جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

افت بورس شدید شد

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 378162
در بازار امروز بورس تهران روند نزولی قیمت ها با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد و شاخص بورس با ریزش ۴۳۸ واحدی مواجه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در معاملات سومین روز هفته روند نزولی بورس تهران شدت گرفت و قیمت سهام شرکتها با شدت بیشتری به افت خود ادامه داد به طوری که اغلب سهام شرکتها به رنگ قرمز درآمد و دماسنج بازار سرمایه با ریزش ۴۳۸ واحدی مواجه شد.

در بازار امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس،مخابرات،ملی مس،تاپیکو،نفت و گاز پارسیان و توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر منفی را در افت بورس گذاشتند از سوی دیگر تنها شرکتهای بانک صادرات و اقتصاد نوین بار مثبت شاخص را به دوش کشیدند و با رشد اندک خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز پارس الکتریک،لامپ پارس و گلوکوزان از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و پارس پامچال،کاغذ سازی کاوه و صنعتی آما بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند. در بازار امروز همچنین تعداد ۱۱ میلیون و ۳۲۷ هزار سهم معادل ۲۲.۶۵ درصد از سهام شرکت سیمان سفید نی ریز از طرف شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم ۲۴ هزار و ۲۱ ریال و ۱۴.۸ درصد از سهام شرکت سیمان خزر از طرف شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم ۷ هزار و ۳۹۳ ریال در عرضه شد.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از ۴۵۷ میلیون سهم به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح ۳۲۷ هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Amir
این هم نشانه عملکرد موفق دولت است که اکثر سهم ها زیر قیمت ارزندگی آنها معامله می شوند

البته ببخشید بدون شناسنامه حرف زدم
United States
به جهنم
بي سواد
اصلا شما سواد داري كه داري حرف با حساب و منطقي ميزني مثل اينكه دلت ميخواد نفرينت كنن بري جهنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
l
سرور
نیازی به رفتن نیست. دارند زحمت می کشند جهنم را می آورند!