جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

هلاکت یاران نزدیک صدام در یمن +عکس

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 383391
رسانه های انصارالله خبر هلاکت وکیل مدافع صدام، برادرزاده صدام و عضو ارشد شورای رهبری حزب منحله بعث عراق را که از زمان سقوط صدام دیکتاتور به یمن متواری شده بودند، تایید کردند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، رسانه‌های انصارالله خبر هلاکت نظمی اوجی وکیل مدافع صدام، محمد برزان التکریتی برادرزاده صدام و سطام الکعود عضو ارشد شورای رهبری حزب منحله بعث عراق را که از زمان سقوط صدام دیکتاتور خونریز عراق در سال ۲۰۰۳ به یمن متواری شده و در سازمان امنیت و ارتش این کشور نقش مشاور نظامی و اطلاعاتی را برای سرکوب مردم سمن ایفا می‌کردند تأیید کردند.

درهمین رابطه روز دوشنبه عبدالخالق بدرالدین الحوثی عضو شورای رهبری انقلابیون یمن و جنبش انصارالله طی مصاحبه با شکبه تلویزیونی الفدک اعلام کرد که رزمندگان این گروه در یک عملیات ویژه موفق به هلاکت این سه تن که نقش بارزی در کشتارها و حملات خونبار دولت ساقط شده یمن به سرکردگی ژنرال علی عبدالله صالح دیکتاتور سابق یمن علیه مردم و شیعیان این کشور داشتند، شده اند.

وی در ادامه با هشدار به سایر فرماندهان گارد ریاست جمهوری و فداییان صدام که هم اکنون در یمن به سر می برند و دستشان به خون مردم این کشور آلوده نشده، یک هفته فرصت داد تا این کشور را ترک کنند.

وی به آن دسته از فرماندهان بعثی ارتش منحله زمان صدام که در کشتار و ترورهای مردم و انقلابیون یمن چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم از طریق همکاری با عناصر تکفیری شبکه تروریستی القاعده دست داشته اند اعلام کرد که دستان قدرتمند انقلابیون به آنان خواهد رسید و تاوان جنایات وحشیانه ای را که درحق مردم یمن انجام داده اند را به زودی پرداخت خواهند کرد و این وعده الهی است.

در پی اقدامات دولت دست‌نشانده عربستان سعودی در یمن علیه مردم این کشور بخصوص شیعیان مظلوم شمال این کشور، موجی از اعتراضات و تظاهراتهای سراسری در کشور یمن به راه افتاد که در نهایت منجر به سقوط دولت وابسته یمن و روی کارآمدن دولت وحدت ملی با نظارت سازمان ملل متحد در این کشور شد.

نظمی اوجی وکیل مدافع صدام و از فرماندهان ارشد حزب بعث عراق


محمد برزان التکریتی برادرزاده صدام و عضو ارشد گارد ریاست جمهوری ارتش رژیم بعثی

سطام کعود، عضو ارشد شورای رهبری حزب بعث عراق در دوره دیکتاتوری صدام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت بشن