پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۸
خداداد:

کی‌روش کسی را آدم حساب نمی کند!

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 417861
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی از مدیران و مسئولان آقای کی‌روش را از نزدیک ندیده‌اند به همین خاطر می‌ترسند و فکر می‌کنند چون کی‌روش سرمربی رئال مادرید بوده از یک سیاره دیگر آمده است.
کی‌روش کسی را آدم حساب نمی کند!
به گزارش جهان، خداداد عزیزی سرمربی فوتبال شهرداری تبریز در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کیروش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: من فقط می‌توانم بابت این تصمیم اظهار تأسف کنم چون وقتی هم حرفی می‌زنیم توپ را می‌اندازند به زمین مردم.

اتفاقات عجیبی در فدراسیون می‌افتد

سرمربی شهرداری تبریز افزود: اگر قرار بود بر اساس رأی مردم عمل کنید دیگر این‌همه مذاکره و درصد گفتن و حرف‌وحدیث نیاز نبود و همان اول کار را تمام می‌کردید از طرفی یک عده به‌جای اطلاع‌رسانی در صداوسیما یا روزنامه‌ها شروع کردن به تبلیغ و حمایت از آقای کیروش و کوبیدن عده‌ای دیگر و حتی بعضی روزنامه‌ها به بیلبورد تبلیغاتی کیروش تبدیل شده بودند.

وی تأکید کرد: این ماجراها دقیقاً عین فیلم‌های هندی شده است و فقط چند درخت کم دارد. من نمی‌توانم متوجه شوم ماجرا چیست تا دیروز می‌گفتند وزارت ورزش مخالف است الآن می‌گویند نظر وزارت عوض‌شده است یعنی اصلاً با مسائل فنی کاری ندارند.

مسائل فنی برای کی‌روش اهمیتی ندارد

عزیزی در حمایت از اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: تنها کسی که در تشکیلات فدراسیون در مورد مسائل فنی صحبت کرد فقط دکتر اسدی بود که البته طبیعی است چون ایشان خودشان فوتبالی هستند و فوتبال بازی کرده‌اند ولی بقیه هیچ‌کدام فوتبالی نیستند.

ستاره پیشین تیم ملی درباره عملکرد هیئت‌رئیسه فدراسیون در این موضوع، تصریح کرد: هیئت‌رئیسه جلسه گذاشتند و به‌اتفاقا گفتند آقای کیروش باید بماند اما دلیلشان چه بود و این را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: وقتی می‌خواهند با یک مربی مذاکره کنند باید بررسی شود عملکرد فنی این مربی چطور بود اما اصلاً جرئت نمی‌کنند درباره مسائل فنی را با کی‌روش صحبت کنند یعنی تنها چیزی که درباره کیروش مهم نیست همین بحث فنی است حتی طرفداران او یعنی امثال آقای فردوسی پور هم حرفی برای گفتن ندارند.

در هیچ کجای دنیا برای مذاکره با مربی نظرسنجی نمی‌کنند

سرمربی شهرداری تبریز با اشاره به حمایت برنامه نود از کارلوس کیروش، تأکید کرد: خود آقای فردوسی پور که مدرس زبان انگلیسی هستند حتماً مجلات خارجی را می‌خوانند و می‌دانند که مثلاً فدراسیون فوتبال انگلیس و آلمان هیچ موقع برای همکاری با هاجسون و یواخیم لو از مردم نظرخواهی نمی‌کنند بلکه این موضوع در کمیته‌های فنی بررسی می‌شود.

وی با انتقاد از برخورد سرمربی تیم ملی با منتقدان، عنوان کرد: ایشان کارشناسان و مربیان دیگر را اصلاً آدم حساب نمی‌کنند و می‌گویند منتقدان فقط دنبال ایجاد مانع برای تیم ملی هستند. ازنظر ایشان فقط فردوسی پور و چند روزنامه دیگر فوتبال را می‌فهمند.

فقط مانده کی‌روش سوار ما شود!

عزیزی در واکنش به صحبت‌های مسئولان فدراسیون مبنی بر این‌که دغدغه کیروش فقط حمایت است، اظهار داشت: در جام جهانی سی و یکم شدیم از کیروش حمایت شد، در جام ملت‌ها اوت شدیم بازهم حمایت شد و حمایت بیش‌تر از این چطور می‌شود؟

بازیکن سابق کلن آلمان افزود: برای خوشحال کردن ایشان همین مانده که اگر بخواهید ما منتقدان دولا شویم و آقای کیروش سوارمان شوند بعد یک دور در استادیوم آزادی بچرخیم و آقای فردوسی پور و موافقان هم دست بزنند.

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به این‌که قبلاً مربیان در مسائل لباس و تدارکات دخالت نمی‌کردند، گفت: لباس تیم ملی به مربی ربطی ندارد بلکه گروه بازاریابی فدراسیون با شرکت‌ها قرارداد می‌بندد و تیم ملی هم آن لباس‌ها را می‌پوشد و بابت آن پولی می‌گیرند، لباس مجانی می‌گیرند مثل جام جهانی ۹۸ که این‌طور بود.

فدراسیون فوتبال از کی‌روش می‌ترسد

وی خاطرنشان کرد: ایشان در مسائل مسافرت‌ها و اردوها هم دخالت می‌کند درحالی‌که این مربوط به فدراسیون است ولی ازبس‌که جلوی کیروش کوتاه آمدند الآن می‌خواهد آبدارچی را هم عوض کند و اسدی و ترابیان هم نباشند و مربیان ایرانی را هم که به‌دردنخور می‌داند.

عزیزی درباره خبر شکایت کارلوس کیروش از عباس ترابیان به کمیته انضباطی، تصریح کرد: احتمالاً فردا آقای ترابیان را هم دار بزنند!

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید روزی می‌رسد که روند عقب‌نشینی در همکاری با کیروش خاتمه یابد، گفت: خیر، تا زمانی که امثال آقای کفاشیان با خنده کار می‌کنند و تخصصی در فوتبال ندارند این اتفاق نخواهد افتاد بلکه باید کسی مثل آقای اسدی با کیروش پشت میز مذاکره بنشینند و فنی بحث کنند.

سرمربی شهرداری تأکید کرد: آقای اسدی در تلویزیون صحبتی کردند که من لذت بردم ایشان گفتند من به آقای کیروش گفتم فقط حق داری در مسائل فنی صحبت کنی.

وی افزود: برخی از مدیران و مسئولان آقای کیروش را از نزدیک ندیده‌اند به همین خاطر می‌ترسند و فکر می‌کنند چون کیروش سرمربی رئال مادرید بوده از یک سیاره دیگر آمده است و وقتی با او صحبت می‌کنند دهنشان باز می‌ماند و کلاً حاضرند بمیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
برای همینه که آقایون مربی ایرانی از ایشون شاکی اند!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
آقای خدادا همیشه در موفقیت برآیند و باید نگاه کرد. الان تیم ایران با کمترین بازی تدارکاتی تیم اول آسیاست. رده 38 جهان هستیم. بازی با آرژانین که خود شما میگفتید خیلی راحت 4 یا 5 تا میخوریم یک هیچ با... شد . نیجریه . شیلی و کره و... تورو خدا شما از روی غرض صحبت نکن.
ایران ر ا غارت کرد رفت کیروش
علیدوستی
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم فقط چند نفرند که مانند کودک داستان کریستیان آندرسن داد می زنند پادشاه لخت است.

ما25 سال پیش با علی پروین همین سبک فوتبال باری میکردیم اما لااقل قهرمان بازیهای پکن شدیم .

اما با کیروش ضد فوتبالی ارائه می دهیم که 31 جام جهانی می شویم . مالکیت توپ با امارات 30-70 بسود امارات! می شود- می بازیم وخوشحال میریزیم خیابان شادی! ووو...
Indonesia
آقای اسدی که فنی سخن می گویند لطف کنند موضع لیگ کشور را و تیم های باشگاهی را فنی تر از این کنند تا بعد به تیمملی برسیم
حاج علی
آقای عزیزی ماکه بی خیال این فوتبال و کفاشیان و فردوسی پور و فساد فوتبال و دست های پشت پرده شدیم تو هم بی خیال خودتو اذیت نکن .
مجتبی
Germany
حرف حساب جواب نداره
خداداد كي ر.ش هر كسي را آدم حساب نمي كند و گرنه خيلي فوتبالي ها ديگه هستند كه با كي روش روابط خوبي دارند و كي روش هم هميشه از انها به بزرگي ياد كرده اما كي روش اوصلا با ابزيكن سالاري مخالف است و سوابق شما هم كه مشخص است!