جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تجمع چندین‌ساعته زائران پشت درهای‌‌سفارت

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 457768
بر اساس مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران و اظهارات حاضران، سفارت عراق امروز به مدت طولانی بسته بوده و هنوز گشوده نشده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مشاهدات خبرنگار ما درهای سفارت عراق امروز چندین ساعت بسته شده و هنوز بازگشایی نشده است.
 
این درحالی است که با نزدیک شدن به اربعین حسینی زائرانی که قصد سفر به عراق را دارند برای دریافت ویزا به سفارت عراق واقع در خیابان ولیعصر(عج) مراجعه کرده اند.
 
گفت‌وگوهای خبرنگار باشگاه خبرنگاران با این افراد حاکی از آن است که آنان از ساعات اولیه صبح به سفارت عراق مراجعه کرده‌اند اما هنوز نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و ویزای خود را دریافت کنند.
 
بنابر اظهارات افراد حاضر در مقابل سفارت قرار بود، درهای سفارت ساعت 17 به روی زائران گشوده شود اما با گذشت عقربه‌های ساعت از زمان اعلام شده، درهای سفارت عراق همچنان بسته است.
 
یکی از افراد منتظر در پاسخ به این سوال که چرا برای دریافت ویزا به دفاتر خدمات سیاحتی مراجعه نکرده‌اید در حالی که براساس اعلام سازمان حج و زیارت کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کنند، می‌توانند برای دریافت ویزا به مراکز زیارتی بروند، گفت: متأسفانه اگر بخواهیم براساس این سامانه پیش برویم روز دهم آذر ویزا دریافت خواهیم کرد و این درحالی است که ما خواهان شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *