شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶

اظهارات روحانی سوژه‌ی رسانه‌های معاند

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 425268
در حالی که رسانه های معاند در پی اثبات اظهارات خود در خصوص سالم نبودن انتخابات ایران بودند،‌ اظهارات امروز روحانی خوراک خبری این رسانه ها شد.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، اظهارات صبح امروز روحانی در همایش سراسری فرمانداران کشور از آنجایی که محتوی برخی از نکات مورد علاقه رسانه های معاند بود، در کمتر از چند ساعت خوراک خبری این رسانه‌ها را فراهم کرد.

در حالی که همواره انتخابات ایران سالم، آزاد و شفاف بوده است و رهبری هم بارها بر این موضوع تأکید دارند، "انتخابات سالم، آزاد وشفاف" در اظهارات امروز روحانی کلید واژه مشترک این رسانه ها شد.

این رسانه ها با ذوق زدگی کامل این اظهارات روحانی را شاهد تبلیغات قبلی خود درباره وضعیت انتخابات در ایران دانستند به طوری که گویا تا پیش از این هیچ انتخابات آزاد، شفاف و سالمی در ایران برگزار نشده است.





با توجه به اینکه سیاست رسانه‌های معاند و ضد نظام همواره اختلال در روند انتخابات در کشور بوده و همواره تلاش کردند تا نقاط سیاه و مبهمی در انتخابات های کشور نمایش دهند و سلامت این انتخابات را زیر سوال ببرند، این اظهارات روحانی شرایط این برداشت را برای رسانه های معاند فراهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *