جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قرآن‌ غیرمجاز درنمایشگاه«شب‌های‌نورانی»

جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 431298
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم از تخلف مجدد ناشران و عرضه قرآن‌های غیرمجاز در نمایشگاه «شب‌های نورانی» مصلا خبر داد و گفت: تاکنون تخلف ۱۰ ناشر حاضر در این نمایشگاه به مسئولان گزارش شده است.
به گزارش جهان، «احمد حاجی‌شریف» معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس به برگزاری نمایشگاه قرآن «شب‌های نورانی» در مصلی اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه نیز همچون نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ناشران بسیاری اقدام به فروش قرآن‌های غیرمجاز کرده‌اند که ما پس از بررسی گزارشی از این تخلفات به مسئولان ارائه دادیم.

تخلف ۱۰ ناشر قرآنی در نمایشگاه «شب‌های نورانی»

وی با بیان اینکه متأسفانه در این نمایشگاه هم قرآن‌های یک انتشارات در بیش از ۱۰۰ غرفه به فروش می‌رسد، افزود: در نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» انتشارات پارمیس، کاتبان وحی و نشتا هر کدام ۲ قرآن غیرمجاز و همچنین انتشارات نفیس ماندگار، خانه فرهنگ و هنر، گویا، دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی، پیام عدالت، پیک فرهنگ و آوای رها هر کدام یک قرآن غیرمجاز عرضه کرده‌اند.

حاجی‌شریف با اشاره به اینکه تاکنون تخلفات ۱۰ ناشر در نمایشگاه شب‌های نورانی گزارش شده است، گفت: در مجموع ۱۳ عنوان قرآن بدون مجوز در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه به فروش می‌رسد که امیدواریم مسئولان نسبت به جمع‌آوری این قرآن‌ها همچون نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اقدام کنند تا دیگر شاهد فروش چنین قرآن‌هایی نباشیم.
https://jahannews.com/vdceoz8evjh8xwi.b9bj.html
jahannews.com/vdceoz8evjh8xwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قرآن غیر مجاز یعنی چی؟