جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

افسانه دولتی یا امت ولایتی

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 335565
بدانید این افسانه هرزمان که ولی امر کند و یا امت احساس کند به وقوع خواهد پیوست و هر بار با شکوه تر از دفعه قبل.
به گزارش جهان، وبلاگ "نه دی هشتاد و هشت" نوشت:
من قبول دارم که بعضی حضرات فتنه گر 9 دی را افسانه بدانند و آن را افسانه دولتی و حکومتی بخوانند نه اینکه قبول دارم بلکه به آن افتخار می کنم چون برای این خیال بافان که فکر می کردند بیشمار هستند دیدن امتی واحد که سالها است پای ولایت مطلقه فقیه ایستاده اند واقعا افسانه است و از آنجایی که حکومت ما از خود امت است و امت از حکومت و فاصله ای بین امت و حکومت نیست واصل دولت بر خواسته از رای مردم با حکم و امر ولایت مستقر می شود. پس 9دی ما را افسانه حکومتی بخوانید هرچند ما به آن امتی پیروی ولایت می گوییم.
 
اما بدانید این افسانه هرزمان که ولی امر کند و یا امت احساس کند به وقوع خواهد پیوست و هر بار با شکوه تر از دفعه قبل
 
و بدانید ما امت پای حکومت و نظام خود هستیم و به این بودن افتخار کرده و می کنیم و از حضرت حق شبانه روز برای پایداری این نظام که خار چشم زور گویان دنیا است دعا می کنیم
 
وبدانید ما کسانی هستیم که قدم از قدم بر نمی داریم مگر مطمئن شویم مسیر ، مسیر خداست ...
 
حال می خواهد ان مسیر از مرگ بر آمریکا محقق شود و یا مرگ بر صدام، می خواهد شعارش مرگ بر انگلیس باشد و یا اسرائیل را غده سرطانی بنام.
 
و بدانید ما همیشه برای افسانه سازی آن هم از نوع حکومتی و ولایتی اش آماده ایم، خواستید امتحانش برای ما ضرری ندارد ولی برای شما حتما خواهد داشت....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *