جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

احترام ويژه آقاي دروغ زاده براي موسوي و كروبي

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 104660
 روزنامه كيهان نوشت:

يك سلطنت طلب مقيم لندن با ستايش چندباره از سران فتنه گفت: موسوي و كروبي نزد اينجانب حرمت دارند چون از مواضع خود عقب نشيني نكردند.
نوري زاده - كه به دروغ زاده معروف است- در گفت وگو با تلويزيون گروهك تروريستي و تجزيه طلب پژاك، اظهار داشت: علاوه بر موسوي و كروبي، زهرا رهنورد نيز به عنوان بانويي كه در كنار يك مرد سياسي باعث پيشرفت جنبش شده براي اينجانب قابل احترام است.
همكار لانه جاسوسي سابق آمريكا در تهران همچنين به استناد اظهارات كروبي مدعي شد بعضي ها در زندان مورد تجاوز قرار گرفتند و جايگاه ويژه اي دارند.
وي تصريح كرد: چون فاطمه حقيقت جو در آمريكا است، دليلي نمي شود كه كمتر از محسن ميردامادي در ايران ارزش دارد، همه با هم برابر هستيم، اما افرادي مانند من كه در خارج از كشور هستند، كمتر هزينه داده اند.
نوري زاده گفت: اينجانب سي سال عمر صرف كردم و به نقطه اي رسيدم كه رژيم مجبور شد تا صداي مرا بشنود و اين صدا را در اختيار موج سبز قرار دادم.
او كه حتي در محافل ضدانقلاب هم به عنوان فردي خالي بند، دروغ باف و خبرساز در ازاي پول شناخته مي شود، خود را معرفي كننده سران فتنه سبز به آمريكايي ها توصيف كرد و گفت: اكنون دولتمردان آمريكا به اهميت اپوزيسيون سبز پي برده اند.
نوري زاده در گفت وگو با صداي آمريكا هم مدعي شد: مردم ايران نمي دانستند جمهوري اسلامي يعني چه. رژيم در 12فروردين از فضاي عيد استفاده كرد تا مردم به جمهوري اسلامي آري بگويند(!) و در آن شرايط اكثر مردم به جمهوري اسلامي راي دادند.
نكته جالب اينكه در همين گفت وگو، محسن سازگارا از ديگر مزدبگيران آمريكا در فتنه سبز، با كاستن 24درصدي از مشاركت مردم در رفراندوم قانون اساسي ادعا كرد «در سال 58، 75 درصد مردم به قانون اساسي جمهوري اسلامي راي دادند»(!) و البته براي كسي كه تلاش كرد پس از انتخابات سال گذشته آراي 5/24ميليوني مردم به رئيس جمهور را بدزدد و به سران فتنه نسبت دهد، طبيعي است كه دزديدن 24درصد شركت كنندگان از يك رفراندوم در 31سال پيش كاري مثل آب خوردن باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا همه امثال نوری زاده و کروبی و موسوی را با هم محشور کند.الهی آمین.