سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

توضیح بانک مرکزی درباره پیش فروش سکه

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 272169
در حالی که رئیس کل بانک مرکزی طی روزهای قبل اعلام کرده‌اند، بزودی پیش فروش سکه آغاز خواهد شد ، از همان زمان‌ها بود که اخباری در خصوص نحوه پیش فروش سکه، میزان و حتی قیمت آن نیز منعکس شد که در همین زمینه بانک مرکزی اعلام کرد که چگونگی پیش فروش سکه تنها از سوی این بانک اعلام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دستورالعمل اجرایی ناظر بر پیش‌فروش مسکوک طلا توسط کارشناسان بخش‌های تخصصی بانک مرکزی در دست تهیه است و پس از بررسی ابعاد مختلف و نهایی‌شدن موضوع، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید و اغلب مطالبی‌ که طی روزهای اخیر، پیرامون نحوه پیش‌فروش سکه در رسانه‌های مختلف منتشر ‌شده است، گمانه‌زنی است.

بر اساس این گزارش، پس از نهایی‌شدن دستورالعمل یادشده و بررسی موضوع از جوانب گوناگون، مراتب از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی در سطح گسترده‌ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی تنها مرجعی است که دیدگاه‌ها و نقطه نظرات این بانک را به طور رسمی به اطلاع عموم می‌رساند.حال باید دید با اطلاعیه‌ای که بانک مرکزی صادر کرده تغییری در شرایط پیش فروش سکه ایجاد خواهد شد و یا اعداد و ارقامی که طی چند روز اخیر از سوی رسانه‌ها و حتی مسوولان منتشر شده تایید خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *