جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خلبان آلمانی باعث معطلی هواپیمای‌مرکل شد

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 169164

علاالدین بروجردی گفت: اشتباه خلبان آلمانی در ارائه کد ورود به آسمان ایران موجب تاخیر دو ساعته برای دریافت اجازه ورود به آسمان کشورمان شده است.

 علاالدین بروجردی در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به خبر مخالفت موقتی ایران با عبور هواپیمای حامل آنگلامرکل صدراعظم آلمان از آسمان ایران، گفت: اشتباه خلبان آلمانی در ارائه کد ورود به آسمان ایران موجب تاخیر دو ساعته برای دریافت اجازه ورود به آسمان کشورمان شده است.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: روزانه چند صد پرواز خارجی به آسمان ایران وارد شده و از حریم هوایی ایران استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی برای هیچ هواپیمایی ایجاد نمی‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر خلبان آلمانی کد ورود به آسمان ایران را به درستی به پدافند جمهوری اسلامی اعلام می‌کرد، هیچ مشکلی برای ورود این هواپیما به آسمان ایران نبوده و این هواپیما هم به مانند صدها هواپیمای دیگر که روزانه از آسمان ایران استفاده می‌کنند به آسمان ایران وارد شده و از حریم هوایی ایران استفاده می‌کرد.

سخنگوی "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان امروز سه شنبه اعلام کرد به دلیل مخالفت موقتی ایران با عبور هواپیمای حامل مرکل از آسمان این کشور، وی با تاخیر به هند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر کس این کار را کردئه دمش گرمممممممممممممممممم