چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

هشدار به رئیس جمهور: آغاز توزیع سکه های انتخاباتی

شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 196560
مطالب آقای جنتی در باره جریان انحرافی مطالبی نبوده که ایشان از روی حدس و گمان زده باشد و ریشه در مستنداتی دارد که در اختیار مسئولان کشور است ؛ باید دلسوزان نظام زودتر برای این مساله تدبیر کنند.
به گزارش جهان حجت الاسلام حسن نوروزی ، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی به اعتدال گفت: جریان انحراف که در دل دولت شکل گرفته و فعالیت می کند، اهداف مزورانه خود را به عناوین مختلف دنبال می کند و سعی در بر هم زدن روابط قوای کشور دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: جریان انحرافی برای رسیدن به مقاصد و اهداف خود حتی از همسو شدن با منافقین، توده ای ها و آشوب طلبان حوادث پس از انتخابات ابایی ندارد و حتی گاهی با دشمنان غربی ایران، هم کاسه و هم پیاله می شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: این گروه با پول های باد آورده می خواهد مجلس بعدی را در اختیار بگیرد و توزیع سکه ها ، اطعام ، احسان و خرج های عجیبی هم اکنون در برخی نقاط کشور توسط این گروه راه افتاده و اگر نظام دقت نکند ، بیش از این خواهد شد.

وی به هشدارهای اخیر دبیر شورای نگهبان در این خصوص اشاره کرد و گفت : مطالب آقای جنتی در باره جریان انحرافی مطالبی نبوده که ایشان از روی حدس و گمان زده باشد و ریشه در مستنداتی دارد که در اختیار مسئولان کشور است ؛ باید دلسوزان نظام زودتر برای این مساله تدبیر کنند.

نوروزی تصریح کرد: جریان انحرافی از بودجه های قسمتهای مختلف دولت که مصوب مجلس نیست و برخی جاها مانند مناطق آزاد که دیوان محاسبات روی آن نظارتی ندارد و بودجه آنها تنها زیر نظر رییس جمهور است؛ در حال سواستفاده های کلان است.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه آقای احمدی نژاد اعتماد زیادی به این جریان دارد و وفاداری بیش از حد ایشان به این جریان ، اشتباه مسلم وی است و کشور را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
برخی نمايندگان مجلس قانون شكنان هستند زيرا قانون شرعي اسلام را شكستند و به وقف غير قانوني دانشگاه آزاد راي دادند و اينها منحرفند و سندشان همان راي دادن شان مي باشد . راي مادامالعمر دادن برخی دیگر از نمايندگان مجلس به حقوق مادامالعمر نمايندگان ريشه در انحراف آنها دارد . این نماينداگان مجلس همان نمايندگان جاسبي هستند و منحرف اصلي نمايندگان مجلس هستند نه امثال مشايي .