو این وضعیت سهمیه بندی بنزین مردم ما کم جنبه اند فردا شروع میکنن به خوردن بنزین شاید هم گازوئیل
یه کارت سوخت بهش بدن یا دوگانه سوزش کنن!
صابرخان
یاللعجب
فاطمی
چرا این خبر را منتشر کردید
بنزین بسیار خطرناک است
نگران نیستید که کسی با این خبر بنزین بخورد و آسیب جدی ببینید مثلا بمیرد
من متخصص مسمومیت هستم و در کمترین کار باید در اخر خطرات بنزین را هم اشاره می کردید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده او به بنزين معتاد شده است گويي در بنزين هاي خارجي يك جور مواد مخدر شيميايي وجود دارد . اگر به اينجا ها برسد و معتداد هاي ما به خواص اعتياد آور بنزين پي ببرند ديگر بنزين براي ماشين ها هم پيدا نخواهد شد !!!؟
tranom
سلام بنزین ومشتقات ان اعتیاد اور است به همین دلیل نمتونه ترک کنه یکی باید بره ترکش بده