جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۶

آرمیتا روزت مبارک...

پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 377460
آرمیتا فرزند شهید رضایی نژاد که پدرش را جلوی چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچولوی ایرانی امروز می تواند خاص ترین روز زندگیش باشد؛ آرمیتا حالا پدری ندارد که مانند خیلی از پدرانی که دخترانشان را بغل می کنند و این روز راتبریک می‌گویند به او هم تبریک بگوید.
آرمیتا روزت مبارک...
به گزارش جهان به نقل از دانا، اول ذی القعده مصادف با تولد حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده، روزی که مقام دختر در جامعه گرامی داشته شده است و خانواده‌هایی که صاحب دختر هستند یا به قول بزرگان "صاحب رحمت" هستند مقام دخترانشان را ارج می‌نهند.

اما روز دختر برای دخترانی که پدر ندارند شاید روزی خاص‌تر باشد؛ دخترانی که پدرانشان را به هر دلیلی از دست داده اند.

معمولا دختر علاقه زیادی به پدر دارد وابستگی که دختران به پدر دارند را شاید نتوان حتی به زبان آورد. که این وابستگی به نوعی دو طرفه است.

آن طرف در سرزمینهای اشغالی فلسطین کودکان بی گناه هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند و پدران خود را از دست می‌دهند روز دختر برای آنها هم متفاوت است که بدون تبریک پدر تنها نظاره گر جنازه پدرانشان هستند.

امروز اگرچه غزه توانست با مقاومت خود حصر غزه را بشکند؛ اما با گذشت بیش از یک ماه جنگ، دختران زیادی هستند که پدر ندارند و پدران زیادی بر جای ماندند که از دخترانشان تنها یک خاطره مانده است.



۳ سال از سالروز شهادت شهید داریوش رضایی نژاد می گذرد و هنوز هم دختر این شهید بزرگوار جای خالی پدرش را حس می کند.

آرمیتا فرزند شهید رضایی نژاد که پدرش را جلوی چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچک ایرانی امروز می توانست خاص ترین روز زندگیش باشد؛ آرمیتا حالا پدری ندارد که مانند خیلی از پدرانی که دخترانشان را بغل می کنند و این روز راتبریک می‌گویند به او هم تبریک بگوید.

آرمیتا حالا حسرت تبریک گفتن پدر را در دل دارد او امرور دختر ایران است و همه پدرانی ایرانی به آرمیتای عزیز به مناسبت روز دختر تبریک می‌گویند تا هیچ وقت جای خالی پدر شهیدش را احساس نکند.

دختران زیادی هستند که امروز می توانستند از پدران خود تبریک دریافت کنند اما پدرانشان خون خود را هدیه کرده اند تا دختران و پدران زیادی در امنیت و آسایش زندگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آرمیتاجان روزت مبارک دخترم
تارینه
امثال ارمیتای عزیز تو کشورمون زیاده.....کسانی که امروز حسرت شنیدن یه تبریک از پدرشون به دلشون مونده, تا ما راحت تر زندگی کنیم. قدر این انقلاب وولایت
فقیه مون رو بدونیم تا خون این عزیزان پای مال نشه.
ارمیتا جون روزت مبارک
سلام آرمیتا جان

روز دختر را به تو و تمامی دختران شهدا تبریک عرض می نمایم. انشا ا... سربلند و عزتمند باشید.
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
ولادت وحضرت معصومه(س)را که به نام روز دختر نامگذاری گردیده را به همه دختران ایران بخصوص نماد دختران شهید کشورمان،آرمیتای عزیز تبریک میگم.
آرمیتای عزیزم همیشه بدان و آگاه باش ولایت فرزندانی که پدر ندارندبا امام زمان است ویقینا حضرت به فرزندانی که پدرانشان را در راه اعتلای دین وکشوروحریت از دست داده اند،عنایت ویژه دارند.
لذا اگر فرصتی شد و دلت با دل مولایمان گره خورد
به یاد همه باش...
محسن
سلام خانم، سلام آرمیتای نازنین، روزت مبارک.....
الهی دیگه هیچ وقت غم نبینی خانم.
من هم مثل تو بابا ندارم . حتی خانمی ، دختر هم ندارم .
آرمیتا خانم تولدت مبارک ...........
دادش طالقانی
United States
ارمیتا پدرش شهید شده ولی مطمئن باشد میلونها خواهر و برادر و نوکر مثل من دارد کوچگتم خواهر کوچلو