جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۲

دروغ پراکنی جدید منافقین علیه ایران +تصویر

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 409662
علیرضاجعفرزاده رئیس دفتر واشنگتن گروهک تروریستی منافقین مثل معرکه‌گیری‌های قبلی خود خبر از سایت مخفی اتمی ایران در لویزان داد.
دروغ پراکنی جدید منافقین علیه ایران +تصویر
به گزارش جهان به نقل از مجاهدین، دور تازه مذاکرات هسته ای روز جمعه (اول اسفند) با گفت وگوی معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا و نیز در بخشی با حضور هلگا اشمید معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به مدت دو روز آغاز شد. وزیران خارجه ایران و آمریکا نیز از روز یک شنبه (سوم اسفند) و با همراهی وزیر انرژی آمریکا و رییس سازمان انرژی اتمی ایران مذاکرات را به طور دو جانبه دنبال کردند. در این دیدارها معاونان وزیران خارجه نیز حضور داشتند.

همچنین نشست عمومی معاونان وزیران خارجه ایران ۱+۵ نیز برگزار شد. هم زمان نیز مذاکرات کارشناسی میان هیات های ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا انجام شد.

در پایان مذاکرات چهار روزه ژنو نیز یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات هسته‌ای از دوشنبه هفته آینده(۱۱ اسفند) در ژنو با گفت‌وگوی وزیران خارجه ایران و آمریکا آغاز می‌شود و در ادامه به طور جمعی در سطح معاونان وزیران خارجه ۱+۵ و ملاقات‌های دوجانبه انجام می شود.

اما هر زمانی که مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ به نقاط حساسی می رسد سر و کله گروهک تروریستی منافقین نیز پیدا می شود و آنها به نیابت از رژیم صهیونیستی( و حتی در برخی مواقع جلوتر از آنها) سعی می‌کنند با مثلا افشاگری تازه صحنه مذاکرات را به ضرر ایران و به نفع غرب تغییر دهند. این دور از مذاکرات نیز از این قاعده مستثنی نبود و گروهک با آب و تاب زیاد خبر از افشاگری جدید اتمی ایران داد.

صبح روزسه‌شنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۳ (به وقت محلی) علیرضا جعفرزاده رئیس دفتر واشنگتن گروهک نفاق در کلوب خبرنگاران واشنگتن مثل معرکه‌گیری‌های قبلی خود خبر از سایت مخفی اتمی ایران در لویزان داد و مدعی شد که ایران در این سایت سانتریفوژهای پیشرفته غنی‌سازی اورانیوم برای تسلیحات اتمی نصب کرده است.

https://www.jahannews.com/images/docs/000409/n00409662-b.jpg

گروهک برای باور پذیر کردن ادعاهای خود تصاویر ادعایی این مکان خیالی را نیز منتشر کرده است که به احتمال زیاد از سوی رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار گرفته است. جعفرزاده همچنینی مدعی شد که این اطلاعات قابل اتکا بوده و باید از سوی آژانس مورد استناد قرار بگیرد!

بیش از ۱۰ سال است که منافقین به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی با انواع دروغ پراکنی سعی کرده‌اند که جامعه جهانی را علیه ایران بسیج کنند. متاسفانه در طول سالهای گذشته بخشی از ادعاهای منافقین نیز مورد استناد آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده که غیر از انحراف مسیر هیچ فایده دیگری نداشته و آژانس بعد از هربار از بررسی این اسناد و صدها ساعت بازدید و اطمینان از دروغ بودن آنها حاضر به اذعان به اشتباه خود نشده است.

با شکست در توقف برنامه هسته‌ای ایران منافقین، سیا و موساد وارد فاز ترور دانشمندان هسته‌ای ایران شدند که حتی در این مورد نیز سر بی مغز رجوی و دار و دسته‌اش به سنگ خورد؛ چرا که از زمان ترور این دانشمندان آمار ورودی دانشجویان نخبه به رشته‌های مربوط به فناوری هسته‌ای به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

در واقع تنها فایده منافقین برای آمریکا و رژیم صهیونیستی شاید فقط همین باشد که در آستانه هر دور از مذاکرات با داستان سرایی بتوانند امتیازی بگیرند. ولی ملت ایران مسیر خود را انتخاب کرده است. با مذاکره یا بدون مذاکره با مثلا افشاگری منافقین یا بدون آن و با هر نمایش و خیمه شب بازی جدید یا کهنه هرگز از مسیری که رفته باز نخواهد گشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
United Kingdom
خدا ريشه شان را بكند. هر چه گرفتاري داريم از دست و زبان اينها داريم. از ابتداي انقلاب با ترور و سپس با اتحادشان با صدام و بعد با دروغهايشان در باره ي برنامه ي اتمي ايران. خدا ريشه شان را بكند.
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
تمام این مشکلات و گرفتاریها و مسایلی که کشور به واسطه دروغها و جوسازیهای انرژی هسته ای تحمیل شده، اولین جرقه و کبریت آن به دست کثیف و ناپاک این مزدوران و خائنان در سال 81 انجام شود و بعد هم تا توانستند بر آتشی که خود برای مردم شان افروخته بودند دمیدند و دمیدند تا به امروز که این هزینه ها را به کشور تحمیل کردند.
من مانده ام این حیوانهای داعشی صفت برای مرگ ایرانی هایی که به واسطه شدت تحریمها دارو به آنها نرسید به خاطر گرانی های که به مردم به ویژه قشر مستضعف و محروم تحمیل شد به خاطر شرمندگی یک پدر بیکار در قبال درخواستهای خانواده و فرزندان به خاطر فقیرتر شدن این مردم و گرسنگی افراد محروم جامعه و... فردای قیامت در محمکه عدل الهی چه جوابی دارند؟!!! آیا می خواند خدا را هم با تئوریهای آش شله قمکار سوسیالیستی و کمونیستی و دموکراتی خود و ایدئولوژی های بی پایه و اساس خود توجیه کنند؟!!! انشالله که همان مسعود رجوی حیوان صفت شهوتران ویا آن عفریته مریم رجوی یا . و.... شفاعتشان را بکنند و هر جا که آنها رفتند اینها هم همدم و همنشینشان باشند...
قابل توجه ملت ایران: این دروغگویان همان دوستان فایزه ... هستند
اراکی
Iran, Islamic Republic of
مزید اطلاع فائزه خانم هاشمی که معتقدند بهائیان و منافقین انسانهای خوبی هستند !!!!!
روژین اسدی
مه فشاند نور و سگ عوعو کند ...
فائزه خانم تحویل بگیره خیانت و رذالت منافقین در تاریخ ایران بی سابقه بود ستون پنجم دشمن در جنگ عراق با ایران
ط ت صالح
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
رضا
خاااااک عالم بر سرت.
Iran, Islamic Republic of
منافقان هم مانند نتانیاهو دلواپس شده‌اند!!
اقا اصلا داریم ، ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا دیگه هم داریم تا چشتون در بیاد مزدوران وطن فروش
مرگ بر منافق
Italy
افشاگری مقاومت ایران درباره سایت ...