جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

میلانی ها چرا و چقدر پول می خواستند تا به تلویزیون بروند؟

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب: 328464
بحث داغ فوتبال ایران یک روز بعد از بازی پرسپولیس و میلان ، شایعات درباره این پول هایی هست که می گویند از تلویزیون خواسته شده بود.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ ناگهان اتفاقی جنجالی رخ می دهد سر میز شام است. دو گروه برنامه ساز ورزشی سیما می خواهند هر طور هست چند ستاره تیم میلان را به برنامه های شان ببرند. میلانی ها اما اصلا چنین قصدی ندارند. آنها که در سفر 36 ساعته شان به ایران تقریبا مجالی برای استراحت نداشتند ، از این کار سر باز می زنند. ادعای شان این است که رفتن به تلویزیون اصلا در برنامه های شان نبوده است. آنها که ظهر روز بازی به دلیل عدم دریافغت 30 درصد از مبلغ قراردادشان شاکی بودند ، این بار اصرار دارند که حاضر به رفتن به تلویزیون نیستند.
 
نرفتن آنها به تلویزیون توفانی به همراه خواهد داشت. اینکه 90 برای این شب برنامه ریزی کرده است و کلی تبلیغات داشته . از سوی دیگر برنامه ورزش از نگاه 2 هم برای پنجشنبه شب خود ، اینچنین برنامه ریزی کرده بود و حتی پخش زنده از برج میلاد داشت. سر میز شام ، قاضی میرسعید ، رویانیان ، باره سی و نماینده باشگاه میلان دور یک میز نشسته اند. ابوالفضل اکبری تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه 2 آنجا شنیده است که درخواستی 11 هزار دلاری برای حضور میلانی ها در تلویزیون مطرح شده است. این ارقام را البته رویانیان هم تائید می کند اما او می گوید این مشکلات را دلال ها به وجود آوردند . البته بحث مسئولان باشگاه درباره مالدینی هم این بوده است که پائولو اصلا نمی خواسته از هتل بیرون بیاید. اینکه بحث 50 هزار دلار اصلا با او مطرح هم نشده بود. با این وجود صبح روز بعد این خبر در رسانه ها پیچید. عادل فردوسی پور بعد از حرف های دو نفره رویانیان و باره سی صاحب این شانس می شود که 3 بازیکن میلان را در برنامه اش داشته باشد. باره سی و ماسارو در برنامه ، گتوسو هم از طریق ارتباط تصویری.
 
عادل علاقه ای به حرف زدن در این باره ندارد. او البته برای حضور این مهمانان پولی نپرداخته. 90 این قدر پول ندارد که پول عوامل برنامه اش را بپردازد تا چه رسد به اینکه برای 3 مهمان بتواند 10 هزار دلار یعنی 30 میلیون تومان بدهد. او حاضر به مصاحبه نیست اما دوستان نزدیکش که با او همکلام شده اند و درحین کنارش بودند می گویند عادل شخصا با گتوزو حرف زده. مالدینی هم هیچ پیشنهادی برای دریافت پول نداشته است.
 
اگرچه پرسپولیسی ها در برنامه اعلامی شان گفته اند حضور در تلویزیون را به میلانی ها اعلام کرده بودند اما در قرارداد منعقده میان باشگاه و میلان چنین چیزی مکتوب نبوده است. به همین دلیل باید برای حضور آنها در تلویزیون با خود بازیکنان هماهنگ می شده است. برای مثال واسطه های میلان برای حضور ابراهیم با و بوبان در برنامه ورزش از نگاه 2 رقمی 10 هزار دلاری درخواست می کنند که شبکه دویی ها هم کلا بی خیال می شوند. این همزمانی دو برنامه و رقابت بین دو شبکه هم اتفاقا به این فرصت مناسب برای چنین اتفاقاتی کمک می کند. اگرچه در نهایت قصه ختم به خیر می شود.مالدینی هم دلیل نرفتنش به هتل خستگی زیاد و فشار برخورد هواداران بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *