جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲
اسماعیلی:

تشکرقالیباف ازحدادبه خاطرپایبندی به ائتلاف

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 291898
محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از حداد عادل به خاطر مواضع انقلابی و ارزشی و همچنین پایبندی به توافق‌های ائتلاف سه گانه تشکر کرد.
تشکرقالیباف ازحدادبه خاطرپایبندی به ائتلاف
به گزارش جهان، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: قالیباف و همکاران ستاد انتخاباتی وی که طی ۴ ماه گذشته همکاری نزدیک و فشرده ای با دیگر کاندیداهای ائتلاف سه گانه و ستادهایشان داشته اند، قدردان مواضع اصولی و انقلابی حدادعادل در فرایند تشکیل ستاد ائتلاف و پایبندی وی به توافق ها هستند.

پرویز اسماعیلی افزود: ترجیح ارزشهای انقلاب و موفقیت جریان اصولگرایی بر منافع شخصی درسی از این معلم فرهنگ و اخلاق برای همه فعالان اصولگرا است.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه انتشار فهرستی در یکی از سایتها به عنوان کابینه قالیباف افزود: اینگونه گمانه زنی ها معمولا پس از انتخابات و مشخص شدن منتخب مردم آغاز می شود، اما اینکه در مورد قالیباف قبل از انتخابات شروع شده، جالب توجه و چه بسا نمایانگر انتظار عمومی برای پیروزی وی است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: فهرست منتشره یک کابینه خیالی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که فهرست مذکور به جبهه پیشرفت و عدالت منتسب شده، گفت: بنده سخنگوی ستاد قالیباف هستم و نه سخنگوی این جمعیت. هر گونه نظر احزاب و گروهها در مورد مواضعشان را باید از دبیران کل یا سخنگوی آنها پرسید.

وی تاکید کرد: طی روزهای گذشته اقدامات تخریبی علیه قالیباف هم در رسانه های خارجی و هم متاسفانه در برخی رسانه های داخلی شدت یافته است. انتشار فیلم سخنان برخی رقبا برای تخریب قالیباف در فضای مجازی، انتشار گسترده شایعه وجود سی دی قرمز، توزیع سی دی های تخریبی، پاره کردن بنرها و پوسترهای تبلیغاتی و نهایتا برخی گمانه زنی‌ها در مورد همکاران قالیباف در دولت آینده در چارچوب اقدامات تخریبی ارزیابی می شود.

سخنگوی ستاد قالیباف همچنین در خصوص پوشش اخبار کاندیداها در صدا و سیما گفت: مشی ما این نبوده که به خاطر یک اشکال، زحمات و تلاشهای دستگاهها و نهادهای درگیر انتخابات از جمله مجموعه صدا و سیما را نادیده بگیریم و بیانیه صادر یا مصاحبه انجام دهیم. بلکه با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های رسانه ملی و تعامل بهتر در صدد ارائه دیدگاههای نامزد خود هستیم.

وی به عنوان مثال به پوشش خبری سفر یکشنبه قالیباف به مشهد اشاره و افزود: استقبال چند ده هزار نفری از قالیباف در مشهد قطعا بی سابقه بود و انتظار داشتیم تلویزیون شب گذشته این حضور گسترده را که نمادی از حماسه سیاسی است، کمرنگ نکند.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی این اشکال را در برنامه های آتی جبران کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع آقای اسماعیلی ، بخش عمده ای از آرای دکتر حداد به سمت دکتر جلیلی هدایت خواهد شد
قالیباف اگر قدرت طلب و تشنه قدرت نباشد باید به نفع جلیلی بکشد کنار.