پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۰۴

مکان‌های پیش‌بینی شده جشن خیالی هسته‌ای! +تصاویر

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 432594
با انتشار شایعه برگزاری جشن توافق هسته‌ای در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای پا را فراتر گذاشتند و با انتشار تصاویر خودساخته مکان‌های برگزاری این جشن را نیز مشخص کردند.
مکان‌های پیش‌بینی شده جشن خیالی هسته‌ای! +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، با داغ شدن تب مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ پیامی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نهایی شدن توافق هسته‌ای و در پیش بودن برنامه جشن از سوی دولت منتشر شد: «دوستان مطلع باشند! توافق ایران و ۱+۵ نهایی شده است اما دولتی‌ها انتشار خبر آن را به دلیل تلاقی با ایام شهادت امام علی(ع) به شب ۲۳ ماه رمضان منتقل کرده‌اند چون برنامه جشن و سرور دارند. حسن روحانی هم نطق اعلان توافق خود را ضبط کرده است. برای خیابان‌ها هم برنامه‌ریزی کرده‌اند».

در این میان عده‌ای پا را فراتر گذاشتند و با انتشار تصاویر خودساخته مکان‌های برگزاری این جشن را نیز مشخص و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند؛ تصاویر پیشرو در چند روز اخیر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است. این درحالی است که سخنگوی وزارت کشور اعلام کرده است که: «جشن هسته‌ای در کار نیست».

حسینعلی امیری، با نزدیک شدن به مهلت پایانی تعیین شده برای توافق جامع هسته‌ای گفت که «دولت بنای برگزاری هیچ جشنی (برای توافق جامع احتمالی) را ندارد».

سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال برگزاری جشن هسته‌ای پس از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ گفت: «تا عصر روز یکشنبه هیچ درخواستی برای برپایی جشن هسته‌ای به وزارت کشور یا استانداری نرسیده است. هر تجمع از طرف احزاب یا تشکل‌های سیاسی به مجوز نیاز دارد. دولت هم بنای برگزاری هیچ جشنی را ندارد».

در ادامه برخی تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید:

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000432/nf00432594-3.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000432/nf00432594-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000432/nf00432594-1.jpg
https://cdn.jahannews.com/images/docs/000432/n00432594-t.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم به زودی شاهد توافقی باشیم که منافع مردم ایران رو در پی داشته باشه...
در غیر این صورت جشن معنی نداره...
شهروند
توافق هسته ایی و رفع تحریم ها،تازه اول کار دولت است که به قول هایی که داده، عمل کند.بقول معروف نان بر سر سفره ملت بیاید. مردم انتظار دارند وضعیت معشیتی شان از قبل بهتر شود، اقلام مصرفی و روز مره شان ارزان شود،بیکاری کم و تولید کننده گان داخلی حمایت شوندو.......
برای اجرای وعده هاشون اول فرصت 100 روزه خواستن.
بعد موکول شد به زمان توافق.
بعد توافق هم یه وقت دیگه موکول میشه. احتمالا به 4 سال بعد ....
Iran, Islamic Republic of
نگرانيتو درك ميكنم شهروند
اشتباه نکنید تو این دولت خیلی از اقلام مصرفی تا 95 درصد بدون هیچ دلیلی گران شدند حالا اگر یک توافق خیلی بد بشود و قیمت این اقلام مثل قبل منصفانه شود یعنی توافق خوبی انجام شده است؟ یا یک کلک ... سوار شده بوده؟!
Iran, Islamic Republic of
بله اینها خوبه ولی در پاسخ فقط باید گفت آه....
این توافق اگر هم بشود فقط کالاهای خارجی رو سرازیر کشور میکنه.
همین.
بزار جشن بگیرن کمی بهشون بخندیم.دیری نپاید که آمریکا زیر همه چیز میزنه اونوقت بیشتر میخندیم.آخه تو این دو سال که همه از دولتیان سرکوفت خوردیم و بیسواد و بزدل و جهنمی خونده شدیم و مغموم کنج خونه نشسته ایم
آزادی
Iran, Islamic Republic of
کاسبان تحریمم که از اول تحریم ها داشتن به ریش مردم میخندیدن...خنده شما چیز جدیدی نیست... دولت پاکدستان تو اوین فعلا تشکیل جلسه داده
Iran, Islamic Republic of
آخه آدمای سرخوش، ایران از آرژانتین 0 - 1 باخت میفهمی باخت!!!
Iran, Islamic Republic of
نگرانيتون از جشن هسته ايه يا توافق هسته اي
سیاح
Iran, Islamic Republic of
نگرانی از حماقت بعضی هاست که باعث شده است پشت سر هم وعده سر خرمن تحویل جامعه بدهند
از جشن کورکورانه ی توافق کورکورانه ی هسته ای هست که دشمن به ریشمون بخندن که چه کلاه گشادی سرمون گذاشتند.
مسعود
جناب سرخوش!! اتفاقا" ماها خيلي بيشتر از امثال تو دلمون ميخواد توافق حاصل بشه, اما توافقي كه باري به هرجهت نباشه و عزت و استقلال كشور به ثمن بخس فروخته نشه, ماهم خواهان توافقيم اما توافقي كه به گونه اي منعقد بشه كه بعد از اجراي اون شاهد تمسخر ملت ايران در رسانه ها و محافل غربي نباشيم.بعدا" به ريشمون نخندن كه ديديد ملت ايران كه اون همه ادعاي استقلال و قدرت و عزت و فلان و بهمان مي كرد چگونه در برابر قدرت و اراده فنا ناپذير! ما غربيها سر تسليم فرود آورد؟؟! اگر بنا باشد توافقي حاصل شود كه همه داشته هاي علمي كشورمان را بگيرند و هر وقت هم خواستند با عرض معذرت مثل گاو سرشون رو پايين انداخته و به هر پستوي اين مملكت و ملت سرك بكشندو دانشمندان و متخصصان ومسئولان كشور را به محاكمه و بازجويي بكشند و تازه تا ابدالدهر هم ما را متهم و مجرم معرفي نموده و به بانبول بازيهاي خودشون ادامه دهند هرگز چنين توافقي را نخواهيم پذيرفت.آيا از نظر شما ها توافقي كه ضامن امنيت و استقلال ارتقاء دانش دانشمندان كشورمان باشد و دست زياده خواهان زورگوي غربي را از سر ملت ايران كوتاه نموده و در ضمن شر تحريمهاي ظالمانه را هم كم كند پسنديده تر و مناسبتر است يا توافقي كه مد نظر غربيها و غربزده هاي داخلي است ؟ توافقي كه بر اساس آن همه هدف حاميان آن به دست آوردن دل نازك نارنجي !!!كدخداي وحشي غرب وساير همپالگيهاي اونهاست؟؟!!! چه داده ايم؟ ... همه داشته هاي دانش هسته اي و تعطيلي مراكز هسته اي و باز بودن راه براي جاسوسي و سرك كشيدن دشمنان به همه مراكز حساس نظامي و اقتصادي كشور و تحت نظر بودن براي چندين دهه و......!!! در عوض چي ميگيريم؟... به تعليق در آمدن تحريمها( نه حذف كامل) آنهم طي چندين مرحله و آنهم بر اساس راستي آزماييهاي آژانس بين المللي انرژي اتمي كه كاملا" تحت نفوذ غربيها به ويژه آمريكاست. تازه فقط تحريمهاي مربوط به بحث هسته را شامل مي شود درحالي كه تحرريمهاي ديگر كه مريوط به ادعاهاي غربيها در خصوص حقوق بشر و حمايت از تروريسم و قس عليهذا وضع شده سرجاي جاي خودش باقي خواهد ماند!!!! حال خود قضاوت كنيد كدام ايراني غيرتمند عاقلي چنين توافقي را مي پذيرد؟؟؟
ج س
Iran, Islamic Republic of
اگر در توافق هم منافع ملت ایران را بگنجانند در عمل خلاف آنرا عمل می کنند این که جشن ندارد !
مجید سرابی
United States
فقط امیدوارم منافع ملی مان را برای چند لبخند آمریکا و پیروزی در انتخابات به باد فنا ندهند و ترکمانچای دیگری را رقم نزنند .
آرزویی محال کردی عزیز!

کار شیطان، در باغ سبز نشان دادن و بعد زیرپایی گرفتن است!

اگر پدر ما آدم با اعتماد به وعده شیطان برد کرد ما هم می کنیم!

اعتماد به وعده شیطان بزرگ، همانا و هبوط از بهشت عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت همانا!
عمار
Iran, Islamic Republic of
آخه مگه اتفاق خاصی افتاده که جشن بگیرند؟!
برای ارسال موجود زنده به فضا، برای ارسال ماهواره ، برای دانش نانو ،برای تکمیل چرخه سوخت و......که هرکدام برگ زرینی است درتاریخ ایران وافتخاری برای ملت ودانشمندان کشور به ثبت رسیده بایجشن گرفته شود یا برای تعطیلی دست آوردهای چندین ساله دانشمندان کشور به خاطر یک نان بیشتر؟؟!
انصافا جای جشن به هیچ وجه من الوجوه وجود نداره!
مگه میشه مگه داریم؟
بعضیها عادت دارن بعد شکست جشن بگیرن. جشن بعد شکست از تیم ملی آ رژانتین رو یادتون که نرفته.
س
Iran, Islamic Republic of
جشن خوب است ولی برای سراب احمقانه است
Iran, Islamic Republic of
بسه عمار خجالت بکشید خون مردم کردید تو شیشه کدام پیشرفت ما هر چه داریم از اروپا وآمریکاست
سیروس
خجالت آنهایی باید بکشند که کعبه آمال شان غربی ها هستند و بخاطر یک لقمه نان حاضر هستند مملکت را کادو پیچ تحول آنها بدهند.نمونه هایش را در تاریخ 100ساله اخیر ایران فراوان میتوان پیدا کرد.
بله کسانی مثل شما ایران بودنتون فقط جیب مردم رو جارو کردنه و خوشی هاتون اروپا و امریکا... ولی من ایرانی هرگز خودم رو مدیون اروپا و امریکا نمی دونم ... شما ها حرف از خون مردم نزنید شما ها دارید مثل زالو خون مردم رو می مکید
هادی
شما آره ولی ما نه
معلومه که با داشتن آدمایی مثل تو، مملکت ما هیچی نداره.
کم حرف بزن بابا
خود فروخته بی غیرت
Iran, Islamic Republic of
امسال شما بله هر چه دارید از آمریکا و اروپاست...
Estonia
شما بله هر چه دارید از اوناست!
ولی ملت هرچی دارن از تلاش و استقامت و جانفشانی خودشون و جوانان غیورشون هست. همونایی که در اوج تحریم جنگیدن و در اوج تحریم افتخارات عظیم علمی افریدند
میثم
Iran, Islamic Republic of
خجالت را باید انهایی بکشند که حتی نفس کشیدن را هم مستقل برای خود متصور نیستند ومانند بیمار متصل به سرم حیاتی هستند واگر سرم استکبار لحظه ای از دستشان جدا شود عمرشان به پایان میرسد.
خداشما زندگان نباتی را با اربابانتان محشور نماید!
بنده خدا چشم باز کن واز سرنوشت کشورهایی که مسئولانشان چون شما فکر میکردند وحیات خود راوابسته به شیطان بزرگ میدانستند ،عبرت بگیر عاقل تجربه دیگرا را تجربه نمیکند.حضور ارباب شما در افغانستان ،عراق ،پاکستان،کشورهای افریقایی وحتی اروپایی به غیر از مایع دردسر وچپاول ثروت ملی ووابستگی بیشتر ونا امنی چیز دیگری درپی نداشته .اینهم یادت باشه گربه برای رضای خداموش نمیگیره ،فکر میکنی اینها مسابقه خدمت به شمارا دارند نه جانم گنج جدیدی پیداکرده اند وچند +چند کشور برای رسیدن به آن وغارت آن را درسر دارند وامثال شما را هم با آب نبات چوبی سرگرم میکنند !
باحال
بابا تو ديگه خيلي عريان نظراتتو بيان مي کني!!!
تابلو نباش در اين حد!!!!!!!!!
انشاءالله در سراسر کشور ملت جشن باشکوه را برگزار خواهد کرد/به مسءولان کاری نداریم/ این افتخار و پیروزی برای ملت است
توفیقی
ماجرا اینطوریه که اگر توافقی باشد (عزتمندانه هم باشد) مثل یک معامله ، ما برخی از امتیازهایمان را داده ایم و مثلا (بفرض مثل!!)یکسری امتیاز گرفته ایم خوب اگر اینطوریه برای خریدهای جاری خونه (که پول می دهیم مثلا سیب زمینی پیاز می خریم ) هم باید جشن بگیریم ! البته بگذریم در دید برخی برای قرارداد ترکمانچای هم باید جشن گرفت!
محمد
عامو تو بذار توافق انجام بشه بعد برو دنبال جشن.فعلاً که بعد از دو سال نشست و برخاست با امر یکایی گرگ صفت دقیقه 90 زد زیر همه چیز.
بترسید از ماجرای اسب تروآ
حرف جشن اونم با توافقات رو نزنید که یاد فیلم (تروی ) میافتم .... وقتی قلعه تروی گول شکست ناپذیریشو خورد یونان یک اسبی رو به عنوان هدیه !!! در محلی قرار داد اون اسب خیلی بزرگ بود و افراد (آشیل ) که قوی بودن و در اصطلاح چریکی بودن تو اون اسب قرار داشتن ... حاکمان اون اسب رو وارد شهر میکنند (((مردم شروع به خوشحالی میکنند ))) شب همه مردمی که خوشحال بودن !!! کشته میشن اونم با خیانت اون یونانی ها _______نکته جالب تروی در شرق و یونان در غرب هستند از لحاظ جغرافیایی_________ .... آخه یکی نیس بگه این ها دقیقا مثله این فیلمی که ساختن عمل میکنند تا بخوان به فکر و صلاح تو باشند ....
به همین خیال باش...
باید دید که چه سرمایه هایی رو دادیم بعد باید قضاوت کرد...
Iran, Islamic Republic of
لطفا مکانهایی هم مشخص کنید تا کاسبان تحریم هم گرد هم آیند و به عزاداری بپردازند!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
اون رو با جناب آقای میم ه که ریاست کرسی کاسبی تحریم را بر عهده دارد باید هماهنگ کنین
منظورش م ه بزرگ کاسب تحریمه
سندش هم موجوده
صریح بگو مهدی هاشمی ---رسانه هاهم اعلام کردند
همینطور بزدلان ترسوی بیسواد بی شناسنامه بیمقدار تازه به دوران رسیده ی جهنمی!!! که مفتخر به دریافت این القاب با مضامین عالیه از جناب روحانی شده اند!!
مهدی
کاسبان تحریم در حال سپری کردن مقدمات رفتن به زندان هستند دستشون بنده مگر اینکه آبجی جونشون بیاد برای خوردن ساندویچ از اونجا رد بشه
فعلا که آقازاده های حامی فتنه طرفدار اصلاحات بیشتر از هرکسی از تحریم ها سود می برند...
چون خود این آقا زاده ها به غرب علامت میدادند که تحریم کنید...
کدخدا
در صورت توافق هم ، باید مراسم ختم هسته ای گرفت نه جشن هسته ای زیرا متاسفانه با توافق احتمالی فعلی چیزی از فناوری هسته ای جز ماکتی از آن باقی نمی ماند
فناوری هسته ای را میخواهیم برای چه کره شمالی بمب هسته ای هم داره ولی مردمش از گرسنگی دارن میمیرن
سرور
Germany
اما اروپاییها نیروگاه اتمی دارندومردمش هم از گرسنگی نمرده اند.کی دنبال بمبه؟
ناشناس
توواقعا ایرانی هستی بدبخت
کوته نظری دیگه--داری فقط امروزت رو نگاه میکنی...
چندسال دیگه رو هم که به بحران نفت و گاز خوردیم رو هم نگاه کن جناب دانشمند
ج س
Iran, Islamic Republic of
اکثر کشورهای دارای فن آوری هسته ای پیشرفته هستند و اکثر کشورهای گرسنه بدون فن آوری هسته ای هستند
جشن ما روزيكه كه همه مردم ايران يكصدا و با هم باشيم و از دسته بازي و جناح بازي خودداري كنيم!از تاريخ درس بگيريم و اب به اسياب دشمن نريزيم
راست میگی ولی افسوس که خیلی ها خودشون رو زدند به خواب غفلت....
اصلا توافقی هم صورت بگیره. نباید کمی شعور داشت و به خاطر شهدای هسته ایمون دست به همچین کارهایی که غربیها رو شاد میکنه نزد؟ خداییش عده ای از نفوذیهای غربزده دارن این دام رو برامون پهن میکنن. شنونده و بیننده این خبرها باید عاقل باشه و دست اونها رو بزاره تو پوست گردو.
عده ای بعد توافق کم ارزش و خفت بار لوزان ، ریختن تو خیابون و شلنگ تخته انداختن. میدونید چه کسانی و چه شبکه هایی از این کار خوشحال شدند؟
مسوولین اگه اینبار هم کوتاهی بکنند باید جوابگوی خانواده های شهدامون باشن.
حرف از شعور نزن لطفا... این دوستان شعور داشتند برای ژنو و لوزان جشن نمی گرفتند
مصطفی
وزیر کشور که کلا وزیر همه هست به جز دولت روحانی
United States
به نظر میاد فقط شما و عهده ای محدود از توافق ناراحت هستند . شما از شادی مردم ناراحت هستید . وای بر شما . درود بر دکتر ظریف
Iran, Islamic Republic of
اینجور حرکتها مشکوک هستند.... و به نوعی مدیریت روانی بخشی از جامعه برای اهداف خاص هستند... البته همون قشری همیشه متوهم ... مثل افساد طلبها و سبزها
مردم باید هوشیار باشند این مراسم احتمالی شاید ظاهرش جشن باشه ولی در واقع چراغ سبز به گستاخی های بیشتر غرب هست....
متأسفانه بعضی از مردم ما عادت کرده اند که برای تحقیر و تحمیق خود، جشن و پایکوبی بگیرند، مانند آنچه که برای آقای اصغر فرهادی اتفاق افتاد و با وجود آن همه توهین و تمسخری که در فیلم هایش نثار ملت بزرگ ایران کرد، برایش کف و سوت زدند و هورا کشیدند. ولی با کار فرهنگی و بحث های منطقی همه چیز حتی بیدار کردن آنهایی که خود را به خواب زده اند هم امکان پذیر است.
Iran, Islamic Republic of
به قول احمدی نژاد ....اب را اونجا بریز که می سوزه عزیزکم ...............
Iran, Islamic Republic of
هر كاري بموقعش .... بگذاريد ببينيم ختم بخير ميشود انشاالله و مورد وثوق مقام معظم رهبري هست اول ، بعد يك كاريش خواهيم كرد ...
اون طرفیها نیازی به توافق ندارند زیرا با ادامه روند مذاکرات مثل دو سال گذشته بدون دادن هیچ تمتیازی و یدون لغو هیچ تحریمی فن آوری هسته ای ما را تعطیل کرده اند و ما دل خوش به ادامه مذاکرات
به كوري چشم خوارج اين توافق صورت خواهدگرفت و انروز روز عزاي خوارج است . اينروز يعني فاتحه فرقه اصول گرائي
بعلههههه
رضا
شما غرب زده ها همیشه اهل فرافکنی و هوچی گری هستید ...
با گفتن خوارج به اصولگرها میخواهید قرآن سر نیزه کنید همون کاری که سپاه معاویه برای فریب یاران امام علی انجام داد...
دست پیش بگیری یا نگیری مطمئن باش تو همون خودفروخته ی غرب زده هستی...
که حتی پاش بیفته وطن فروشی میکنی...
یاسر
Iran, Islamic Republic of
چشم اونهایی باید کور شود به لطف الهی که اصول خود را به اصول بیگانگان فروخته وازاین بی هویتی همانند سفیهان شادند وخرسند!
اصولگرایی دراین کشور غیرتمندان ،مهد دلیران تنگستان،بیشه شیران جنگلی،عاشقان ولایت،جنگ آوران ، عمارها وابوذرهانهادینه خواهد شد وافساد طلبی بی ریشه با یک نسیم اصولگرایی به باد سرنوشت سپرده خواخد شد.انشاءالله
خوارج عاملان آشوب و فتنه 88 هستند که امام امت فرمودند: قابل اعتماد نیستند!
حیف شد زمان عقد قرارداد ترکمانچای نبودیم تا همراه قوم قاجار شادی کنیم!!!
کسانی که به دلسوزان این کشور لقب خوارج میدهند بدانند بلا تشبیه یزید هم به امام حسین و خاندانش تهمت خارج از دین را زد
خدا رحم کند به سال آخر دولت معلوم نیست چه سناریویی در نظر گرفته اند تا دوباره چهار سال دیگه هم بر اریکه قدرت بمانند.
parvane
Germany
فک کنم هیشکی بهتر از ما جشن شکست نمیگیره اینم روش
ناشناس
باید درتقویم یادداشت کنیم که صنعت هسته ای یمان از بین رفت باید گریه کنیم تورا به خدا وگر کشورمان باوجود همین تحریمهاهرروز پیشرفت نمی کرد طی این دوسال هرچه به دست اوریم داریم از دست می دهیم بیاییم جشن بگیریم
کولی دادن به گرگ جشن گرفتن داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه توافق بشه، مثل جريان پاشايي قطعا عده زيادي با اين شايعه ها به خيابون مياد كه براي بعضي مثل بي بي سي كه موج سواري كنه بد نيست
مرگ بر توافق هسته ای
علی
شخصی کلیه اثاث های خانه اش را دزد میبرد و چون دزد اشناست پس از مدتها رایزنی یک عدد فرش را به او پس میدهد و انوقت ان شخص شروع میکند به شادمانی . شما به این شخص نمیگوئید دیوانه شده ؟ نزدیک به یک قرن است که غربیها به مملکت ما ضربه زده و اموال ما را دزدیده اند و مردم ما را به شهادت رسانده اند و اگر توافقی هم انجام شود قضیه همان فرش است . مگر دیوانه ایم که بخواهیم شادی کنیم
امریکا به چه تعهدی پایبند بوده که این دومی باشد
به تعهدش با رژیم صهیونیستی!
United States
واقعامتاسفم ایناچقدرکم دارن داروندارهسته ای رادادند حالامیخوان جشن هم بگیرند.
میرعباس
Iran, Islamic Republic of
توافق آری , جشن هرگز
مهم نیست
ادرس غلط ندهید - در تهران خیابان ولیعصر میباشد .
این جشن این ها میشه یکی از عبرت های کتاب تاریخ 200 سال بعد
جشن پینوکیوهای ایران
علی
تیم مذاکره کننده ما چه پیروز شوند وچه شکست بخورند قهرمانند چون برای حفظ منافع ملی تلاش ومجاهدت کردند نه همانند دلواپسان که فقط به فکرمنافع جناح خودشان هستند حتی با تخریب دیگران .
Belgium
چه عکسایی که گذاشتن تابلو اند معلومه الکی اند
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای ریاست جمهوری قالیباف بود حواستون باشه دوباره اشتباه نکنید...
اگه جلیلی نبود بله
به انداره کافی احمدی نژاد خبر خوش هسته ای داد و جشن هسته ای را گرفتیم دیگه کافیه.
حسین باقری از قم
دهزار وعده خوبان یکی وفا نشود.
جشن برای توافق یا توقف!
کاظمی
هشدار هشدار هشدار . فتنه گران می خواهند به بهانه جشن هسته ای و جوسازی علیه منتقدین و ایجاد دوقطبی کردن جامعه و قرار دادن نظام جمهوری اسلامی در برابر عده ای فتنه بزرگتر از فتنه سال 1388 برپا کنند بنابر این همه باید هوشیار باشند و با اطلاع رسانی به دیگران این نقشه دشمن را خنثی کنند .
حالا اگه قراردادهای ترکمنچای و گلستان لغو می شد واقغا جای جشن گرفتن داشت
احدی فر
عده ای می خواهند به بهانه جشن هسته ای جنجال افرینی کنند تا مجلس شورای اسلامی و کارشناسان مربوطه فرصت بررسی مواد توافق شده را پیدا نکنند و هر کس را که خوستار بررسی مفاد توافق شد به عنوان موافق تحریم در این جشن سرکوب کنند و بدینوسیله ملت را در برابر یکدیگر قرار دهند وفتنه ای بزرگ بوجود اورند .
کاظمی
مواظب باشید عده ای به بهانه برپایی جشن هسته ای برای این ملت عزا بر پا نکنند .
امیدواریم توافق باشد و تعطیلی هسته ای نباشد
کاظمی
از انجائیکه صدای برگزاری جشن هسته ای از سوی کسانی بلند است که حامی فتنه سال 1388 بوده و هستند باید به این صدا ها و حرکت ها به چشم یک توطئه نگاه کرد .
مهدی
حال امروز دولت مثل آدمی می ماند که 100 تا مهمان برای ناهار دعوت کرده خونش و حالا دم ظهری داره با تنها رستوران محلشون سر قیمت چونه می زنه...
چقدر فشار کشیدید بیچاره ها
مردم حق دارن جشن بگیرن
10 سال شما کاسب تحریم شدین و مردم هزینه نشو دادن
بالاخره هر شب تاریکی روز روشنی هم داره
چرا خودتو گول میزنی؟!
ما مردمیم دیگه قصد جشن برای توافق خیالی شما هم نداریم
United States
بهترین جشن دادن 100 لیتر بنزین که مردم به مسافرت برن نه در کوچه و خیابان...
سعيد
سلام فتوشاپه
احدی
اگر با توافق هسته ای عزت ما حقظ شود جشن خواهیم گرفت و اگر خدشه ای به عزت ملت وارد شود انقلاب سوم را علیه سردامداران غرب برپا خواهیم کرد .
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها میخواهند حاکمیت را برای پذیرش هر گونه توافقی تحت فشار قرار دهند . اصلا رویه این گروه برای اهداف حزبیشون و احیاناً برنده شدن در انتخابات آینده ، بصورت فشار بر حاکمیت ، به وسیله کشوندن طرفدارانشون به خیابون هاست ، تکرار همین کار رو برای سهم خواهی از حاکمیت در سال 88 انجام دادند .
قم . حوزه
اول برای پاسداری از خون شهدای هسته ای یک مراسم بزرگ بگیرید بعد اگر روتون شد جشن خفت هسته ای راه بندازید
برپایی جشن به نظرم درست نباشه از دیپلمات ها متشکرم اما اینجوری بخوایم جشن بگیریم در شام نلت ایران نیست و دشمن رو هم حساس میکنه شاید روی کنگره تاثیر گذار باشه .....
ناشناس
United States
جشن باخت هسته ای !!!!!!
تکرار ترکمن چای !
سید
یکی از طراحی‌های اصلی آمریکا در مذاکرات، ایجاد همزمان دو حس ذوق‌زدگی و سرخوردگی و تبدیل ماجرا به بهانه منازعه و مجادله و اختلاف در داخل ایران است. قاطبه ملت و مسئولان ما از توافق خوبی که تحریم‌های ظالمانه را برطرف کند و دستاوردها و پیشرفت‌های فنی و بومی کشور در حوزه هسته‌ای را حفظ نماید استقبال می‌کنند اما معلوم است که هر توافقی، توافق خوب نیست. توافقی که شاکله تحریم‌ها را با وجود اخذ امتیازات متعدد از سوی طرف مقابل حفظ کند و در عین حال راه بهانه‌جویی را باز بگذارد یا راه پیشرفت و تحقیق و توسعه و فعالیت‌های هسته‌ای در مقیاس صنعتی را ببندد و یا دعاوی سیاسی غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران را تبدیل به دعوایی حقوقی- با امضای ایران علیه ایران- کند و یا ایران را تبدیل به تهدید علیه امنیت جهانی (ذیل فصل 7 منشور) نماید یا وارد حوزه امنیت ملی ایران شود، توافق نامطلوبی است که به جای بستن پرونده، ابعادی به غایت تهدیدآمیز به آن می‌دهد.