پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۴
۲۷

ذوق زدگی صهیونیست‌هااز گاف اتمی هاشمی رفسنجانی

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 452790
در پی این سخنان روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: رئیس جمهور پیشین ایران اعتراف کرد که ایران همواره، به طور پنهانکارانه‌ای به دنبال بمب اتمی بوده است. اکبر هاشمی هدف از برنامه هسته‌ای ایران را بازدارندگی در سایه جنگ طولانی مدت با عراق اعلام کرده است.
ذوق زدگی صهیونیست‌هااز گاف اتمی هاشمی رفسنجانی
به گزارش جهان به نقل از کیهان، اظهارات مخدوش و مغلوط هاشمی رفسنجانی درباره برنامه هسته‌ای، با استقبال گسترده محافل صهیونیستی و ضدانقلاب مواجه شد. این در حالی است که آقای هاشمی پیش از این چندین بار درباره منتقدان مذاکرات گفته بود: دلواپسان با صهیونیست‌ها همنوا شده‌اند.
هاشمی در مصاحبه با سایت امید هسته‌ای مدعی شده بود: «در سفر پاکستان می‌خواستم با عبدالقدیرخان دیدار کنم اما به من نشان ندادند. او معتقد بود کشورهای اسلامی باید بمب اتم داشته باشند»، «در سال ۶۱ ذهنیت ما این بود که باید خود را به عوامل بازدارنده مسلح کنیم» و «درست است که ما اجازه رفتن به طرف سلاح هسته‌ای را نداریم، ولی اگر شرایطی پیش بیاید و ضرورتی پیدا کند و یا دشمنی پیدا کنیم که بخواهد از این سلاح استفاده کند، قدرت ما محفوظ است.» معلوم نیست این اظهارات مخدوش و مغلوط با چه انگیزه‌ای عنوان شده است.
در پی این سخنان روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: رئیس جمهور پیشین ایران اعتراف کرد که ایران همواره، به طور پنهانکارانه‌ای به دنبال بمب اتمی بوده است. اکبر هاشمی هدف از برنامه هسته‌ای ایران را بازدارندگی در سایه جنگ طولانی مدت با عراق اعلام کرده است.
به گزارش جام نیوز، پایگاه رادیو سراسری رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی با عنوان «گزارشات نشان می‌دهد یک رئیس‌جمهور سابق اعتراف کرده ایران به دنبال بمب هسته‌ای است» نوشت: «رفسنجانی در مصاحبه‌ای گفت که برنامه هسته‌ای ایران با قصد کسب قابلیت ساخت سلاح هسته‌ای شروع به کار کرده است و گفته که «اوایل که شروع کردیم، در جنگ بودیم و دنبال این بودیم که چنین امکانی برای روزی که دشمن ما بخواهد از سلاح هسته‌ای استفاده کند، داشته باشیم.»
آروتز شوا نوشت: با وجود آن که رفسنجانی می‌گوید «اساس دکترین ما استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای بود» اما وی در مقابل تأکید کرده است «گرچه هیچ وقت از ذهن ما بیرون نمی‌رفت که اگر روزی بنا باشد خطری ما را تهدید کند و ضرورتی باشد، امکان اینکه به طرف دیگر هم برویم، داشته باشیم.»
وبگاه رادیو اسرائیل همچنین نوشت: رفسنجانی همینطور فاش کرد، چگونه ایران به دنبال کمک گرفتن از دانشمند بدنام و فریبکار هسته‌ای پاکستان عبدالقدیر خان بوده است که معتقدند فناوری هسته‌ای را به ایران، کره شمالی و لیبی فروخته است. رفسنجانی می‌‌گوید: «گویا خود آقای عبدالقدیر خان اعتقاد داشت که دنیای اسلام باید بمب هسته‌ای داشته باشد و به این کار عقیده داشت و بمب هسته‌ای پاکستان را هم او ساخت. هرچند طول کشیده بود تا بمب را بسازند. به هر حال حاضر شدند تا یک مقدار به ما کمک کنند.»
در ادامه واکنش‌های رسانه‌های صهیونیستی به سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز با انتخاب این تیتر که «یکی از سران پیشین ایران اعتراف کرده ایران به دنبال سلاح هسته‌ای بوده» نوشت: «براساس گزارشات رسیده، آنها، این برنامه را در حین جنگ با عراق برای ایجاد بازدارندگی شروع کردند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیرمرد پرحاشیه ...
سياست هاشمي خيلي بالاتر از هوش شماست . اون از قصد اين موضوعات را مطرح كرده تا حساب كار دست برخي باشد
Iran, Islamic Republic of
از اقای رفسنجانی خیلی بعید بود
علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مهره یا همان شاه مهره نفوذیها، کم کم دارد خود را افشا می کند!
Iran, Islamic Republic of
این خطایی بود که خود کرده ای.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
سوره يس آبه 68: وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ أَفَلَا يَعْقِلُونَ
Finland
اینا که در مقابل گاف های احمدی نژاد هیچی نیست داداش!!!!
پیری و هزار درد!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا این آدم وخانواده اش از جان این مملکت ومردم چی میخوان
چرا ول کن نیستند
حسین
این آدم فقط هزینه تراشیدن بلده
پیرمرد پر حاشیه
تیتیر 1 یاهو هم شد
علی
پیریِ و ...!
دشمن دانا به از دوست نادان
ظاهرا آقای هاشمی داره انتقام مهدی بابا رو از مردم و نظام و میگیره ..!!
بچرخ تا بچرخیم...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اسرائیل، اسرائیل حرف ایشان را جدی نگیرید.

هاشمی : خاتمی تعلیق ها را به زور شکست.
روحانی : «تعلیق غنی سازی» هشت ماه پس از دولت نهم بدلیل بدعهدی اروپا شکسته شد.

هاشمی: لاریجانی داشت نتیجه می گرفت که عوض شد.
لاریجانی: داشتیم نتیجه می‎گرفتیم که سولانا گفت امریکا کار شکنی می کند.
Iran, Islamic Republic of
چقدر برات مهمه که گفتی قابل توجه اسراییل. چه ربطی به اسراییل داره فهمید که فهمید تا چشمش در اد.مگه تو ترس داری که اینجوری پاسخ دادی. اگرهم داشته باشیم از هیچکس نمیترسیم پاش هم ایستادیم
Norway
پس یه چیزایی بوده بی خود گیر ندادند و گاف رو هم مسئولین دادن تا مردمو....؟
Iran, Islamic Republic of
تازه اون نماینده. اصلاحاتی سابق اصفهان در مجلس ششم به صراحت گفت،ایران در بحث هسته ای پنهانکاری داشته ودنیا حق دارد به ایران بد بین باشه.
اون نماینده چه مدرکی برای حرفش ارایه کرد؟
مدرکی که امریکا و اسراییل هم نتونستند ارایه کنند و حمله کنند.
ببین رفیق همیشه عقل و شرع حکم می کنه کسی که اتهام میزنه باید اثبات کنه . مثلا من میگم شما تو خونتون سلاح غیر مجاز دار ی. من باید اثبات کنم که داری یا تو باید اثبات کنی که نداری؟
خب من باید برای ادعام دلیل بیارم.
دوم این اگر. داشتن سلاح هسته ای جرمه (که هست و استفاده. و ساختش بنابه حکم ر هبری حرامه ) چرا اسراییل ؟ امر یکا؟ کره ؟ پاکستان؟ هند؟ و. ...... دارند؟

پس غر بی ها اعتقاد ندارند سلاح هسته ای چیز. بدیه بر عکس ما بلکه میگند ایران جیزه... اونا از قدرت ایر ان میتر سند....

و سوم
تنها استفاده کننده ی سلاح اتمی در دنیا کی بوده؟

ایران؟ امر یکا؟
ما بعد از انقلاب هیچ حمله ای رو شروع کننده نبودیم حتی با شمشیر و گلوله....
ولی کاشکی ما هم سلاح هسته ای داشتیم.مثل کره شمالی که امریکا ازش می ترسه یک کمی از ما هم می ترسید
هر چه رهبر عزیزمان کوبنده و دشمن شکن و نترس همچون امام بزرگوارمان با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی صحبت می کند هاشمی هر دم گافهایی می دهد که دشمنان نظام را دلشاد می کند.
Romania
استاد گاف و خوراک خبری بیگانگان !!!
Romania
بعضی آدمها فکر میکنند خیلی سرشون میشه و این آقا در همون گروهه
Romania
نمیتونه حرف نزنه ... حضاری که برای خنده دورش جمع شدند ناراحت میشن . اونوقت میرن و دیگه کسی دور و برش نیست و افسرده میشه !
Romania
خودش هم نمیدونه چی میگه !
میشه این آقا خاطره تعریف نکنه؟