شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳۰
۳۰۰

هاشمی رفسنجانی و روحانی تعطیلات کجا رفتند؟

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 352269
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دیشب به صورت غیر رسمی وارد جزیره کیش شد.
هاشمی رفسنجانی و روحانی تعطیلات کجا رفتند؟
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حسن روحانی رئیس جمهور دیشب به صورت غیررسمی وارد این جزیره شد.

حسن روحانی در دهمین روز از سال ۹۳ به همراه خانواده در محل پاویون تشریفات منطقه آزاد کیش مستقر شدند.

سفر به سمنان برای دیدار با والده خود، سفر به افغانستان جهت شرکت در جشن نوروزی و حضور در استان مازندران از جمله برنامه‌های سفری روحانی در سال جدید بود.

رئیس جمهور به مدت ۲ روز در کیش اقامت دارد.

آیت الله هاشمی نیز به همراه خانواده خود چند روز گذشته به کیش عزیمت کرد و هنوز در این جزیره اقامت دارد.

به گزارش جهان،‌ آقای هاشمی و خانواده اش در تعطیلات معمولا به مناطق و جزایر تفریحی در جنوب یا شمال کشور سفر می کنند. البته تمایل آنان بیشتر حضور در جزیره توریستی کیش است.

اکبر هاشمی رفسنجانی و نوه اش "فواد" فرزند مهدی هاشمی در جزیره کیش(آرشیو)
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000352/nf00352269-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی ریس جمهور یه کشور به جایی میره که خیلی از مردم کشور آرزوشو دارندباید به حال اون گریست
بهتره بره ده روز خانه نشینی کنه!!!
بهتره که از خاتمی فتنه گر حمایت کنه !!
بنظر اقلیت 4 میلیونی سفر به جزیره کیش حرام است و آدم برای مسافرت حق دارد فقط یا با کاروان راهیان نور به صورت رایگان و با هزینه بیت المال با قطار به مناطق عملیاتی جنوب برود یا در صورتی که قصد دیدن دیگر نقاط دنیا را داشته باشد تنها حق دارد پیاده به کربلا برود.
اصلا فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا حمایت ازروحانی بایدبه بهای تمسخرپیاده روی به کربلا باشه
ازجهان نیوزخواهش میکنم چنین مطالب توهین امیزی رامنتشرنکندانتقادازکاری که دههاحدیث درفضیلت انجام ان واردشده وانتشاران ازسوی شما چه معنایی دارد؟لطفاهرکامنتی رادرج نکنید.
دوباره یه نقد کوچیک به پرزیدنت شما شد ! نام احمدی نژاد رو کشیدید وسط !
خوب رییس جمهور ایرانه لیاقتش بیشتر از ایناست
اشتباه مثبت دادم ،رییس جمهور باید مانند اکثریت ملت زندگی کند نه مانند مرفهان بی درد که جمعیت کمی از مردم کشور را تشکیل میدهند.از این طرف میره کیش تفریح از اون طرف میره سالمندان و.....پس کی میخاد کشور داری کنه الله اعلم!!!!!!
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خانه نشینی اش رو هم می بینیم ..
سربار سازندگی
United States
از روز اول خانه نشین بوده یادتان نیست در دوران انتخابات در مورد انصرافش میگفت اگررفسنجانی بیاید اینکار را میکنم رفسنجانی هم گفته بودفعلا صبر کن چون میدانست رد صلاحیت میشه ایشانرا توی آبه نمک خوابانده بود همین الان هم خانه نشینه پس بهتره بگیم یک روزی توی این چهار سال از خونه بیرون میزنه و زنجیر را پاره میکنه و دیگه همه متوجه میشند که چه کسانی نگذاشتنند و نمیگذارند این مملکت بدون وابستگی ساخته بشه و روی پای خودش بایستاد
اینا که خونه نشینی شان با بیرونشان فرقی ندارد.. آن مردی که شهید کار و تلاش بود دیگر رفته است..
به این میگن جوک سال.
پيروز
اصولگراها يا مردم از ده روز خونه نشيني احمدي نژاد حمايت نكردند و اونو تقبيح كردند تفاوت در انجاست كه نميفهميد كسي كه براي تعطيلات از حقوق بيت المال بره تفريح اونهم جائي مثل كيش با ده روز خونه نشيني خوبه نوشتي خونه نشيني خيلي تفاون داره كاراي مملكت با كيش رفتن پيش نميره بلكه با نخوابيدن و كاركردن پيش خواهد رفت
چرا وقتی متفاوت از دوره قبل هر هفته به خانواده عزیز ایثارگر می رود سکوت کرده و هیچ نمی گویید و حالا که به کیش آنهم منطقه ای از ایران و برای بررسی اوضاع اونجا و تشکیل نشست و جلسه و تصمیم گیری برای توسعه می گیرد خلاف است واقعا که آدم نمی داند به شماها چه بگوید انصاف داشته باشید.حاشا که جهان نیوز درج نماید
خو بيا شهر سرباز بيا سروان
يه ايراني
يه سوال؛
آقاي روحاني! شما واقعا سياستمدار نيستيد يا اينکه دوست داريد مردم اينطوري فکر کنن؟
شما اينقدر فکر نکرديد که اگر بريد کيش مردم اينقدر به شما مي‌توپن؟
يه مسلمون
خب معلومه کسي که براي سفر، اون هم نوروز ميره کيش! اون هم با خانواده (که معلوم نيست پولش از کجا مياد) مي‌تونه براي هر شماره‌اي در ايران دوتا پيام تبريک به مناسبت عيد نوروز (يا شايد هم بيشتر) بفرسته (که باز هم معلوم نيست پولش از کجا مياد)!
اين آدم بايد هم فکر کنه مردم بيچاره پول دارند، رايانه نميخوان!
سربار سازندگی
United States
آخه باوجود رفسنجانی ویه مشت وزیر ازکار افتاده کار دیگری نمیتونه بکنه یا بایدبرای رد گم کردن وسر مردم شیره مالیدن بره پیش خانواده محترم شهدا وجانبازان یا به عیادت سالمندان چه کاراساسی مدبرانه ایی از ایشان سر زده حالا هم که کدخدا و ایادیش بسته خفت وخواری پیشنهاد داده اند باید برای فرارازانتفادات با نوچه ارباب نقشه راه را با هم مرورکنند که چگونه جواب بسته خفت و خواری اتحادیه اروپا را بده مسلما بدتراز سبد ظلت و کالا خواهد بود
برای اینکه اون وظیفه شه که خدمت کنه و بیشتر اینا برای این بزرگواران دوندگی کنه،اما این اشرافی گری ها خلاف وظیفه شه و غیر عقلانی
hedayat
مطمئنی برای خاطر خدا میره سر می زنه؟ اگه اونو باور کنیم، پس با کیش رفتنش چه جوری برخورد کنیم؟
خونه نشینی جاهلانه که از روی درد مملکت داری باشد خیلی بهتر از کیش نشینی عافیت طلبانه است .
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی؟
اگه یه ذره مخت رو تکون بدی مثل اون 27 نفری که مثبت دادند تو هم میفهمی که من میخواستم چی بگم .
محسن
تو فکر کن!!!
یه کم سوادت رو ببر بالا
مهدی
درد مملکت داری؟!!!!
شعورم خوب چزیه!
احمدی نژاد بعد کلی خدمت 10 روز خونه نشینی کرد
يه اصولگرا
آقاي احمدي نژاد با کلي زحمتي که کشيد اين يکي رو اشتباه کرد. از اين اشتباه نبايد حمايت کرد.
اما احمدي نژاد اين يکي دوبار اشتباه کرد. اون هم بعد از شش سال خدمت! اقاي روحاني که سال اولش تموم نشده داره اشتباه مي‌کنه بعدا مي‌‌خواد چند ماه خونه نشيني کنه؟
نه بهتر دوباره انتخابات را مخدوش اعلام کند وهمسرش فرمان جنگ علیه نظام را صادر دکند و فرزندانش فرماندهی آشوب را به عهده بگیرند
... با پول من تو ميره
Iran, Islamic Republic of
جفتش يه معنا داره!!
خانه نشینی خیلی بهتر از کاخ نشینیه
دمت گررررررررررررررررررررررررررم
آیا این حضرات می دونن خانواده مرزبان ها دارن چی می کشن ؟
از داغ مادر دل سوخته خبر دارید ؟
هر چیزی جای خودش باید باشه
.
خبر دارن منتها رفتن اونجا یوگا بگیرن شاید به نتیجه برسن که ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مثلا به نیویورک یا یک هیئت خانوادگی 100نفره با پول بیت المال
...
هرکس از بیت المال یا جایگاه مدیریتی اش سوءاستفاده ....
ما
جناب شهروند ظاهرا رسانه های خاص خوب توانسته اند در ذهن شما دو قطبی ایجاد کنند که تا به اقای روحانی انتقاد میکنند پای اقای احمدی نزاد رو وسط میکشید!
داداش من گزینه های دیگری هم در این بین وجود دارد مانند هر چه بیشتر نزدیک شدن به مرام حکومتی امیر المونین علیه السلام که استاندارش را به خاطر شرکت در سفره ای که فقرا در ان حضور نداشتند وتماما اغنیا بودند توبیخ نمودند و این کار را برای افراد حکومتی دقت کنید برای افراد صاحب منصب حکومتی ناپسند شمردند.لذا خواهشمندم اگر واقعا دنبال حق هستیم ونه صرفا متلک گفتن به این وآن از دو قطبی های خود ساخته بیرون بیاییم ومرام اهل بیت را مرجع والگو قرار دهیم.
حالا با این معیار دوستان بفرمایند سفر تفریحی به مناطق لوکسی مثل کیش برای صاحب منصبان حکومت اسلامی وخصوصا کسانی که خود را یار امام وانقلاب می دانند چه حکمی دارد؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب ما اینطوری نیست ما هم اینقدر اهل تحلیل و مطالعه هستیم که متاثر از رسانه های خاص نباشیم اره هرکی مثل شما فکر نکنه یا فتنه گره یا متاثر از رسانه خاص اتقدر عملکرد احمدی نژاد عیان است که به راحتی میشه فهمید کی به کی ست
ما
برادر من دو قطبی زدگی از کلام شما مشهود است وادعای اهل تحلیل بودن شما را تایید نمیکند.در ضمن بنده به صرف اختلاف فکر کسی را فتنه گر نخواندم .
بله کسانی که قبل از اتمام اخذ ارائ چه برسد به شمارش ان اعلام ریاست جمهوری کردند ودر طول هشت ماه سخنان رهبری و سایر دلسوزان را نشنیدند وتنها به خواسته غیر قانونی خود ان هم در کف خیابان اصرار داشتند،بدون ارایه دلیل درست ودرمان بر ادعای خود واز دشمنان اسلام مدال شجاعت گرفتند اینها را فتنه گر میدانیم.
ولی وقتی در یک رقابت انتخاباتی کسی که همفکر ما نیست تنها با 250 هزار رای اضافی از رفتن به مرحله دوم میجهد نه اعتراض کردیم! نه سطل اشغال اتش زدیم ونه بیانیه صادر کردیم ومردم را به اغتشاش دعوت کردیم.ابدا مساله اختلاف فکر نیست والا همین اقایان که با مخالفت با تمام مسلمات اسراییل را به رسمیت شناختند الان در بهترین دانشگاه مملکت عضو هییت علمی بوده و چند میلیون از بیت المال مسلمین حقوق دریافت میکند.اتفاقا این که شما فتنه گری را صرفا در حد مخالفت فکری تحلیل میکنید نیز شاهد دیگری بر اثر گرفتن از برخی رسانه های خاص است که در این چند ساله سعیشان بر این بود که فتنه 88 را تنها یک سو تفاهم وکدورت بین رقبای انتخابالتی وبه قول حضرتعالی تنها اختلاف فکری جا بزنند !
علیکم بالقرآن
علیکم بنهج البلاغة
آفرین آقای ما . کاملا منطقی و مستدل بود . خوشم آمد . آقای شهر وند لطفا شما هم بجای پرخاشگری و شلوغ بازی و گرد و غبار راه انداختن ، یه جواب منطقی و عقل پسند به ایشون بده چون همه دارند این کامنتها را میخونن و فکر نکن فقط خودت تنها هستی. جواب منطقی بهت داد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اولا اونی که سطل اشغال اتش زد با معترض به نتیجه انتخابات تفاوت داره اتفاقا ای کاش فقط به همین ها فتنه گر بگید تناقض در حرفهای شماست که داره موج میزنه که به هرکس که به کاندیدای شما رای نداد گفتید فتنه گر نمونه اش زیاده و البته خوشبختانه ما هم از این کارها نکردیم و قائل به تقلب هم نیستیم اگر چه به احمدی نژاد هم رای ندادم و از این بابت بسیار خوشحالم و اگر قرار باشد به متخلفان سال 88 بپردازیم مثل شما یک تنه به قاضی نمی رم و از همه جهات باید بررسی و موشکافی بشه و هرکسی هم در زمین دشمن بازی کرد ومی کنه قطعا خائن به انقلاب و نظام و رهبری ست دوما شما هم به با اشاره به 250 هزار رای انتخاب مردم رو تحقیر نکنید که البته اگر قرار به وزن کشی باشه باید گفت پیروزی مردم شریف در مقابل 4 میلیون رای بود که ای کاش رقبای اقای روحانی هم انصراف می دادند انوقت معلوم میشد که چند به چنده که این نوع تحقیر توسط شما خلاف مشی رهبری ی عزیزه در ضمن اینقدر از اقای احمدی نژاد با ان مقاومت های مکرر در مقابل رهبری مثل معاون اولی مشایی و وزارت اقای مصلحی که به خونه نشینی 11 روزه ایشون منتهی شد ودل رهبری رو خون کردحمایت نکنید
و اینکه یک جوری ان استاد دانشگاه رو که از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع میکند که یک مقام غیر رسمی ست هم نیست رو زیر سوال می برید که انگاری یادتون رفت همین اقای مشایی که معاون اول رییس جمهور بود اگرچه کوتاه ولی تا اخر دولتش در دولت همه کاره بود در نمازجمعه اونجوری از ملت اسراییل تعریف کرد؟نه دیگه اونها رو نمیگید و متعصبانه از جریان خودتون دفاع می کنید احمدی نژادی رو که اصولگراها خودشون رو از حمایت ایشون تبرئه میکنند شما رو به خدا اینجا که می رسه نگید که ایشون اصولگرا نبود حرف زیاده و نمیخوام وارد بحث هایی بشم که نفعی نداره و خلاف وحدت است من فقط در کامنت قبلم چند کلمه گفتم از سفر خانوادگی هیئت اعزامی به نیویورک اگر دروغ است که نیست بفرمایید نه اینکه دوستی مثل شما بحث رو به اینجا کشید و البته از فحش های بقیه دوستان هم بی نصیب نموندم و در اخر اینکه من معتقدم در بیان عملکردها نباید مطلق قضاوت کرد که اقای احمدی نژاد هم بسیار تلاش کرد و خدمات زیادی هم داشت ولی به نظر من هزینه مدیریت 8 ساله ایشون به مراتب بیشتر از فایده اش بود والسلام اقای جهان نیوز لطفا این جواب رو درج بفرماید متشکرم
اینهمه گفتی و آخرش دوباره بدون سند و مدرک حرف خودت را زدی و همه حرفهایت را خراب کردی . مشائی چطوری از مردم اسرائیل دفاع کرد؟ پیداست که حرفهایش را نشنیده ای . او اول گفت که همه از مسلمان و مسیحی و ... برگردند و بعد ما ملت را به رسمیت میشناسیم .حالا تو چی شنیده ای معلوم نیست.اونوقت یه طرفه هم به قاضی نمیری ها؟
ما
باز دوقطبی در کلام شما موج میزنه.من تمام سخنم این است که برای توجیه اشتباه اقای روحانی وط یف ایشان سریعا عمل اقای احمدی نزاد را و دوستان ایشان را پیش نکشیم چون خارج از این دو قطبی که رسانه های خاص با اهداف خاص در حال القای آن هستند والبته طرفین ان هم نکات مثبت وهم نقاط منفی دارند نیز افراد،افکار و مرام هایی هستند که خوبی های انها را دارند ولی نقاط ضعف را ندارند.
این سخن خیلی واضح است و احتیاج به آسمان ریسمان کردن ندارد.
شهروند عزیز موافق نیستی؟
جهان بچه ها خوب هستند و نیاز به کمی آگاهی دارند .کامنتی نسبتا بلند تهیه کرده ام خیلی سعی کردم خلاصه باشه و به موارد اصلی اشاره کرده ام ولی باز هم زیاد شد.لطف کن در جواب دوست عزیزم آقای شهروند اگه امکان داره منتشر کنید. خیلی سعی کرده ام و وقت گذاشته ام و واقعا تمام سایتهای فعلی دولت را زیرو رو کرده ام.خواهش میکنم در صورت امکان چاپش کنید در جواب اقای شهروند.
اولا کسی به مخالفین احمدی نژاد نمیگه فتنه گر ، کما اینکه خود من در دوستان نزدیک و همکارهایم همه جور گرایشی داریم و با هم دوست هم هستیم . مشکل ما با دروغ گفتنه و اتصال به دول خارجیه . یه زمانی وابستگی به دول خارجی عین خیانت و وطن فروشی بود ولی متاسفانه یواش یواش داره تو این کشور و در بین برخی اقشار جامعه داره به ارزش تبدیل میشه که خودت هم حتما این مورد را دیده ای . نمیتوان در این کامنت به تمام اعمال احمدی نژاد اشاره کرد ولی به نظر شما یه دولت باید دیگر چیکار میکرد تا عملکردش خوب تلقی بشه . عملکردی که نسبی است و باید نسبت به دیگر دولتهای کشور مقایسه بشه ؟ دیگه دولت هم عوض شده و نمیشه گفت آمارها دروغه . برخی موارد هم جزو واقعیتها است و باید رک و پوست کنده در مورد آنها با مردم صحبت کرد مثلا به مردم گفت اگر میخواهید در جیب همتون از همه اقشار ، پول و پله وجود داشته باشه ، خب با وضعیت تولید پکیده و هزینه بر و تنبل ما که اصلا بهره وریش صفر هم نیست ، تورم میره بالا . مثل کشورهای اروپائی اگر میخواهید حداقل مسکن برای همه اقشار فراهم شود باید از جیب پولدارها درآورد و به فقرا داد و ساختمانها را باید از جیب مردم ساخت چون در نهایت با تزریق نقدینگی مجددا تورم بالا میره .
بر خلاف ادعا مبنی بر اندکی جستجو در اینترنت ، به شما پیشنهاد میکنم که شما کمی تحقیق کنی البته نه در اینترنت که هیچ صحت و سقمی ندارد بلکه در پرتالهای دولتی و سندیکاهای بخش خصوصی .
خواهی دید که مثلا طبق پرتال سندیکای تولید کننده های سیمان ( که بخش خصوصیه ) و سایت وزارت صنایع و معادن فعلی که حاوی جداولی خلاصه شده شامل نام و آدرس و نوع و میزان ظرفیت نامی تولید و میزان سرمایه گذاری و تاریخ ساخت و نصب و راه اندازی کارخانه ها میشه ، افزایش ظرفیت تولید سیمان از تقریبا 30 میلیون تن به بالای 120 میلیون تن رسیده و صادر کننده هم شده ایم و یا همینطور در مورد انواع محصولات فولادی از تقریبا 10میلیون تن به تقریبا 25 میلیون تن که تازه برخی از پروژه هائی که در ابتدا دولت محترم یازدهم افتتاح گردیدند را شامل نمیشود و دیگر آلومنیوم ، مس و برخی از آلیاژها برای اولین بار در کشور و کل حجم معادن بهره برداری شده و افزایش سالی 5 هزار مگاوات برق ، چه آبی و چه بخاری و از همه مهمتر دیگر خبری از قطع برق نبود که تازگی دوباره داره شروع میشه و ....
راه و راه آهن ( اگرچه بجای سالی 1000 کیلومتر برنامه به سالی 300 کیلومتر رسید ولی همین هم قابل مقایسه با دولتهای قبلی نیست ) و غیر از تهران دو تا شهر دیگه هم متروشون راه افتاد و اصفهان هم اگر گند نزده بودند الان راه افتاده بود حالا با هر شکل و اندازه ای و همه میدانیم که مترو این شهرها مربوط به دهه ها قبل است و اگر به progress این پروژه ها نگاهی بیاندازی میبینی که در دولتهای احمدی نژاد فعال شده اند و بیشترین پیشرفت فیزیک را gain کرده اند .
در بخش کشاورزی شما ببین قبل از احمدی نژاد سطح زیر کشت چقدر بوده و حالا چقدره ، تعداد اقلام خرید تضمینی چند تابوده و یا چه حجمی از محصولات بیمه بوده و الان چی؟ همینطور آبیاری تحت فشار و کانالهای ابیاری که مثلا همین سیزده بدر اگر دقت کرده باشی هر جا را نگاه کنی لوله های پلی اتیلن سیاه را دیده ای که مثل مار در دشتها و بیابانها کشیده شده اند ، همینطور مکانیزه کردن کشاورزی و فقط اگر تعداد کمبوینهای وارداتی ( تحت عنوان کالای سرمایه ای که بر خلاف تمام ادعاها مبنی بر افزایش چشمگیر واردات ، بخش اعظمی از این واردات را کالاهای سرمایه ای شامل میشده اند ) و تراکتورهای فعال در حال کار را نگاه کنی همه چیز در مورد مکانیزاسیون کشاورزی دستت میآید و همینطور ظرفیت ذخیره سازی گندم را ببین چه افزایشی داشته ، یعنی به همین مقدار سیلو ساخته شده است در صورتیکه من یادم هست آن سالی که گفتند خودکفا شده ایم گندم را در برخی سوله ها و انبارهای سرباز نگداری میکردند که خراب میشد و فاسد و ..... همچنین افزایش تعداد فزاینده صنایع تبدیلی و بسته بندی که تا قبل از دولت احمدی نژاد به آن هیچ توجهی نشده بود و تا میتوانستند فقط کارخانه پفک و چیپس و نوشابه احداث میکردند ( بخدا قسم جدی میگم برو چک کن ببین تمام سرمایه گذاریها تو اینجور صنایع بوده و ببین مالکهایش چه کسانی هستند . بسیاری از اسامی مخالفین احمدی نژاد را میبینی مثل ن.ن. ا.ق. و.... ) .
علی رغم اینکه من هم به خون خودرو سازها تشنه هستم ول ببین چه تعداد انواع خودرو پکیده قبل از دولت نهم و با چه کیفیتی تولید میشد و الان چه تعداد و با چه کیفیتی و چند تا از آنها برای اولین بار یا داره صادر میشه و یا تو کشورهای خارجی داره تولید میشه و اصلا صادرات خودرو را ببین برای اولین بار چه رشدی داشته است.تعداد خودروهای فرسوده تعویض شده بین دولتهای قبلی ( که قابل صرف نظر کردنه ) و احمدی نژاد و گاز سوز کردن خودروها و تولید موتور ملی پایه گاز سوز و دیزلی و تعداد تاکسیهای نو واگذار شده و اتوبوسهای بین شهری رنگ و وارنگ وکولر دار و داخل شهری و .... یا تعداد جایگاههای گاز در شهرها بیابانها و استراحتگاههای بین جاده ای که مثل قارچ از زمین درآمده اند ، تجهیز اورژانس و پلیس راه و سد سازی و حفر تونلهای عظیم انتقال آب مخصوصا در کوهرنگ . چقدر به روستاها رسیدگی شد هم از نظر ظاهری مثل طرح طوبی و هم زیر ساختی مثلا چقدر راه روستائی کشیده شده و چند هزارتا روستا گاز رسانی شده اند آب سالم به آنها رسیده و هر روستائی میری ، پست بانک و اینترنت را در آن میبینی و سالن های ورزشی و خانه بهداشت و ....
قبل از دولت نهم چند تا پروژه و در چه صنایعی در خارج اجرا میکردیم و الان چی ؟ آنهم چه پروژه های هایتکی مثل پتروشیمی و سیمان و خودرو سازی و تراکتور سازی و .... و نه راه سازی و جاده کشی آنهم تو ترکمنستان و .. صادرات غیر نفتی بین دولتهای قبلی ( حدود 8 میلیارد دلار ) و احمدی نژاد ( قبل از بحران اقتصادی تقریبا 50 میلیارد دلار ) و حتما موبایل داری اگه دوتا نداشته باشی ، ببین قیمت ، خدمات و ضریب نفوذ ، قبل از دولت نهم ( من خودم سیمکارت بزرگ را خریدم یک و نیم میلیون تومن در صورتیکه دوو ریسر حدود 6 میلیون تومن بود ) و الان آبدارچی ما تو تا گوشی تو جیبش است و این درحالی است که درآمد دولت احمدی نژاد نیز در هر یک از مناسبتها سر به آسمان میگذاشت از بس که فقط اس ام اس میدادند حالا خود مکالمات را کنار بگذار و بعد میگفتند دولتش بی سواد هستند و آیا دیگه جمله معروف مشترک مورد نظر در دسترس..... را میشنوی ؟ یعنی اینکه هر جا را نگاه میکنی یه دکل مخابرات که تامین و نصب هر کدام آن چند ده میلیارد تومن هزینه داره ، تو کوه و دشت و بیابون و کنار حیاط خونه های مردم و... میبینی و دیگه مردم با موبایلشون کار بانکی میکنند و با اینتر نت خرید میکنند و .... در حالی که قبل از احمدی نژاد فقط یه سیبا بود که فقط به درد پرداخت شهریه آنهم در شعب خود ملی میخورد و این یعنی اجرا واقعی دولت الکترونیک بعد از 20 سال شعار دادن
تعداد ورزشگاههای ساخته شده و کل وضعیت ورزش کشور از والیبال و بسکتبال و دوچرخه سواری و تیراندازی و .... مخصوصا ورزش زنان و اعزام تیمهای ورزشی زنان برای اولین بار بعد از حل و فصل مشکل لباس آنها و رسیدن به مدارج بالا و مدالهای زیاد در این بخش و و المیپیک را که یادتون نرفته و.....
در بخش بورس و رشد و افزایش انفجاری ارزش بازار سرمايه و واگذاری به بخش خصوصی با تمام مشکلاتی که داشته است و وامهای تخصيص داده شده به تعاوني ها و اجرا طرح بنگاههای زود بازده که علی رغم تمام تخریبها بسیار طرح خوبی بود و من در اطرافیانم چند مورد دیده ام که جوانها توانسته اند خود را از اب و گل در بیاورند مثل دو تا از پسر خاله هایم ، البته اگر نگوئید جیره خوار بوده اند و ....
مجموع بدهی ها و تعهدات خارجی (قطعی و احتمالی) طبق گزارشهای منابع سازمان ملل و تحویل خزانه بر خلاف آن دروغ بزرگی که گفته شد به مقدار ۱۰۰ میلیارددلار ذخیره خارجی، ۳۲ میلیاردلار موجودی نقدی ارزی و ۱۶۲۳ میلیاردتومان موجودی نقدی ریالی و ۹۰۰ تن طلا و اینکه فقط۲۰ میلیارد دلار به خاطر مسائل تحریم‌ها فقط بابت نفت فروخته شده طلبکار بوده ایم که این جدا از مبالغ فوق است و....
دیگر موارد مثل آمار اختراع‌هاي ثبت شده و جمعيت دانشجويي كشور و تعداد كل اعضاي هيئت علمي و تعداد انجمن‌هاي علمي دانشجويي و توسعه صنایع داروئی و نو ترکیب و ... که هرروز خبری خوشحال کننده از تولید و رونمائی داروهای هایتک داده میشد و اینها ..... زیاد هستند و دیگه من به پروژه های عظیم زیر ساختیش مثل اجرا نظام هماهنگ پرداخت ، سهمیه بندی بنزین ، آزاد سازی مصالح ساختمانی و هوا وفضا و دفاعی و هدفمندی و رفع تحریم بنزین و بیمه روستائی و قالی بافها و استارت پزشک خانواده و انرژی اتمی و بالاخره راه انداختن نیروگاه 1000 مگاواتی بوشهر بعد از 20 سال بازی بازی دولتهای قبلی و تیغ زدن روسها و مسکن که طي 16 سال قبل از احمدی نژاد تنها 340 هزار واحد مسكوني براي گروه‌هاي هدف دولت ساخته شد ولی در مسکن مهر میلیونها خانوار بی سرپناه که خانه دار شدن برایشان آرزوی محال بوده است ، خانه دار شده اند و فقط تا پایان دولتش مجموعاً حدود دو میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی در قالب شهری و حدود یک میلیون و هفتصد هزار واحد مسکونی روستایی به بهره‌برداری رسیده و یا مهندسی سازی و خانه های پیش ساخته و کارگاههای ساخت پانلهای تریدی و .... بسیاری از کارهای دیگر که مجال آن در این کمنت نیست مثل تولید لوکوموتیو و واگن و کشتی هاتی کانتینر بر و دکل حفاری در دریای خزر برای اولین بار در تاریخ ایران و پائین آوردن پرچم شارجه در ابوموسی و شروع به ساخت و ساز و فرمانداری در آن و ... . و حتی در مورد تورم نگاه میکنم در سال 74 2 قلم کالا آزاد سازی شد و تورم رسید به 49.5 درصد . والا احمدی نژاد کولاک کرده که با اجرا اینهمه طرحهای زیر ساختی ، تورم تولید شده قبل از آزاد سازی نرخ ارز 24 % و بعد از آزاد سازی نرخ ارز و چند برابر شدن قیمتها رسید به 43 % و ....
حتی در مورد فساد مالی دیدگاه من اینست که احمدی نژاد عملکرد بهتری نسبت به دولتهای قبی داشت اگرچه نتوانست آنطور که باید و شاید جلوی فساد را بگیرد و اگرچه معابری مثل فرودگاه پیام کرج و روند رو به رشد زمین خواری توسط مردم عادی و نه حکومتیها که کسی زورش بهشون نمیرسه و ... را گرفت ولی حمایت مردمی را نداشت مثال آن کلیپ نمایش داده شده در مجلس بود و بجای تحسین شدن توسط مردم ، کلی فحش خورد که کار بی ادبانه و زشتی کرده و هیچکس نگفت بابا بابت استراق سمع باید پدر مرتضوی را درآورد ولی در ابتدا آن شازده باید جواب میداد که این حرفهای شنیع و زشت و متعفن چی بود که میزد ؟ این چه پیشنهادهای کثیفی بود که میدادی ؟ دیگه سند از این واضح تر ؟ مردم هی میگن چرا لیست را اعلام نمیکنی ولی وقتی اقدام میکرد توسط مردم تنبیه میشد . ساختار دولت با تغییر رئیس جمهور تغییر نمیکند و فساد در داخل آن نهادینه شده ولی دولت احمدی نژاد تنها دولتی بود که فسادهای اتفاق افتاده در زمان صدارتش ، در زمان خودش و توسط خودش لو رفت و پیگیری شد. درصورتیکه در دولتهای قبلی، چند دهه بعد و در طی دعوای سیاسی دو باند قدرت و برای تخریب همدیگر مردم میفهمیدند که ده سال پیش چه تخلفی شده است . حالا در ادامه در دولت آقای روحانی هم خواهید دید که این اتفاقات میافتد . آخرین کار بزرگش که اگر نمیکرد دولت فعلی عمرا زیر بار انجامش میرفت آزاد سازی نرخ ارز بود.کمی فکر کن .کسی نیست که معتقد به احمق بودن احمدی نژاد باشه بلکه خیلی هم زیرک بود.چرا احمدی نژاد علی رغم اینکه میتوانست براحتی با کمی لفت دادن و معطل کردن قضیه ارز را گردن دولت بعدی میانداخت و از طرفی هیچ نماینده ای در انتخابات نداشت چون مشائی رد صلاحیت شده بود و از طرفی میدانست با ازاد سازی نرخ ارز قیمتها چند برابر میشود و کلی از مردم فحش و نفرین میخوره ، چرا اینکار را انجام داد و همه 8 سال دولتش را زیر سوال برد؟ حالا کسی نمیگه قبل از آزاد سازی ارز تورم چقدر بوده است ( 24درصد ) و همه بعد از ارز را میگویند ( 40درصد ) و کسی نمیگه بابا تمام این افزایش قیمتها بعد از ارز بود و قبل از ارز قیمتها آنچنان افزایش قابل توجهی نداشت و ضریب جینی هم به شدت افت کرده بود و ..... اشاره نمیکنم . ولی متاسفانه ما زبان و گوشتون بیشتر از چشم و عقلمون کار میکنه و نمیخواهیم ببینید .
من هم از قیافه ورفتار و حرفهای احمدی نژاد و هاله نورش متنفر هستم و لجم میگیره ولی این باعث نمیشه که عقل خودم را تعطیل کنم و همه چیز را بدهم دست احساساتم . امور نسبی هستند و والا از نظر بگیر و ببند هم روزی که رئیس جمهور شد تو همین سایتها میگفتند که پیاده روها را دیوار میشکه و هرکاری خودشون کرده بودند مثل راه اندازی گشت ثارالله و ... و کچل کردن موهای بلند و رنگ سیاه کردن دستهائی که تی شرت آستین کوتاه پوشیده اند را به او نسبت میدادند . والا من یادمه اگه ویئو تی 7 را میگرفتند شب را تو سلول بودی و پدر آدم را در میآوردند و همین اواخر من جلوی دیش ماهواره ام را با پرده میپوشاندم ولی الان دیش ماهواره ام از تو خیابون پیداست و با همسرم در وسط اتوبوس مینشینیم و خانمها با ساپورت و همراه سگشون تو خیابونها راه میروند و ....
اگه قرار باشه تحصیل کرده های کشور هم مثل عوام رفتار کنند که کار مملکت ساخته است . اگر دقیقتر خواستی آدرسی بده تا همه جداول و لااقل اطلاعات تحقیقی خودم را برایت پست کنم دوست عزیز . دوست عزیز امیدوارم آقای روحانی دست احمدی نژاد را از پشت ببندد و من مطمئنا بصورت میلیمتری دقت میکنم و رکورد برمیدارم آنچنانکه برای دولت نهم و دهم اینکار را کردم و اگر اینطور نشد ، اولین کسی هستم که 4 سال دیگه میدوم . به باند انحرافیها رای میدهم و ایکاش همه مردم ایران اینگونه فکر و عمل میکردند ونه از روی احساس و مواردی بچه گانه مثلا از روی تیپ و سرو وضع کاندیدا . من به فلانی رای میدهم . چرا ؟ آخه خیلی خوش تیپه و....
ما نمفهمیم عملکرد روشن احمدی نژاد را . میشه شما بفرمائید و از این اعمالش پرده برداری کنید.البته که همه امور نسبی هستند و مسلما احمدی نژاد هم ایرادات زیادی داشته ولی در مجموع باید دید . شما میتوانید در کل عملکرد احمدی نژاد را بقول شما عیان است برای ما نشان دهی ؟ چون ما هر چه نگاه میکنیم در کل قضیه چیزی جز پیشرفت و اعمال خوب چیزی نمیبینیم .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عرض کرده بودم خیلی سخت نیست فهمیدن عملکرد جناب احمدی نژاد که خود اصولگراها برای تبرئه خودشون از حمایت های بی ذریغ از ایشون از هم سبقت می گیرند شما هم اگر تا حالا نفهمیدین تا صبح هم بشمرم و بگم بعیده بفهمید توصیه می کنم بیشتر مطاله بفرمایید با سپاس فراوان جهان نیوز لطفا این جواب رو درج کنید
اسپرز
Iran, Islamic Republic of
چون واقعیت هارو نمی بینی
شما که اینقدر اهل مطالعه و تحلیل هستی، جای تعجبه که بعد از گذشت چند ماه هنوز نفهمیدی چی داره به سرت میاد؟؟؟؟؟؟
حسین
اون از دوران احمدی نژاد که انتقاد بهش رو حرام می دونستید و با منتقدانش مثل مخالفان حکومت رفتار می کردید اینم از حالا که هر حرف مفتی به دهنتون میاد به دولت می بندید و به کسی هم حق انتقاد نمی دید خدا از شما ادمای بی انصاف نگذره...
شما ایران تشریف نداشتید ندیدید چقدر به احمدی نژاد انتقاد میشد از روزنامه ها تا سایتهای خبری تا همین جهان نیوز که اتفاقا هر حرف مفتی که میخواستن به قول شما اونموقع زده میشد لیاقت امثال شما همون روحانی که بهتون لبخند بزنه با پنبه سرتون و ببره اون از افزایش قیمتها اینم از بیانیه اتحادیه اروپا خلایق هر چه لایق
چقدر هم حق اعتراض بهتون نمیدهند و هیچ چیزی نمیگوئید.رو را برم والا
عجب ....هستید . بابا مگه اینا شایعه نکردند بعد هم گفتند اصلا خانوده اش دنبالش نبودند . بعد رفتند همین را برای بقائی گفتند و بعد معلوم شد اصلا تو اون سفری که اینا میگن بقائی نبوده.هنوز از اینهمه دروغ و نیرنگ دست برنمیدارید و بعد هم هی صفت کثیف خودتون را به احمدی نژاد وصل میکنید.دروغگوها.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای صادق و پاکیزه از از هرگونه گناه لطفا یک جستجوی بسیار بسیار ساده در گوگل بفرمایید یک عکس خانوادگی در سفر رییس جمهور محترم و سابق به نیویورک می بینید بعد اگر اون رو هم نفی میکنید مثل هاله نوری که اقای رییس جمهور اول با اب و تاب برای ایت الله جوادی املی تعریف کردند بعدش مثل اب خوردن گفتند اصلا نگفتند شما هم می توانید بفرمایید مثلا فتوشاپه یا مونتاژ ماهم میگیم ببخشید اشتباه شد فتوشاپه! جناب اقای راستگو
اشتباهی مثبت دادم.
حالا اینا یه هفته میرن کیش
احمدی نژآد رو بگو که پسرش یه عمر کیش بود ....اونم دانشگاه پولی کیش که مال میلیونرهاست
آقازاده های اشرافیون که با پول بیت المال به لندن و اقصی نقاط دنیا رفتن .
منفی مثبتات رو نگاه بکن . ببین چقدر این جماعت تحمل حرف حق رو دارن. حالا خوبه تو ارشیو خودشونم هستا که با کلی دوست و اشنا رفته بوده نیویورک
...
بد ،بده .از هرطرف که باشه.اما احمدی نژاد روحانی نبود که بالای منبر از نحوه سلوک امیر المومنین بگه اما در عمل...
خوبه خودت میگی رفته دانشگاه .اگه مثل بقیه آقازاده ها میرفت خارج برا ......... چی میگفتی؟؟؟؟؟؟
hedayat
بازم یه خبر دروغ دیگه!!!
برادر الان کبش رفتن دیگه آرزو نیست و هزینه هاش خیلی کمتر از سفرهای دیگست
...
عوضش یارانه اش رو نمیگیره.
به قالیباف رای ندادین مرد جهادی ، آقا فرمودند کشور به مدیریت جهادی نیاز دارد منظور آقا این بود کا کار بیشتر شود آقای روحانی رفتند کیش
این سفر از برکات توافق ژنو است که باعث شده سطح رفاه مردم بالا برود،تا حدی که فقیرترین ایشان هم سفر دم دستی اش کیش باشد!!
وحید
به نوه هاشمی فولاد بهتر میاد.
اون وقت من بايد از يارانه انصراف بدم
مرتضی
باسلام ..... چه ربطی داره بنده خدا یه سال جون کنده تا تو راحت باشی حالا یه مسافرتم نره بابا دس بردار
بهار
Iran, Islamic Republic of
اگر این آقایان نروند ما برویم - البته یادتان نرود حتما از یارانه انصراف بدهید ها!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر زاکانی کجا بودن
United States
چپ و راست بره ونزوئلا پول مردم رو بذل و بخشش کنه خوبه؟
نه خرج خودش کنه بهتره!!!!
نه پول مردم را خرج خودش کنه بهتره!
محسن
شما تشریف ببرید حجم سرمایه گذاری و سود شرکت های ایرانی در ونزوئلا رو ببینید.
البته برای کسانی که فرزندانشان پول بیت المال را خرج تبلیغات انتخاباتی می کنند و از مصونیت آهنین برخوردارند و مملکت را ملک طلق خود می دانند یا برای بزک کردن دفتر ریاست خود پنج میلیارد تومان ناقابل از خزانه خالی خرج می کنند یا با پول بیت المال در حالی که پیام تلویزیونی هم می دهند چند تا چند تا پیامک به هر ایرانی می دهند و .... این حرفها بی معناست!
...
البته اگر چندده هزار نفر دیگه هم از یارانه انصراف بدن همه این هزینه ها تامین میشه زیاد ناراحت نباشین!!!
جواب بدهید . چرا جوابش را در بخش سود سرمایه گذاری در خارج نمیدهید ؟ پتروشیمی و سیمان و خودرو سازی و تراکتور سازی و راه و ساختمان و... جواب مستدل بدهید .
جون داداش
نه! چپ و راست با پول مردم.... بره تو بغل اشتون و شرمن و کری غش کنه خوبه
کجا پول مردم را بذل و بخشش کرد.برای اولین بار در تاریخ ، ایران 4 تا کارخانه تو ونزوئلا اجرا کرد . برای اولین بار در افریقا کارخانه احداث کردیم . این را میگید بذل و بخشش بیت المال . آیا سندی دارید که نشان بده احمدی نژاد پول مردم را در ونزوئلا بخشیده ؟ اگه دارید نشان بدهید والا سیاهی به زغاله . دروغگوها . بیچاره بجای تشکر از اینهمه افزایش خدمات فنی مهندسی و فقط بخاطر گرایشهای سیاسی چنین دروغ کثیفی را میگوئید ؟ خجالت و شرم بر دروغگو . حالا ببینیم چند تا از این پروژه ها را این آقای کلید ساز اجرا میکنه ؟
علی اصغر
این دولت که آمد تمام پروژه هارا خواباند حال کار عمرانی که اجرا نمیشود بماند ده ها هزار نفر از کارگر بگیرتا مهندسین و مصالح فروش و راننده و غیره بیکار شده اند جالب اینه رای دهندگان به روحانی در مازندران بیش از 90 ٪ بودند در همین برف اخیر این استان پدری از این مردم در آمد که خودشان میگن از رلرله 7 ریشتری بد تر بود
Iran, Islamic Republic of
اون که پدرش اکبر بود شد یه .... . وای به حال کشور از دست این بچه که نون اون پدر ........... رو خورده .
مربا بده بابا !
Iran, Islamic Republic of
بقول معجزه هزاره سوم بهش بگید آبو بریزه اونجا که ...
اشتباه مثبت دادم
خوش بگذره
رضا
السلام عليك يا امامزاده كيش
عالی گفتی!!
قاسم
بابا شاید به خاطر ایام فاطمیه و کمبود روحانی در کیش رفتن اونجا منبر جهت موعظه!!!
مجتبی
باسلام خدمت رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران . جناب رئیس جمهور و جناب آقای هاشمی می خوام خدمتتان عرض کنم که چرا کیش ؟ چرا به سرزمین راهیان نور سفر نکردید ؟ خاک کربلای ایران یعنی سرزمین مقدس جبهه ها به مراتب قشنگتر از کیش است . امیدوارم در آنجا مسائل فرهنگی را ببینید ؟ حجاب را ببینید و تصمیم درست بگیرید . خدا عاقبتمان را به خیر کند
احسنت
Canada
در محفل عشاق هر کسی را راه نمیدهند
اون موقع که شما بچه بودید همین امثال هاشمی و روحانی در جبهه بودند. اصلا میفهمی که داری به کی چی میگی؟
هاشمی فرمانده ی جنگ بوده بعد تو اونو به رفتن به مناطق عملیاتی دعوت میکنی؟
شماها چند سال دارید؟؟ چرا مسایل رو بر عکس میبینید؟
یه سر سوزن به این فکر کنید شاید شما دارید کج میرید.
س.ا
Iran, Islamic Republic of
اون موقعی که هاشمی میرفت جنگ خیلی با صفاتر از الان بود، کاخ و کوخ و دانشگاه آزادی برا خودش و بچه هاش درست نکرده بود که!
ما هاشمی رو تا سال 72-73 مثبت دیدیم و وی را حمایت کرده ایم ولی بعد سال 73 ایشان به وضوح از خط صحیح قبلی خارج شد (تناقض سخنان دهه 60 ایشان با دهه 80شان کاملا مشخص کننده این تغییر است و لازم به اثبات نیست و عقل سالم این تناقض را می فهمد.).
عینا همین مساله برای احمدی نژاد هم صدق میکنه!
اون هم تا 89-90 قابل قبول بود و بعد از اون منفی شد.
قاسم
آی گل گفتی
محمد
دقیقا.همونطور که امام (ره) گفته:معیار حال فعلی افراده.یعنی اینکه طرف قبلا کی بوده مهم نیست.اینکه الان در چه راهیه مهمه....
شلوغش نکن . تو جنگ بوده ای؟ من بودم . فقط 3 دفعه خود آقای ... را اون جلو جلوها دیدیم والا روحانی که اصلا حرفش را نزن حتی دور و بر استانهای مرزی هم نمیآمد و هاشمی هم که هی شلوغش میکنی آخرین جائی که آمده اهواز بود.سردار جنگ سردار جنگ . الکی الکی یارو را هیرو کردید . همین محسن رضائی هم هیچکاره بود.فرماندهان جنگ اونهائی بودند که الان هیچکدومشون زنده نیستند و اینا با اسم اونا برای خودشون نونی جور کرده اند . اونهائی هم باقی مانده بودند تو سانحه سی 130 کشته شدند و تتمه آنها هم الان تو سپاه هستند که هرروز از شماها فحش میخورند و هر چرت و پرتی دمه دهنتون میاد بهشون میگید . هر جا به نفعتونه یه دفعه جنگ حضور در جنگ خوب میشه و هرجا به ضررتونه اصلا جنگ و آدمشا را نبینید . یعنی هاشمی از سردارهایی که هنوز زخم جراحت جنگ را همراه دارند بیشتر جنگیده ؟ شما به آنها بد و بیراه میگویئ ولی اینجا یه دفعه هاشمی میشه فرمانده جنگ ؟ این جوکه . همین پارسال آخر سال یکی از مجروحین شیمیائی دفاع مقدس شهید شد . خوب بود کامنتهائی که در جواب طرفدارهای حکومت نوشته بودید را یه نگاهی میانداختید . شرم آور بود . حالا ر.... شده جنگجو ؟ والا باید جا جومونگ تو اون فیلمه بازی میکرد .
علی اصغر
اون سه دفعه هم جنگ راکت بود .
dd
Iran, Islamic Republic of
این حرفت واقعیت بود. چپ و راست و روحانی و همه رو در هم کوبید
وحیده
جانا سخن از زبان ما میگویی...
hedayat
با این اظهار نظر مخالفم. بنده بارها هاشمی را در خط مقدم دیدم که حتی یکبار داشت با کلاش می جنگید. اااا چرا منو از خواب پروندی؟
مسیح
دزفول و اهواز جزء جبهه نبود
...ملاک حال انسانهاست. امام خمینی(ره)
فرمانده!!!!؟؟؟؟
به شما کتنب راز قطعنامه رو پیشنهاد میکنم تا با هاشمی و روحانی جبهه ای هم آشنا بشید.
hedayat
رفتن جبهه و جام زهر رو ورداشتن آوردن تهران خوروندن به حضرت امام.
....
اینهم از اون حرفها بودا!!!
علی
آقا مجتبی! آقایان هاشمی و روحانی زمان جنگ در مناطق راهیان نور بودند
بی اسم
اهواز و دزفول جزء راهیان نور نبود
اتوبوسهای راهیان نور که همه چپ میکنن!!!!!!!!!
جان عزیز تو میترسی بمیری نرو! اما یادت باشه خیلی از شهدا با علم به این که شهید میشن رفتن همونجا که تو از ترس چپ شدن نمیری !
اشتباهی مثبت دادم.
حالا اینهمه اتوبوس چپ میکنه و کسی سراغی هم ازشون نمیگیره ولی اگه یکی از اتوبوسهای راهیان نور چپ کنه تا رادیو فردا و صدای آمریکا و من و تو و.... همگی این خبر را پوشش میدهند . یه کمی فکر کنید علت اینهمه پوشش رسانه ای در جهت تخریب این سفرها در چیشت ؟ الیته که چپ کردن و کشته شدن بچههای مردم یک اشتباه محض و احمقانه است که مدیریت صحیحی روی این سفرها نمیشه ولی بحث جای دیگری است .
hedayat
آخه خاک جنوب و غرب کشور شاهکارشون تو خوروندن جام زهر به امام رو به یاد ملت میآره.
یک فوق لیسانس بازنشسته
آه کیش !
جزیره !
شمال !
دریا !
چه واژه های غریبی ؟!
شما هم اگر تلاش کنی رییس جمهوری یا تشخیص مصلحتی بشی میتونی بری
...
و با این واژه ها چه زیبا میتوان درد مردم را حس کرد!!!
Iran, Islamic Republic of
ماجرای سوریه هر چی بود دست شما ها رو رو کرد
دانشجوی انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آیت الله هاشمی ؟!!!!
از شما بعید بود در متن خبر اینطور بنویسید
حجه الاسلام هاشمی
Serbia
شیخ اکبر بهرمانی
رفسنجانی
سوفیا لوره
شهر زاد قصه گو یا حداقل مستر خاطره
رییس جمهوری که به ابوموسی می رفت رفته است
سيد
خدا را هفتادهزار مرتبه شكر كه رفت
خیلی خوشحال نباش به زودی برمیگرده
بهتر از اون میاد ان شاء الله،دیگه اگه بیاد با روحانی فرقی نمیکنه چون با سال 84 از آسمان تا زمین فرق کرده
نمیخوایم ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
یکی بدترش اومده...
جون دادش
ابوموسی که انشالا بزودی در راستای تحکیم روابط با همسایگان قراره دو دستی تقدیم امارات بشه؛جون داداش خود مقامات اماراتی گفتن قراره در موردش مذاکره کنن و اصولا چون مذاکره=بر باد دادن ،نتیجه کاملا قابل پیش بینیه!!
samaniparvaz
Iraq
چه اشکالی دارد .تا بترکد چشم حسود ضد انقلاب و ضد دولت . می فهمییم جهان داری می سوزی از رشد توسعه و فرهنگ ناب اسلامی و اخلاق پیامبر گرامی که مخالف تند روی و عقاید طالبانی است. برای شما افرادی که قبلا مخالف امام بودند حالا شده اند الگو و خدا می داند اسرایلی ها به شما و همکاران خبری شما چقدر پول می دهند......
اگر این نوع حرف زدن شما از روی فرهنگ است ما نخواستیم
ميشه دقيقا بفرماييد كى ؟! بعد اونوقت مثلا امثال بهزاد نبوى پيرو امام اند ؟! پيروى از امام به سن و سال و تابعيت اين كشور و آن كشور و رنگ و قوميت نيست. به عقيده است ، به استقامت بر انديشه امام ...
...
اتفاقا میترکه اما نه چشم حسود . بغض بچه ای میترکه که سهمش از بیت المال میشه خرج دکوراسیون و شب عیدش در حسرت لباس عید میگذ ره و با لباس کهنه دیگران عید رو میگذرونه و بغض مردابروداری که از صبح علی الطلوع میدوه اما سهم عیدش خجالت زن و بچه اش است .وجلو انتقام اه این دو را با طالبان خواندن انها نمیشه گرفت . ما هرچه میگوئید -البته با تاسی به ریاست محترم جمهور-میپذیریم اما معتقدیم حق الناس فقط رای مردم نیست .بیت المال هم حق الناس است.
عجب جوک خنده داری بود رفیق.من مثبت میدهم و کلی خندیدم .
یه سیری تو زندگینامه پیامبر کن بعد میفهمی که فرهنگ ناب اسلامی و اخلاق پیامبر گرامی دیگه چیا بوده
Iran, Islamic Republic of
پس توقع داشتید کجا روند ؟ مگه مثل 70 میلیون نیازمند و متقاضی دریافت یارانه هستند که نتونن از در خونشون هم بیرون برن ؟ کیش مال همین طبقه حساسه دیگه !!!!!!! نه مردم مستضعف و پا برهنه
چرا خودت را به تجاهل میزنی؟؟؟ یه سر بیا شیراز یا برو مشهد یا... ببین چند نفر با دل خوش دارند سفر میرند؟
ادمو یاد کارتون گالیور میندازی.
اینها کجا می روند مسافرت و ما کجا می ریم یکی انقدر می خوره تا از تو دماغش در می یاد و یکی دیگه از نداشتن شرمنده زندگیشه .

قربونت برم خدا چقدر قریبی تو زمین
Iran, Islamic Republic of
بچه مردم پول پفک نمکی نداره اونوقت اینها تو کیش موج سواری میکنند
ایمان
آی گفتی......
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
...
اینهم یک معنی دیگر اعتدال است
Iran, Islamic Republic of
بيانات مقام معظم رهبری در یادمان شهدای شرق کارون:
(با تنبلى و تن‌آسايى، هيچ ملتى نميتواند مقام شايسته‌اى را در ميان ملتهاى عالم يا در تاريخ پيدا كند).
بی نام
یعنی دستت را پیشه کدخدا دراز نکن
اتحادیه منحرفان
به نظر شما کاربران سایت محبوبیت روحانی

کاهش داشته _
افزایش داشنه +

از دادن نظرات احساسی پرهیز کنید
با تشکر اتحادیه منحرفان کهکشان راه شیری ! ^_^
Canada
کیش مال کدوم کشوره؟
Germany
در اينجا قطر گردن ملاكه نه كشور
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم طرفای سواحل قناری باشه. اونطور که شنیدم جای ارزونی با خطی هم میشه رفت.
Iran, Islamic Republic of
رفته کیش تجدید میثاق کنه . حالا با کی ؟ خدا میدونه!
خوش به حالشون ما که هیج جا نرفتیم!
هزینه هتل تو هر شهری زیر 100 هزار تومن نیست
ما هم هیچ جا نرفتیم تو خونه بودیم و از همه بدتر اینکه سال 91 از کارمم بخاطر تعدیل نیرو بیکار شدم بیشتر از یکسال و نیم که بیکار شدم و سربار خونواده ام شدم کاش سرکار میرفتم هر چند اونموقعم خونه بودیم و عید جایی نرفتیم ولی کاش حداقل کارم و داشتم
تاسف
آیا این حضرات می دونن خانواده مرزبان ها دارن چی می کشن ؟
قضیه مرزبان ها که تقصیر اینا نبوده تقصیر احمدی نژاد بوده چرا اینا خودشون را ناراحت کنن!
مسئولین این دوره در قبال مشکلات مردم هیچ مسئولیتی ندارن چون همه مشکلات مردم بابت اون 8ساله!!!!!!!
اشتباه مثبت دادم
سيد
١٠٠البته كه اون ٨ سال مسبب مشكلات صعب العلاجى براى اقتصاد و فرهنگ و سياست كشور شد كه به اين زودى ها درمان نمى شود
16 سال دوران سیاه افسادات و ویرانی
پس چرا قول 100 روزه دادن ؟
اگه یکی از اینها که کامنتهای اینطوری میزارن ، توانستند یک مصداق بگویند تا در جواب له و لورده بشوند ؟ فقط بصورت کلی و مبهم میگویند احمدی نژاد خراب کرد . حالا کجا و چطوری هیچی نمیگن . خیلی هم که بخواهند بروند در جزئیات میگویند تورم را فلان قدر کرد که آنهم جواب داره . ارز را ازد کرد .ما در دهه 70 4 قلم کالای شکسته را ازاد کردیم و 50 درصد تورم آوردیم و معلوم نبود اگر میخواستیم این طرح بزرگ را اجرا کنیم مملکت را کجا میبردیم.یارو اینهمه طرح های اصلاح ساختاری به تعداد زیاد و به دفعات در این 8 سال انجام داد و تورم را قبل از آزاد سازی ارز تازه به 24 درصد رساند و بعد از آزاد سازی ارز هم تازه به 40 درصد نرسید ، والا خیلی پرروئید . سنگ پا باید جلوی شما لنگ بیاندازد .
علی اصغر
عزیز جان اینها از این میسوزند که احمدی نژاد کاسه و کوزه هلو کاست دروغی را به هم ریخت و برای صهیونیستها هلو کاست واقعی درست کرد احمدی کفت جرا اجازه نمیدین در این باره تحقیق بشه و هرکه تا میخاد تحقیق کنه زندتنی میشه تازه بر فرض محال اگر هم راست باشه ملت مظلوم فلسطین چرا بهاء هلو کاست را بده و این استددال قوی سوزش وحشتناکی شده هم برای صهیونیستها و هم مزدوران داخلی و هم دشمنی با احمدی نژاد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هلوكاست ما چيه ؟ لابد قرارداد غرور آفرين !!!! ژنو چاي ؟!!؟!؟!؟!؟!كه نشريه 9 دي را بخاطر صحبت پيرامون آن توقيف كردند . در واقع حماسه 9 دي را زير سئوال بردند . صحبت راجع به خاندان هاشمي هم يك هلوكاست ديگه است !!!؟
وحیده
هلوکاست که به ما مربوط نیست.مگه نشنیدید رییس جمهور گفتن اونو باید تاریخدانان راجعش صحبت کنن.هیچ چی نگید درباره هلوکاست.یه وقت اسرائیل ناراحت میشه ما رو اوخ میکنه!
مسیح
1000 البته که توی این 4 سال این دولت پدر صاحب بچه را در میاره
سيد احسان
درود بر آيت الله هاشمى
سلام بر دكتر روحانى
درود بر رفسنجانی و خانواده مطهرش
نگران نباش. یکی دو روز دیگه اصل خیر گروگانگیری مرزبانان از ریشه تکذیب میشه
Iran, Islamic Republic of
سخت نگیرید
قراره مابقی ایام سال کار کنه
United States
زررشک
...
اخه نه بقیه سراسر سال رو استراحت میکنن!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
می خواهید این آقایون درد مردم ما را بفهمند؟
چی میشه این نوه که باباش هم مهدی باشه.
شاهرگ
چه سوال ....ای فکر میکنی رفتن راهیان نور نخیر رفتن کیش حالا چرا با تاخیر ازهم اون هم بعدا معلوم میشه
Iran, Islamic Republic of
سال سختی پشت سر گذاشته اند اکنون باید استراحت کنند
اقا فريدون دستيار ويژه برادر اقاي رييس جمهور هم تشريف دارن؟!!!!!!!!!!!
علي
كيش كيش كيش، جوجو كيش كيش كيش
اون موقع که شلمچه محل جنگ و دفاع بود، هاشمی بود. هاشمی این نواحی را در دوران جنگ گشته، نه حالا تو عید نوروز و با ساندیس و کالباس و تن ماهی جنوب.
اونمموقع هم تو جنگ این آقا مشغول خوردن ساندیس کالباس بود .
ایمان
تهمت نزن گلم....
این که الان مشکل داره رو من هم قبول دارم اما نمیشه گفت قدیم هم همینطور بوده
تند نرو....
جاهد
هاشمي همان زمان جنگ هم تا اهواز بيشتر نرفت با هواپيماي اختصاصي مي بردنش اهواز و در سنگرهاي بتوني زير زميني و با امكانات كامل و سريع برمي گشت تهران اخه انجا امنيت نداشت .انجا محل جانفشاني جوانان غيرور اين مملكت بود نه جاي تن پروري و راحت طلبي و....
...
هم ایشان هم اقازاده ها!!!
صدرا
چنذ سال یا چند ماه جبهه داری ؟ این آقا دویست کیلومتری شلمجه هم نیامد
حالا منظور چيست ؟ خبر جعلي به هم زدن سخنراني ايشان توسط عده اي از اوباش ظاهرا کارساز نبوده است . ايشان نيازي نيست با راهياننور جائي برود چون خود ايشان فرمانده جنگ بوده و مثل نوز شمع انقلاب را منور مي کند. گروهگ اصول گرائي به کجا مي رود؟
اوباش که برازنده فتنه گرانی افساد طلب است . شما به کجا می روید خائنان افسادطلب ؟
مثل نور شمع بیت االحال را آب می کنند !
Serbia
آدم .... بخوره ، با این افسادطلبا هم کاسه نشه.....
...
منظور شما از نوز همان نویز اره!!
گوروش گاریچی
فرمانده جنگی که جام زهر به امام داد
Iran, Islamic Republic of
چقدر بعضي از مردم فضول هستنند هركسي بايد به وظيفه خود عمل كند
...
قبل از شما صدها سال پیش دیگران گفته اند که:
کار قیصر را به قیصر واگذار شما حدود هزار سال عقبید اخوی
مراد
این مثل هم قدیمی شده هم برای ....کردن رعیت بیچاره ساخته شده است
ایکاش کیش را رسما بدهند به آقای ه... تا با تشکیل یک حکومت درآنجادست از سر ایران بردارد
جون داداش
به خدا اگه دست برداره حاضریم کیش که هیچ کل مناطق آزاد رو بهش بدیم ؛مشکل اینه که غرامت یک ترور صوری و دوتا سیلی که به خاطر انقلاب؟؟!! خورده رو می خواد از نظام بگیره؛اینو چه کارش کنیم؟؟!!!
مرتضی
بخدا اگر حکومت ایران و ترکیه و عراق و سوریه و 6 کشوردیگه رو به این آقای ه بدیم قبول نمیکه اما حاظره جارو کش خیابون های تهرون بشه به شرطی که جمهوری اسلامی کاری به کار اسرائیل نداشته باشه
علی اصغر
جون دادش ! به حضرت عباس قسم منم همان روز اول شنییدن این ترور شک کردم که چرا در خانه طرف و گیر کردن دوتا مسلسل از طرف ترور کنندگان و چند مسلسل محافظین وبعدشم روایت های مختلف از این ترور در ظرف چهار روز بعدشم حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و ....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دفتر شهيد رجايي و مرگ ناگهاني سيد احمد و سرنگوني هواپيماي سردار كاظمي اينارو يادت رفت !!!!!!!!!!!!؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كيش قبلا"‌ مال اشرف و خاندان شاه بود عاقبتش چي شد ؟؟؟
....
معتدل
حقشه.
یه فرقی باید بین آدم عادی و نخبه و مسول باشه .
تن پروری و کم کاری و بی عرضه گی کنیم.بد بگیم پول نداریم بریم کیش.
آقا رییس جمهوره.
..
خودت تنهائی باین نتیجه رسیدی؟بابادس خوش
بله واقعا نخبگی می خواد مردم رو با شعار های انتخاباتی خام کردن،
ایرانی
جهان تو دیگه چرا؟؟؟؟
این خبرای زرد چیه؟
من موافق این سفرا نیستم ولی انصافا انقدم مهم نیست اینا کجا میرن صفا سیتی! ملت حسابی گوشی دستشه.
...
و چقدر خرج دکوراسیون میکنند . اصلا مهم نیست مگه نه؟
این نمایشها دیگرجواب نمیدهد. برای تخریب رقبایتان بهتر است روشهای جدیدی امتحان کنید.
...
ما هم بگیم متعصب، متحجر،طالبان،انحصارطلب،خشونت طلب و ...خوبه ؟جواب میده؟!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نیت شما از گذاشتن این خبر بخدا خیر نیست گذاشتی که یک عده ای بیان فحش بدن>؟ دست بردارید
دانستن حق مردم است
درود و سلام خداوند بر خاندان پاک هاشمی .
ای جیره خوار .
Iran, Islamic Republic of
آره راس میگی... فائزه خانم از پاکی بودنش چند ماه افتاد زندان... مهدی رو که دیگه نگو...
جون داداش
خداوند شما را با ایشان محشور کناد !!
پاکککککککککککک ؟ زرشک بابا تو دیگه کجائی ؟ پاک.
کوروش گاری چی
خانواده واقعٱ پاکی هستند و لی حیف که یکی از دختراش سابقه زندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راداره یکی ادختراش درحال حاظر دارای پرونده است یک از پسراش چهار سال فراری بود مدتی زندان بود با وثیقه ده میلیاردی برای جرم امنیتی فعلٱ آراذه و 13 پرونده فساد اقتصادی داره و ار کرسنت و توتال و اوستایت اویل نگو که واویلااست
خاندان پاک؟
خاندان پاکي که مهدي شون جاسوس در اومد؟
خاندان پاکي که فائزه‌شون توي عاشورا کف زد؟
واقعا به نظر شما اين خاندان پاکه؟ خيلي ممنون از اين قوه شناخت قدرتمندتون!!!!
جون داداش
روزنامه هامون رو تعطیل،مدیرانمون رو اخراج و خاک بر دهانمون می کنن لا اقل بذار اینجا بنویسیم
مزور
خدايا اين كشور امام زمان را از دست مفت خوران بي هنر و تن پرور نجات بده
میشه شما هم دست از سر امام زمان علیه السلام بردارید؟؟ از خودتون مایه بذارید.
سلام
چطور اون بابا از آمریکا مایه میزاره و میگه باید دم کدخدا را دید ولی ما حق نداریم از امام زمانمان (ع) مایه بزاریم
ملت ما دست امام زمانه!
اگر امام زمان نمي‌خواست که الان ما سرپا نبوديم!
آمین...
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
رفتندشلمچه کیش بده مگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اکبرآقاداره به نوه ش آقایی وآقازادگی روتوشلمچه کیش!!!!!یادمیده
United States
مرگ بر اشرافی گری
اکبر
چرا نرفتن نیویورک!!! همین بغل
برای ما مهم نیست که کجا می روند برای ما مهم است که حضرت آقا کجا تشریف می برند وما مطلع بشویم وبا سر در آنجا حضو.ر پیدا کنیم
United States
ملت پولدارنا
United States
نه به اقا که میره مناطق جنگی که یاد و خاطره شهدا و راهشون زنده بمونه نه به اینا که به جاهای صرفا سیاحتی میرن
Iran, Islamic Republic of
رفتند اونجا كه فكرشون آزاد باشه تا بتونند يه فكري بحال سربازان گروگان گرفته شده ايراني بكنند!!
Serbia
البته دوستانی که میگن چراجناب رییس جمهور ، رفتن کیش و فرح اباد و نیومدن مناطق جنگی ، بی انصافی می کنن ....اولا که مناطق جنگی ، محل شهادت سردار ها و سرهنگ ها و البته سرباز صفرهای عاشق ولایت بود که خوب می دونیم رییس جمهور نه سرهنگه نه سردار بلکه حقوق دان هستند و رابطه خوبی هم با سرباز صفرهای ولایت ندارند ، ثانیا اونجا محل حضورعده زیادی از بی سوادان و قانون شکنان و کسانی است که پیام 24 خرداد را درک نکردند ، حالا چرا توقع دارین رییس جمهور بیاد راهیان نور؟!
احسنت و هزاران آفرین."جانا سخن از زبان ما می گویی"
سرباز 1-5
واقعا راهیان رفتن لیاقت می خواد که .... نداره ایشون با پدر فکریشون میرن کیش تو هتل بابا جون ....
احسنت...
بابا گلی به گوشه جمال احمدی نژاد مردی از جنس مردم .
احتمالا پول یارانه ها راگرفته رفته کیش تفریح !!!!
Sweden
از سربازان اسیر میهن چه خبر آقای روحانی؟
یک مادر اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
فیلم گروگانگیری مرزبانان رو دیدید؟خودتونو بذارید جای اونا .وقتی دستاتونو از پشت می بندند و با قنداق تفنگ میزنن رو سینه تون و از تپه می غلتین و اون همه هراسی که یک جوان بیست ساله ظرفیت تحملش رو نداره و واکنش مادرتونو تو ذهنتون مجسم کنید....... مسلمانان !مسلمانی کجا شد؟الان همه ی خدانشناس های عالم رو تحریک کرده اند که در برابر ایران شمشیر بکشند.حال اون چند مرزبان رو درک کنید و حال مادراشونو.
به شما چه
اینم حرفیه ولی یه خورده برای گفتنش دیر شده!
باید اون موقع که ما برای حفاظت از جان این ها در مقابل گلوله و تهدید منافقین مسلح در ایران سینه سپر می کردیم این حرف زده می شد.
الان دیگه همه چی به ما ربط داره.
United States
سفر بخیر
احمد
مگر بسیاری از ایرانی ها برای تعطیلات به دوبی و ارمنستان و ترکیه .... نرفتند؟ این بد است که رییس جمهور کیش برود؟ این عوامفریبی را کنار بگذارید و به رای مردم احترام بگذارید. امیدوارم شرایط اقتصادی ایرانیان انقدر خوب شود و صنعت توریستی ایران انقدر قوی شود که همه ایرانی ها بتوانند در ایران تعطیلات نوروز را سپری کنند. در ضمن همین مسافرت ها موجب شکوفایی اقتصاد بومی می شود.
جوادی
وضع ملت ایران بلاشک بسیار عالی خواهد شد ولی نه با این دولت
Italy
از گرانی گاز چه خبر دولت راستگوها؟!
ناشناس
روحانیه ساده زیست٬مچکریم
بعد مردم را به پرهیزکاری با نخواستن یارانه تشویق میکنند
حسین
ملت شریف از یارانه انصراف دهید تا هزینه های اقای .... باخانواده دربیاید پیامک رایگان سفر.
مهناز
خوش به حال خانواده هاشون ما که اقامون ما رو باخودش نمیبره!
Germany
انقدر خبر و عكس اينو نزارين لطفا
يه سايت خوب هست كه با اين خبرهاي بي ارزش خرابش ميكنيد
Iran, Islamic Republic of
بند 3 منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید:

از منافع خود بگذرم و مصالح ملی را مبنای تصمیم قرار دهم
امیر
Iran, Islamic Republic of
ریا کار نیست کاپشن ارزون بپوشه اما بزرگترین اختلاس تو دولتش انجام بده
بعد برخی اختلاس گرها که الان سر کار اومدن و آقازاده های مختلس رو که در رأس امور قرار گرفتن رو چطوری باید تحلیل کرد؟
البته اگر اختلاس های اونا رو محاسبه کنی به نرخ امروز می بینی کم نمیاره!
بابا مخلص...
اگه میتونی جواب من را بده. دولت لباس نیست که تا رئیس جمهور عوض میشه اونا بکنه و لباس نو تنش کنه.ما از زمان شاه در ساختار دولتمان اختلاس و رشوه نهادینه شده و هست و خواهد بود . دزدها و رشوه خوارها همچنان هستند. فرق دولت این مرد کاپشن پوش با بقیه دولتها در این است که تمام تخلفات اتفاق افتاده در زمان صدارتش ، در همین مدت و بدست خودش لو رفته و به دادگاه رفته اند در حالیکه در دولتهای قبلی بعد از یکی دو دهه که از فساد میگذشت و در حین یک دعوا سیاسی بین تو بخش قدرت و برای تخریب همدیگر و نه برای محاکمه مفسد ، قضیه لو مریفت و مردم میفهمیدند . من اینرا یکی از محسنات دولت احمدی نژاد نسبت به بقیه دولتها میدانم که تمام فسادهای اتفاق افتاده در اسرع وقت و توسط خودش اعلام میشد و دادگاهی میشدند و نه اینکه مثل قضیه کرباسچی که از آدمهای هاشمی بود را 10 سال بعد و در دولت اصلاحات ،آنهم در جهت تخریب هاشمی و نه برای رسیدگی به اصل فساد دادگاهی کردند و یا قضیه معلوم و بزرگی مثل کرسنت باید دهه ها بعد از اتفاق و در دولت احمدی نژاد لو بره ؟ اگر آقای خاتمی هم مثل احمدی نژاد کاپشن میپوشید و عوام فریب بود ، یا باید از قضیه کرسنت جلوگیری میکرد و یا اگر فرض کنیم در همان موقع وقوع نفهمیده بوده که بعید است ، باید قبل از اتمام ریاست جمهوریش آنرا به اطلاع مردم میرسوند و نه فقط کرسنت بلکه بسیاری از موارد مشابه مثل ایران مارین سرویس و بنزینهای هندی وارداتی و تاید واتر و فرودگاه پیام و بسیاری موارد دیگر که هر کدام در زمان خود و به ارزش پول آنروزگار یک فسار 3000 میلیاردی بوده اند و دیگه کسی که ازشون خبر نداشت خواجه حافظ شیرازی بود و چطور میتوان انتظار داشت که رئیس جمهور نمیدانسته ؟ پس ایکاش همه رئیس جمهورها عوامفریب و کاپشن پوش باشند و در هر سال گزارش تفریق بودجه براشون خونده بشه . دقیقا مثل احمدی نژاد عوام فریب.
چراغعلی
اختلاس توسط محمود خاوری که در حال حاظر فراری است انجام شد که از یاران رفسنجانی است دوم اگر به جنابعالی دویست میلیون تومن بدون هیچ ضمانتی میدادن نمیگرفتی . میگرفتی و قسطش را هم میدادی این منصور آریا که با توپ و تفنگ و هفت تیر کش نرفت بانک صادرات اهواز و پول خارج کند جناب خاوری عزیز رفسنجانی و خاتمی دادند و ایشان هم گرفت و انقدر اختلاس اختلاس هم نکند لطفٱ
جوان
United States
درباره آقای هاشمی که نظری ندارم اما از سفر آقای روحانی به کیش آن هم همراه با خانواده دلخور شدم! این نیست آنچه باید سیره حاکمان در نظام اسلامی باشد! الگوی ما امیرمؤمنان علی علیه السلام است! آیا رفتارهای امام خمینی و آیت الله خامنه ای نباید برای همه مسئولین درس آموز باشد!! متاسفم...
سعید
چرا تو این سایت جهان تا یک مطلبی منتشر میشه یه عده به جون هم میوفتن و دعوای احمدی و روحانی (هاشمی) راه میندازن قبلیه یه غلطی کرده الانم توسط ی یکنفر دیگه داره تکرار میشه این که دیگه نیاز به دفاع کردن نداره!
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید همه چی ارومه
سعید
لازم به توضیح است که حضرات ایثار نموده اند والا اگر نبودمحدودیتهاحتما به آنتالیاودیگر نقاط دنیا هم سر میزدند! البته باید دید دلبندان این عزیزان نورروز رادر کجاها سپری نموده اند؟!
اعلی حضرت ... هم این جزیره را خیلی دوست داشت!!
خوش بحالشون
مرتضی
جهان لطفا در بالای نظرات بگذار:

دوستا گلم من عاشق احمدی نژادم ولی بیایید منطقی فکر کنیم:

اولا:آقای احمدی نژاد واقعا کار میکرد این همه 10روز خانه نشینی خانه نشینی نکنید آدم اشتباه میکنه

دوما:من با اینکه از هاشمی و روحانی خوشم نمیاد ولی انصاف بگذارید اونا هم انسانند و حالا برای تفریح رفتند کیش یا شمال مگه گناه کردند؟؟هاشمی این همه جون کند واسه مملکت این آخر عمری سفر نره؟

سوما:اینا که میگن پول کشیده بالا رفته کیش کوته فکریه بابا هم رییس جمهور و هم هاشمی حقوقشون بالاست زمان احمدی نژاد هم همینطور بوده و از قشرهای مرفه هستند

چهارما:درسته باید مسئولین با شرایط فقر مردم یک خورده رعایت کنند ولی خداییش سفر کیش برای مسئولین با توجه به درآمدشون هزینه ای نداره

پنجم:سفر به کیش برای من که هرمزگانیم و حقوق 1.5میلیون دارم باور کنید آرزوهه چون اگر بخواهم با خانواده سه شب بمانم با رفت و برگشت و تمام هزینه ها حداقل 3،4میلیون میشه،نمیشه که خانواده را ببری لب خیابون خوابئند

ششم:لطفا خودمان را با پولدارها مقایسه نکنیم
سوفیا لوره
معلوم میشه بی اطلاع هستی رفسنجانی بحرمانی قبل از انقلاب یک پاش آمریکا بود پای دیگرش ژاپن و بلژیک و سوئد و بعضی وفتها هم میرفت لبنان خود اکبر آقا در زمان ریاست جموریش با مجله نیوزویک مصاحبه کرده و به خبرنکار گفت من خودم با اتومبیلم 20 ایالت آمریکا را گشتم کشور بزرگی است برو تحقیق کن اصلا این بابا قبل از انقلاب غیر بساز بفروشی جهانگرد هم بوده
عبدالله
زنده باد هاشمی روحانی وخاتمی سه روحانی فهیم ودانا ومردمی که هشت سال یک ادم ....کشور را بهم ریخت
کلی خندیدم دمت گرم ننه قمر .
بنازم به این کامنت.واقعا که بی سوادی.سه روحانی مردمی.دو چیزی که به هیچ وجه به آنها نمیچسبه.روحانی فهیم و دانا و مخصوصا این آخری مردمی.
مطیع ولایت
Germany
با سلام
عزیزان توجه کنید, آخرالزمان شده, آدمهای با حال قبل حالا بیحال شدند,
اکثر انقلابهای قبل حالا عافیت طلب و دنیا طلب و
مسولانی مثل .و... حالا ادعای مالکیت انقلاب و کشور را دارند بچه ها و وابستگانشان کشور را ملک پریشانی میدانند.
یادتون رفته خونهای جوانان و شهیدان انقلاب رو بیمه کرده نه با اصطلاح فرماندهی آنها.
احمدی نژاد با همه انتقادهای که ازش میکنند باعث پیشرفت بزرگی در مملکتمان شد.
بیاییم با اتحادمان یارانمان رابسازیم.
Finland
آدم یاد شاهنشاه .....میفته ، در زمانی که مردم هفت شان گیر یازده شان است اینطوری زندگی کردن چه شباهتی به سیره امام راحل مان دارد خدا خودش به این ملت با آن روسایش رحم کند ، راستی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ وقت از این کارها کرده است ؟ و از آن بالاتر الگوی هاشمی در زندگی چه کسی است که ایشان از او اینگونه در زندگیشان پیروی میکنند. راستی مگر نباید زندگی مسئولین این نظام در حد اضعف مردم عادی باشد آیا این طور زندگی کردن در حد اضعف مردم عادی است ؟
United States
خوش به حالشون
علی
ه.... به همراه 200 نفر از خانواده و بستگان با هزینه ..... به کیش رفته . ر... هم به بهانه بازدید با خانواده اش به ایشان ملحق شد . بیچاره مردم . تورو خدا از یارانه هاتون صرف نظر کنید تا بیشتر به اینها خوش بگذره
محمد
با سلام
لینک ویژه نامه " همه مسولیم " ویژه شهید علی خلیلی و امر به معروف و نهی از منکر، در سایت مبارز کلیپ.
لطفا مطالعه و تا حد امکان در معرفی و توزیع آن اقدام فرمایید.
یا علی. التماس دعا.

http://www.mobarezclip.com/?p=4918&cpage=1 comment-6824
حمید
رفتند به کیش خوب که چی فضولی
حتما رفته بودند راهیان نور جهت تجدید پیمان با شهدا
نمیدونم در مراسم فاطمیه هم شرکت کردند یا نه.!!!
وحیده
بعععععله که شرکت کردند: هیئت بهرمانیهای مقیم کیش...
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
دارندگی و برازندگی . تازه یارانه اش را هم میدهد به دولت .
روح اله
یعنی یه اشتباهی کردم به این دولت رای دادم و حالا بدجور پشیمونم
ما گفتیم اینا میان کار می کنن برای مردم
رفتن خوش گذرونی
اشرافیت تا کجا؟!
خدایا خودت ببخش به خاطر رای اشتباهم!
سلام خدا بر هاشمی عزیز
پاچه خوار.
ایرانی
به وضع خودش نگاه میکند آنگاه یارانه مردم را قطع می کند!!!!
Switzerland
اشرافي گرايي
فامیل دور
هاشمی ، الهی خدا به راه راست هدایتت کنه
علی
اشتباها مثبت دادم!
علی
کیش رفتن بهتر ازسفرهای نمایشی وفریبکارانه به مناطق محروم وراهیان نوره.احمدی نژاد چرا یکبار درزمان ریاست جمهوری نوروز به مناطق جنگی نرفت؟اون سفرهای دوراول استانی به نقاط دورافتاده هم برای جلب رای مردم در دوره بعد بود چون دوره های بعدی فقط مراکز استان سفر می کرد
montazer
با سلام
آقای احمدی نژاد هم در دوران ریاست جمهوری و هم قبل از آن به این مناطق آمده بودن،‌ در یک سال هم به طور پنهانی خادم بودن.
احمد
توهین وتخریب رییس جمهور ورییس مجمع تشخیص ظلم به رهبری است.مدعیان ولایت مداری چرا دست برنمی دارید هاشمی اگر مناطق جنگی هم میرفت دارودسته ..... وهمفکران شما اجازه نمی دادند
عیسی
وای به حال این مملکت اسلامی و مردمش،شنیده بودم روحانی هم زیاد اهل تفریح و گشت و گذار است حالا به چشم دیدم...
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینها طرفداران سرمایه داری هستند
خب، شوهر عفت شورشی کجاها رفته؟
آقای زاکانی شما ایام عید کجا رفتید؟؟ لطفا پاسخ بدهید!!
دیدید احمدی نژاد عیدیه کجا رفته بود؟صورتتون چرا کش اومده؟رئیس جمهورم نبود یعنی هرجا دلش میخواست میتونست بره ولی کجا رفت؟یاد بگیرید؟
بهترین ویلای کیش مال اوست زحمت کشیده و با عرق جبین خریده که...
aral
جالبــــه ..!
بعد هی خبر پشت خبر که آقا بیاین از یارانتون انصراف بدین واسه ی نیازمندا یه کاری بکنیم..!!!
حاج اقا هوای کیش چه طور بود ؟
به خانواده خوش گذشت ؟؟؟
کسی چه میداند،شایدبرای بررسی دستگاه اب شیرین کن تشریف برده اند!؟
به كوري چشم دشمنان به هركجاي جهان سفر كرده اند نوش جانشان . اگر ميتوانيد شما از دروازه شهرتان خارج شويد . هه هه هه ...
مصطفی احمدی روشن
خداییش.......کاشی میرفتن نییویورگ ..یه قرار تلفنی برای شب نشینی با آقای اوباما می زاشتن...حال وهوای کاخ سفید هم فکر کنم خوب باشه ....کی بخیله والا...(آخه توی تعطیلات!!!! دنبال آزادی مرزبان های گروگان گرفته شده ...قانون را رعایت باید کرد.!!!!! ؟؟)
Iran, Islamic Republic of
خوش بگذره...
یه نفر...
Iran, Islamic Republic of
عجب تدبیری!!! واقعا آیا این رفتار رئیس جمهور به مردم امید میده؟؟؟؟؟؟
abbas
ملت . خود کرده را تدبیر نیست
گیرسنج
رفته برای مصلحت نظام تفکر کنه شاید. گیر ندین . اجرکم عندالله.
به امید ریشه کن کردن اشراف گری خصوصا در بین مسولین توسط رییس جمهوری اصولگرا در سه سال دیگه
شاه
.... هر جا که رفتند
مردم از یارانه انصراف بدین چون ما می خواهیم بیشتر گز کنیم
امید
بهتره فکر مردم باشه که بااین همه گرونی که آورده داره کمرشون میشکنه نه فکر رفتن به کیش وتفریح کردن
حاکمان باید الگوی مردم باشند .حضرت علی (ع) میفرمایند .اگر مسلمانی شب را بخوابد درحالی که همسایه اش گرسنه باشد از دین خارج است .درحالی که مردم ایران امسال به دلایل اقتصادی نوروز سختی داشتند معنی این سفرها چیست . یعنی دوری مسئولین از مردم واین حاصلش خسارتی دیگر است .پناه بر خدا
....!!