پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیشنهاد جدید به وزارت ورزش درباره سرخابی ها

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 424962
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه همایش ورزش، جوانان و محیط زیست از پیشنهاد این اداره کل برای در اختیار گرفتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمیدرضا گرشاسبی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه همایش ورزش، جوانان و محیط زیست عنوان کرد: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم تا دو تیم سرخابی‌ها را به ما بسپارند. قبلا هم این تجربه را در استان خوزستان داشتیم و امتیاز تیم فولاد خوزستان را از اصفهان خریدیم. برای صنعت نفت آبادان هم چنین کاری را می‌شد کرد که بنا به دلایلی میسر نشد.

وی افزود: تهران این پتانسیل را دارد که این دو تیم را حمایت کند، ولی در گذشته در بخش نظارت و تصمیم‌گیری از تهران دعوت به‌عمل نمی‌آمد. البته خود مسئولان تهران کوتاه آمده بودند.

گرشاسبی تاکید کرد: این آمادگی را داریم تا سرخابی‌ها را تحویل بگیریم و این دو باشگاه را از حالت بحرانی نجات دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهرن تصریح کرد: قطعا چنین کاری شدنی است، چون افراد توانمندی در تهران هستند. ما هم می توانیم هیات مدیره خوب و توانمندی انتخاب کنیم و هم اسپانسرهایی هستند که در بحث مالی به این دو باشگاه کمک کنند تا از وضعیت فعلی خارج شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *