پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زمان همایش سراسری خانه‌های مطبوعات

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 436761
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: همایش سراسری خانه‌های مطبوعات با حضور وزیر ارشاد در محل کتابخانه ملی برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور اظهار کرد: همایش سراسری خانه‌های مطبوعات روز شنبه ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار در محل کتابخانه ملی تهران برگزار می‌شود. تاکنون انتخابات خانه های مطبوعات ۲۵ استان بر اساس اساسنامه جدید برگزار شده است.

مدیر مسئول روزنامه سراسری مردم سالاری و روزنامه محلی پیام استان سمنان با تاکید بر اینکه در این همایش که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دست اندرکاران معاونت مطبوعاتی برگزار می‌شود، مطالبات خبرنگاران و خانه های مطبوعات استانها بررسی خواهد شد.

کواکبیان افزود: پس از پایان همایش عمومی، نشست اختصاصی خانه مطبوعات کشور به منظور تبیین اولویت‌ها و برنامه‌های شش کمیته حقوقی، رفاهی، اطلاع رسانی، آموزشی، پژوهشی و استانها برای یک سال آینده برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *