جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی:

اسرائیل در حال جنگی تکنولوژیک با ایران است

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 453195
رئیس اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اسرائیل در حال جنگی تکنولوژیک با ایران است گفت: مهندسان ما امروز در حال مبارزه با مهندسان ایرانی هستند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از العهد خبرداد: «هرتسی هلفی» رئیس اداره اطلاعات نظامی اسرائیل گفت: اسرائیل و ایران در حال جنگی تکنولوژیک با یکدیگر هستند.
 
وی گفت از من سؤال می شود که آیا طی  10 سال آینده بین اسرائیل و ایران جنگی رخ می دهد و من در پاسخ می گویم که ما هم اکنون نیز در حال جنگ با ایران هستیم. این جنگ جنگی تکنولوژیک است و مهندسان ما امروز در حال مبارزه با مهندسان ایرانی هستند و این جنگ در آینده خطرناک تر خواهد بود.
 
هلفی افزود: جنگ تکنولوژیک بین اسرائیل و ایران در حال حاضر بر محور اطلاعات و امکاناتی که هر کدام از طرفین در اختیار دارند و همچنین توانایی‌های نظامی متمرکز است.
 
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران در طول 37 سال گذشته 20 برابر شده است
 
رئیس اداره اطلاعات نظامی اسرائیل از گرایشی بدبینانه نسبت به روند این مبارزه تکنولوژیک با ایران خبر داد و  مدعی شد: ما در حال حاضر از برتری اندکی نسبت به ایران برخورداریم ولی ایران به ما می رسد و فاصله هایش با ما را به سرعت کم می‌کند.
 
وی افزود که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 20 برابر شده و این در حالی است که دانشگاهها و مؤسسات آموزشی اسرائیل در همین دوران، فقط سه برابر و نیم شده است. بنابراین ما وارد جنگی تکنولوژیک با ایران شدیم و این جنگی بسیار مهم است.
 
وی همچنین به موج درگیری‌های اخیر در قدس اشغالی و کرانه باختری اشاره کرد و گفت ویدئوهایی که از طریق اینترنت از عملیات فلسطینی ها منتشر می شود، همه ما را نگران کرده است و اگر این ویدئوها در سال 1948 موجود بود، ما نمی توانستیم در آن جنگ پیروز شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *