پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
خواجه‌نوري در استاديوم آزادي اجرا مي‌‌كنند

اركستر 50 نفره سرود پرسپوليس در فينال

يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب: 115361
اركستر 50 نفره «داريوش خواجه‌نوري» فردا در بازي فينال پرسپوليس-گسترش فولاد تبريز، قبل و بعد از بازي كنسرت خود را برگزار مي‌كند.

داريوش خواجه‌نوري آهنگساز و سرپرست گروه در گفت‌وگو با  فارس گفت: بازي فينال پرسپوليس فردا (دوشنبه 3 خرداد) در استاديوم آزادي برگزار مي‌شود، براساس برنامه‌ريزي اركستر 50 نفره بنده قبل و بعد از بازي در اين استاديوم كنسرتي را برگزار مي‌كند. 

وي ادامه داد: قبل از اين بازي، اركستر قطعاتي از بنده را همچون كلبه، پرنده، دنياي رنگي و ... را اجرا خواهد كرد و بعد از بازي و در جشن احتمالي قهرماني پرسپوليس براي اولين بار سرود رسمي اين تيم را براي اولين بار با اركستر بزرگ اجرا مي‌كنيم. 

اين خواننده بيان داشت: در اجراي سرود پرسپوليس، بازيكنان فعلي كه در مسابقه حضور دارند نيز در كنار اركستر اين سرود را مي‌خوانند.
اين نوازنده گيتار با اشاره به سازبندي اركستر گفت: تقريبا 12 ويلن، سازهاي پاپ و گروه كر اركستر 50 نفره ما را تشكيل مي‌دهند كه البته به خاطر مقررات استاديوم تمامي نوازندگان،‌ از هنرمندان مرد هستند.
خواجه نوري در خاتمه خاطرنشان كرد: سرود رسمي پرسپوليس براي اولين بار در اين روز با اركستر بزرگ اجرا مي‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *