سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۲

کی‌روش در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس؟!

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 409761
«کارلوس کی‌روش»، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از سوی مالک باشگاه لیگ برتری کویینز پارک رنجرز مورد توجه واقع شده است.
کی‌روش در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس؟!
به گزارش جهان به نقل از مهر، «تونی فرناندس»، مالک مالزیایی کویینز پارک رنجرز که مالکیت شرکت هواپیمایی ایر آسیا را هم در اختیار دارد خواستار به خدمت گرفتن «کارلوس کی‌روش» شده است.

پس از برکناری «هری ردنپ»، هدایت موقت این تیم تا پایان فصل بر عهده «کریس رمزی» است و بازیکنان رابطه بسیار خوبی با این مربی در رختکن دارند با این حال فرناندس بر روی توییتر خود نوشته که «مربی رویایی» خود را پیدا کرده است.

بر پایه دگزارش دیلی میرر، وی در نظر دارد برای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر با سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران وارد مذاکره شود و هدایت تیم خود را به این مربی ۶۱ ساله پرتغالی که دستیار «سرآلکس فرگوسن» در تیم فوتبال منچستر یونایتد بود، بسپارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این آقا هر وقت موعد مذاکره با ایرانی ها میشه یه دفعه از چند جا پیشنهاد دریافت میکنه!! همش بازیه برا اینکه مبلغ قرارداد رو نجومی تر کنه. خدا کنه از ایران بره و کمتر پول بیت المال رو خرج سفرای خارجی کنه
چه ساده ایم ما
فقط بازارگرمی است!