سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۷

عملياتي شدن توصيه منافقين از سوي فتنه گران

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 109368
روزنامه رسالت نوشت:

جريان فتنه براي عملياتي کردن فراخوان گروهک منافقين در روزهاي معلم و کارگر دست به کار شد. گروهک منافقين هفته گذشته با صدور اطلاعيه اي از عوامل داخلي و سردمداران جريان فتنه سبز درخواست کرد براي روزهاي کارگر و معلم به تحرکات همراه با اغتشاش دست بزنند.

در همين راستا شنيده شده برخي عناصر افراطي جريان فتنه در روزهاي اخير همفکري هايي با برخي عناصر داشته و تحرکاتي را آغاز کرده اند.

اخبار رسيده حاکي است دست اندرکاران جريان فتنه مشورت هايي با شيخ ساده لوح داشته اند که وي با اصل شروع تحرکات موافقت کرده اما زمان آن را در سالگرد برگزاري انتخابات مناسب دانسته است. اما شنيده شده موسوي هم با اصل موضوع موافق است اما به دست اندرکاران مراسم ابراز نگراني کرده که چون در بدنه جنبش سبز ريزش هايي به وجود آمده لذا بعيد مي دانم مراسم آبرومندانه اي بتوان برگزار کرد.

موسوي با اذعان به برخي حرکات افراطي جريان سبز در روز عاشورا گفته است: اين حرکات باعث شده نيروهاي متدين و علاقه مند به نظام از بدنه جنبش سبز روي گردان باشند و لذا قبل از ايجاد اطمينان در ميان مردم نبايد فراخوان عمومي داشته باشيم.

به رغم مخالفت دو تن از سران فتنه با تحرکات روز کارگر و معلم، شنيده شده لايه هايي از مخالفان نظام که خود را در پشت جنبش سبز پنهان کرده اند اصرار دارند طي فراخواني از معلمان و کارگران دعوت کنند در روزهاي 11 و12 ارديبهشت تجمعاتي در تهران و برخي استان ها داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت اگر به قشرهای پائین دست جامعه رسیدگی کند که شامل کارگر معلم کارمند پرستارو .. است که در اصل زحمت کشان این جامعه هستند دیگر نباید نگران اینگونه فراخوانها باشد. مگر فکر می کنید چند در صد از اینهایی که به خیابانها آمدند بخاطر اغراض سیاسی آمدند نه ، حقیقت این است که به خاطر کمبودهای اقتصادی و اجتماعی پا به خیابان گذاشتند و به فراخوان شیطان واجب مثبت دادند . وقتی دکتر در آن سر دنیا یک روزه خانه می سازند خوب هنر است ولی چرا این هنر را یک ماهه در همین جا نشان نمی دهند .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر رسالت فتنه گر .
درود بر موسوی - کروبی - خاتمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر هم كسي نخواهد يا نتونه به راحتي اين فراخوان ها رو بخونه به جاش يه سر كه به سايت شما بزنه براحتي مي تونه بفهمه و كي و كجا بايد تجمع كنن.
اين چه خبراييه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مي‌بينم كه بدجور به .....افتادين فاتحه‌تون خونده‌س
United States
خدا موسوي و كروبي را اگر قابل هدايت هستند هدايت كنه ، اگر نيستند اين انقلاب و نظام و مردم را إز شرشان خلاص كنه.
Iran, Islamic Republic of
روز جهانی ایدز و کودک و تلویزیون و روز ترک اعتیاد و خیلی روزهای دیگه هم هستند که متوهمان سبز میتونن اون روزها رو ه عنوان روز موعود در نظر بگیرند!!!
Iran, Islamic Republic of
یک کلام حرف دل ملّت ایران را میگویم و بس :
« مرگ بر منافقین و لائیک های بی دین و ایمان و خدانشناس »